Bekijk volle/desktop versie : overdrijf ik?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

10-08-2012, 13:32
Me man heeft een snackbar samen met zijn broer en dat gaat alhamdoellah erg goed, nou hebben ze een buurmeisje die ook nog eens een hele goeie kennis van de familie is aangenomen om de kassa te draaien.
Op zich geen probleem in het begin maar merk dat , dat meisje die zogenaamd verloofd is steeds gezelliger vindt om met me man te kletsen en gister was de toppunt we wonen bij elkaar in de buurt en ze werkte tot laat vanwege een ziekmelding dus ze is door me man naar huis gebracht wat ik ronduit belachelijk vindt , het is niet gepast voor een getrouwde man naar mijn mening.

ik heb een grote ruzie gehad hierover en kwam er ook per ongeluk achter, hij zegt zelf dat ik niet moet dramatiseren want ziet er als een zusje en ze woont om de hoek bij ons dus dat kan geen kwaad , ik heb gezegd je mag haar nooit meer in geen enkele omstandigheid een rit naar huis geven.
Dan kan ze dus ook haar verloofde of moeder bellen die hebben ook hun rijbewijs.

Wat vinden jullie overdrijf ik?

10-08-2012, 13:35


:sarcastisch: Je hebt gelijk meid, k zou t ook niet pikken laat der lekker ophalen door der verloofde. K denk dat der verloofde het ook niet zou goed keuren

10-08-2012, 13:37
Waarom draait hij niet zelf of kassa of zijn broer? Dit is vragen om fitna en problemen. Ik zou ten eerste niet eens zijn dat er een meisje komt werken. Kijk heeft hij een winkel of supermarkt oke. Maar in 1 ruimte zijn met 1 andere vrouw dan zijn vrouw, dan weet je toch al waar het naartoe leid. En ze stapt nog met hem in de auto. Dit gaat een staartje krijgen.

10-08-2012, 13:37
Jaloezie maakt meer kapot dan je lief is, ga vooral zo door!

En anders ga je toch lekker zelf voor kassamiep spelen, damn.... En als het nog even kan moet je ook alle vrouwelijke klanten weren uit die snackbar.......

Maar overdrijven, neeee hoor! hoe kom je daar zo bij?

10-08-2012, 13:38



Citaat door pientje:
Me man heeft een snackbar samen met zijn broer en dat gaat alhamdoellah erg goed, nou hebben ze een buurmeisje die ook nog eens een hele goeie kennis van de familie is aangenomen om de kassa te draaien.
Op zich geen probleem in het begin maar merk dat , dat meisje die zogenaamd verloofd is steeds gezelliger vindt om met me man te kletsen en gister was de toppunt we wonen bij elkaar in de buurt en ze werkte tot laat vanwege een ziekmelding dus ze is door me man naar huis gebracht wat ik ronduit belachelijk vindt , het is niet gepast voor een getrouwde man naar mijn mening.

ik heb een grote ruzie gehad hierover en kwam er ook per ongeluk achter, hij zegt zelf dat ik niet moet dramatiseren want ziet er als een zusje en ze woont om de hoek bij ons dus dat kan geen kwaad , ik heb gezegd je mag haar nooit meer in geen enkele omstandigheid een rit naar huis geven.
Dan kan ze dus ook haar verloofde of moeder bellen die hebben ook hun rijbewijs.

Wat vinden jullie overdrijf ik?
nee ,je overdrijft niet,het is zelfs haram om met hem de auto te delen.
het is haar broer niet of vader

10-08-2012, 13:38
ja ze is alleen vakantiekracht, eind vd maand is ze weg en dan heb ik me lesje zeker wel geleerd

10-08-2012, 13:39

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Jaloezie maakt meer kapot dan je lief is, ga vooral zo door!:goedzo:

En anders ga je toch lekker zelf voor kassamiep spelen, damn.... En als het nog even kan moet je ook alle vrouwelijke klanten weren uit die snackbar.......

Maar overdrijven, neeee hoor! hoe kom je daar zo bij?
Helemaal mee eens meid

10-08-2012, 13:41

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Jaloezie maakt meer kapot dan je lief is, ga vooral zo door!

En anders ga je toch lekker zelf voor kassamiep spelen, damn.... En als het nog even kan moet je ook alle vrouwelijke klanten weren uit die snackbar.......

Maar overdrijven, neeee hoor! hoe kom je daar zo bij?
Als je geen vrees hebt voor je heer dan heet het idd JALOEZIE.

Mensen moeten plaats maken voor de Islam niet voor westerse theorien.

10-08-2012, 13:42

Citaat door Chaine:
Waarom draait hij niet zelf of kassa of zijn broer? Dit is vragen om fitna en problemen. Ik zou ten eerste niet eens zijn dat er een meisje komt werken. Kijk heeft hij een winkel of supermarkt oke. Maar in 1 ruimte zijn met 1 andere vrouw dan zijn vrouw, dan weet je toch al waar het naartoe leid. En ze stapt nog met hem in de auto. Dit gaat een staartje krijgen.
Dan weet je waar dat naartoe leidt?

Please! Alsof alles alleen maar om seks draait.

10-08-2012, 13:45

Citaat door Citroentje_:
Dan weet je waar dat naartoe leidt?

Please! Alsof alles alleen maar om seks draait.
Heb ik het over seks? Dat haal jij erbij.

Het is verboden voor mannen om welke reden dan ook ALLEEN in een ruimte te zijn met andere vrouwen waar ze mee kunnen huwen. En voor vrouwen geld hetzelfde. Als jij hier lak aan hebt en denkt van, ik vertrouw hem, jaloezie is niet goed -doe dat lekker. Denk lekker op deze manier.

Maar de shayateen en Iblies is niet te vertrouwen. En Allah SWT is wel te vertrouwen en wij zijn hiervoor gewaarschuwd, mensen halen zelf fitna in hun leven.

10-08-2012, 13:46

Citaat door Chaine:
Als je geen vrees hebt voor je heer dan heet het idd JALOEZIE.

Mensen moeten plaats maken voor de Islam niet voor westerse theorien.
Helemaal mee eens!

10-08-2012, 13:48

Citaat door Chaine:
Heb ik het over seks? Dat haal jij erbij.

Het is verboden voor mannen om welke reden dan ook ALLEEN in een ruimte te zijn met andere vrouwen waar ze mee kunnen huwen. En voor vrouwen geld hetzelfde. Als jij hier lak aan hebt en denkt van, ik vertrouw hem, jaloezie is niet goed -doe dat lekker. Denk lekker op deze manier.

Maar de shayateen en Iblies is niet te vertrouwen. En Allah SWT is wel te vertrouwen en wij zijn hiervoor gewaarschuwd, mensen halen zelf fitna in hun leven.
Ben hier helemaal mee eens.

Vraag het hem eens hoe hij het zou vinden als een mannelijke collega of buurman jou naar huis zou brengen?

10-08-2012, 13:48


snap niet dat sommigen dit normaal vinden..
tuurlijk is het niet toegestaan..
en als het andersom was zou de man m helemaal flippen.

En nee je overdrijft helemaal niet.. Ksnap niet waarom hij een vrouw moet aannemen.. mannen genoeg dit willen werken..

10-08-2012, 13:48
ik zou het ook niet leuk vinden, eerlijk is eerlijk.
dat is de taak niet van je man om dat meisje thuis te brengen, je moet moet wel professioneel blijven in zijn rol. islamitisch gezien of niet hij hoort haar niet thuis te brengen, daar moeten haar broers/verloofde/vader of whatever voor zorgen.

10-08-2012, 13:49
vraag hem hoe hij het had gevonden als jij een mannelijke medewerker een ritje naar huis gaf...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15