Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-08-2012, 14:29
Wat doe je precies?

Eerst al die kleding weg, en dan apart douchen of samen douchen?

Grote wassing, samen bidden?

Dan het bed delen je ding doen en dan weer grote wassing?

Wie ken mij dit even duidelijk maken

10-08-2012, 14:32

Dit bedoel ik niet lullig.

Je gaat waarschijnlijk slapen. Meer niet. Geen wassing, geen volgordes. Binnenkomen en op bed ploffen. Zoals vrijwel iedereen doet op huwelijksnacht.

Je bent namelijk he-le-maal gesloopt. en als je denkt dat je je kersverse vrouw op die avond zal ontmaagden zit je er ook naast. Want er zit veel te veel druk op bij haar. Het zal er niet van komen, noch lukken

10-08-2012, 14:32

Citaat door Nohomo:
Dit bedoel ik niet lullig.

Je gaat waarschijnlijk slapen. Meer niet. Geen wassing, geen volgordes. Binnenkomen en op bed ploffen. Zoals vrijwel iedereen doet op huwelijksnacht.

Je bent namelijk he-le-maal gesloopt. en als je denkt dat je je kersverse vrouw op die avond zal ontmaagden zit je er ook naast. Want er veel te veel druk op bij haar. Het zal er niet van komen, noch lukken
Naja dat ligt dan aan jou. Denk niet dat ik die dag heel veel ga uitvoeren. Trouwfeest is niet zo heel vermoeiend.

10-08-2012, 14:38

Citaat door Mariachi2:
Naja dat ligt dan aan jou. Denk niet dat ik die dag heel veel ga uitvoeren. Trouwfeest is niet zo heel vermoeiend.
You'll see.

Vraag maar eens rond.

Succes!

10-08-2012, 14:47


Citaat door Nohomo:
You'll see.

Vraag maar eens rond.

Succes!
Ja vandaar deze topic

10-08-2012, 21:09
Even een vraag tussendoor, is het bij jullie Marokkanen zo dat de man en de vrouw precies dezelfde nacht na de bruiloft naar huis gaan?

10-08-2012, 21:14

Citaat door Bayroeth:
Even een vraag tussendoor, is het bij jullie Marokkanen zo dat de man en de vrouw precies dezelfde nacht na de bruiloft naar huis gaan?
Aywa

10-08-2012, 22:35

Citaat door Bayroeth:
Even een vraag tussendoor, is het bij jullie Marokkanen zo dat de man en de vrouw precies dezelfde nacht na de bruiloft naar huis gaan?
Yep.

10-08-2012, 23:50

Citaat door Bayroeth:
Even een vraag tussendoor, is het bij jullie Marokkanen zo dat de man en de vrouw precies dezelfde nacht na de bruiloft naar huis gaan?
Is dit een serieuze vraag ? Waar moeten ze dan naar toe gaan, volgens jou ?

10-08-2012, 23:50

Citaat door Bayroeth:
Even een vraag tussendoor, is het bij jullie Marokkanen zo dat de man en de vrouw precies dezelfde nacht na de bruiloft naar huis gaan?
Ja, meestal is het dan 'het' moment om het te doen. Maar naar mijn mening ben je het niet verplicht om het dan meteen te doen. Als mijn vrouw vind dat ze er nog niet klaar voor is, ben ik er bereid voor om het uit te stellen.

10-08-2012, 23:52
Jeetje, is er bij een huwlijksnacht ook al een procedure ? Pfff, jeetje wat spontaan en spannend zeg.

10-08-2012, 23:55
Er zijn mensen die de huwelijksnacht doodeng vinden mevrouw Dounia en die er nog niet klaar voor zijn. Daar zijn er best veel van, dus vergis je niet. Niet iedereen is op hun bruiloft bokgeil.

11-08-2012, 00:13


Citaat door 7UP:
Er zijn mensen die de huwelijksnacht doodeng vinden mevrouw Dounia en die er nog niet klaar voor zijn. Daar zijn er best veel van, dus vergis je niet. Niet iedereen is op hun bruiloft bokgeil.
Hmm, en uit welke grot komen die vandaan ? Wat is er nou zo eng aan. Dat is nou zo typerend, iets wat eigenlijk mooi en lekker behoort te zijn, wordt zo opgeblazen, en zo gedramatiseerd. Als je elkaar nog nooit eerder hebt gezien kan ik me voorstellen dat je niet spontaan geil wordt van elkaar. Maar kom op zeg tegenwoordig zijn de meeste Marokkanen al seksueel actief voor het huwelijk. Als ze niet botergeil zijn dan belooft dat niet veel goeds voor de toekomst. En als je er niet klaar voor bent moet je ook niet trouwen, hè. En als mannen hem er nou niet met alle geweld indouwen en de boel eerst goed opwarmen, zouden de vrouwen er ook van kunnen genieten, dan zou je niet zo vaak van die gruwelverhalen horen.

11-08-2012, 00:19

Citaat door DouniaDounia:
Hmm, en uit welke grot komen die vandaan ? Wat is er nou zo eng aan. Dat is nou zo typerend, iets wat eigenlijk mooi en lekker behoort te zijn, wordt zo opgeblazen, en zo gedramatiseerd. Als je elkaar nog nooit eerder hebt gezien kan ik me voorstellen dat je niet spontaan geil wordt van elkaar. Maar kom op zeg tegenwoordig zijn de meeste Marokkanen al seksueel actief voor het huwelijk. Als ze niet botergeil zijn dan belooft dat niet veel goeds voor de toekomst. En als je er niet klaar voor bent moet je ook niet trouwen, hè. En als mannen hem er nou niet met alle geweld indouwen en de boel eerst goed opwarmen, zouden de vrouwen er ook van kunnen genieten, dan zou je niet zo vaak van die gruwelverhalen horen.
Weet ik veel hoe die mensen denken. Vragen het ze zelf zou ik zeggen, er zijn er echt een hoop die het eng vinden, en misschien geloof je het niet ,maar er zijn zelfs mannen die het eng vinden. Ik kijk er eerlijk gezegd niet vreemd van op, ontmaagding is in de Marokkaanse cultuur altijd gezien als iets 'wow'. Meiden krijgen verhalen te horen van mannen die ze meteen bij de huwelijksnacht de straat op hebben gezet, omdat ze bijvoorbeeld niet bloed. Andere meiden hebben weer enorme pijn bij de eerste keer en sommige mannen kunnen niet tegen het bloed vrij komt enzovoort.

11-08-2012, 00:40

Citaat door DouniaDounia:
Hmm, en uit welke grot komen die vandaan ? Wat is er nou zo eng aan. Dat is nou zo typerend, iets wat eigenlijk mooi en lekker behoort te zijn, wordt zo opgeblazen, en zo gedramatiseerd. Als je elkaar nog nooit eerder hebt gezien kan ik me voorstellen dat je niet spontaan geil wordt van elkaar. Maar kom op zeg tegenwoordig zijn de meeste Marokkanen al seksueel actief voor het huwelijk. Als ze niet botergeil zijn dan belooft dat niet veel goeds voor de toekomst. En als je er niet klaar voor bent moet je ook niet trouwen, hè. En als mannen hem er nou niet met alle geweld indouwen en de boel eerst goed opwarmen, zouden de vrouwen er ook van kunnen genieten, dan zou je niet zo vaak van die gruwelverhalen horen.
Niet altijd van uit jezelf denken, probeer anderen ook te begrijpen.
Ieder individu is anders, op zijn/ haar manier uniek.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9