Bekijk volle/desktop versie : Opdracht!! Doe allemaal mee.



10-08-2012, 02:29
Laten we wekelijks 2 opdrachten plaatsen waar we allemaal aan gaan deelnemen incha'Allah.

Opdracht 1 : Deze week. Schrijf 5 grote gebreken van jezelf op. Van groot naar klein. En probeer de grootste deze week weg te werken.

Opdracht 2: Teken op een blad een hart ter grootte van een menselijk hart. Telkens wanneer je merkt dat je een zonde hebt gepleegd, neem je een zwarte stift en zet je een stip in de cirkel. Blijf dit doen. En dan kijk je eind van deze week hoe zwart je hart is.



Dit incha'Allah, omdat we dan bewust bezig zijn met onze eigen zonde, en dit niet vergeten. Want werkelijk, degene die vernietigd is, is degene die zijn eigen gebreken niet kent.

Dus jallah wie doet ermee. ik begin al met mezelf incha'Allah

1: siraatun

10-08-2012, 02:32


Ik hou echt niet van zulke opdrachten. Je weet zelf heel goed wat je gebrekken zijn en wat je moet doen. Daar heb je geen speciale opdrachten voor nodig. Maaaaaar goed, als dit voor jou werkt succes

10-08-2012, 02:32
Ik ga het niet volhouden omdat ik het te druk heb, maar ik vind het wel een goed initiatief!
Up!!!

10-08-2012, 02:33
Leuk idee! upp

10-08-2012, 02:33


Best leuk maar heb geen zin

10-08-2012, 02:34

Citaat door Siraatun:
Laten we wekelijks 2 opdrachten plaatsen waar we allemaal aan gaan deelnemen incha'Allah.

Opdracht 1 : Deze week. Schrijf 5 grote gebreken van jezelf op. Van groot naar klein. En probeer de grootste deze week weg te werken.

Opdracht 2: Teken op een blad een hart ter grootte van een menselijk hart. Telkens wanneer je merkt dat je een zonde hebt gepleegd, neem je een zwarte stift en zet je een stip in de cirkel. Blijf dit doen. En dan kijk je eind van deze week hoe zwart je hart is.



Dit incha'Allah, omdat we dan bewust bezig zijn met onze eigen zonde, en dit niet vergeten. Want werkelijk, degene die vernietigd is, is degene die zijn eigen gebreken niet kent.

Dus jallah wie doet ermee. ik begin al met mezelf incha'Allah

1: siraatun
Mag dat hart ook op een A2 getekend worden of is dat vals spelen? Kdenk ni dattet goed voor mij werkt om al mijn zonden te stipperen man.

10-08-2012, 02:34

Citaat door M_t_S:
Ik hou echt niet van zulke opdrachten. Je weet zelf heel goed wat je gebrekken zijn en wat je moet doen. Daar heb je geen speciale opdrachten voor nodig. Maaaaaar goed, als dit voor jou werkt succes
Het is gewoon dat je dankzij zulke opdrachten er ook echt aan werkt. Maar ghayr incha'Allah. Bedankt voor je reactie

10-08-2012, 02:36
Siraatun, ik doe wel met je mee. Ik wil mijn leven ook beteren eigenlijk, maar et lukt niet echt.

Maar we zeggen hier dus gewoon of we de stappen gedaan hebben ou safi he?

10-08-2012, 02:36

Citaat door SaraSientje:
Mag dat hart ook op een A2 getekend worden of is dat vals spelen? Kdenk ni dattet goed voor mij werkt om al mijn zonden te stipperen man.
Mss dat het je juist gaat afschrikken wanneer je eind van deze week al die stippen ziet. Zou je daar niet bewuster van worden? Want de mens vergeet zijn zondes. Maar dat betekent niet dat we er niet om gevraagd zullen worden.

10-08-2012, 02:37

Citaat door SaraSientje:
Siraatun, ik doe wel met je mee. Ik wil mijn leven ook beteren eigenlijk, maar et lukt niet echt.

Maar we zeggen hier dus gewoon of we de stappen gedaan hebben ou safi he?
Ik verwacht geen fotos van harten hé; het is puur voor jezelf.

Maar gewoon om te motiveren zeg ik doen jullie mee?

10-08-2012, 02:39

Citaat door Siraatun:
Mss dat het je juist gaat afschrikken wanneer je eind van deze week al die stippen ziet. Zou je daar niet bewuster van worden? Want de mens vergeet zijn zondes. Maar dat betekent niet dat we er niet om gevraagd zullen worden.


Ja is een beetje eng he.


Citaat door Siraatun:
Ik verwacht geen fotos van harten hé; het is puur voor jezelf.

Maar gewoon om te motiveren zeg ik doen jullie mee?
Oh oke. Dan doe ik wel mee.

10-08-2012, 02:40
Heel mooi initiatief. Ik doe mee!

10-08-2012, 02:41


Check je hoekje!

10-08-2012, 02:42
Hamdoelillah!