Bekijk volle/desktop versie : U luistert



10-08-2012, 09:28

Citaat:
Naar het antwoordapparaat van dokter (naam). In verband met vakantie is de praktijk tot 31 augustus gesloten. UITSLUITEND voor spoedeisende gevallen kunt u bellen met de praktijk van (alternatief). Telefoonnummer: ....., ik herhaal: .... . Einde van dit bericht.
Wanneer is iets een spoedgeval?
Die alternatieve huisarts is een man. Ik heb expres voor een vrouwelijke huisarts gekozen. Ik wil daar sowieso niet heen, maar ik heb wel een medisch probleem, wat voor mij niet nog kan wachten tot 31 augustus.

10-08-2012, 11:45



Citaat door Woe7wer:
Wanneer is iets een spoedgeval?
Die alternatieve huisarts is een man. Ik heb expres voor een vrouwelijke huisarts gekozen. Ik wil daar sowieso niet heen, maar ik heb wel een medisch probleem, wat voor mij niet nog kan wachten tot 31 augustus.
Nood breekt wet

10-08-2012, 11:45
Wanneer is iets nood?

10-08-2012, 11:48
muggenziften

10-08-2012, 11:51


Wanneer het echt niet anders kan. Als jouw leven in gevaar is dus. En anders bel je en leg je uit dat je alleen door een vrouw behandelt wilt worden. Miss hebben ze een ander alternatief voor je. Je hebt er recht op, dus ja.

10-08-2012, 11:52

Citaat door Woe7wer:
Wanneer is iets nood?
Vind jij het nood?

10-08-2012, 11:52

Citaat door Woe7wer:
Wanneer is iets nood?
Wanneer het voor jou nood is, dan is het nood..
La baes tahoor inshaAllah.

PS. Ik vind jou coewl.

10-08-2012, 12:00

Citaat door WoodStock:
muggenziften

Wie, jij? Ikke niet

Citaat door _Hanane_:
Wanneer het echt niet anders kan. Als jouw leven in gevaar is dus. En anders bel je en leg je uit dat je alleen door een vrouw behandelt wilt worden. Miss hebben ze een ander alternatief voor je. Je hebt er recht op, dus ja.
Heb een onderhuidse ontsteking. Denk ik. weet ik niet zeker. Ging googlen op: jeuk, bultje. En toen kwam ik op een onderhuidse ontsteking uit Is mijn leven in gevaar? Een ontsteking kan levensgevaarlijk zijn toch?
Serieus, ik ben een autist. Ik kan niet omgaan met veranderingen. Ik moet mijn structuur hebben.
Klacht is eigen huisarts bellen. Niet zo'n stomme voicemail met halve informatie.

Citaat door Sariroen:
Vind jij het nood?

Zie hier boven. Ik weet het niet.

Citaat door Minoeshaa:
Wanneer het voor jou nood is, dan is het nood..
La baes tahoor inshaAllah.

PS. Ik vind jou coewl.
InshaAllah.
Het is geen nood. Kan nog wel paar daagjes wachten denk ik.. Heb t pas sinds dinsdag. Als maandag nog niet over is, ga ik bellen. Beloofd.

Had jij niet eerst een avatar met een paard? Of haal ik jou met een andere minoush in de war
Jij bent cooler.