Bekijk volle/desktop versie : Deze moeder zou ik met mn blote handen willen wurgen!



Pagina's : [1] 2

10-08-2012, 02:19
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4362735



Arm kind..

10-08-2012, 02:25


Wanneer ik denk dat het niet erger kan

10-08-2012, 02:26
La hawla wala quwata ila bilah..
Layster!!

Er zijn vrouwen die een moord zouden plegen om maar zwanger te kunnen worden en een kind te kunnen baren.
En dan zijn er zulke monsters die in deze zieke wereld rondlopen

10-08-2012, 02:42
Tfoee waarom heb ik op die link geklikt, mijn maag keerde gewoon om. Hoe kan een moeder dit doen, hoe?!

Ya rabbie inshallah zullen alle daders van dit soort munkar verlamd raken vanaf hun nek, zodat zij de rest van hun leven enkel hun kop kunnen bewegen, ameen!

10-08-2012, 02:44


Frappant dat de moeder in dit geval gehaat wordt en de dader daar wordt weinig over gepraat.
Viel me gewoon op en keur zeker niet goed wat die moeder gedaan heeft. Ik denk dat er meer heeft gespeeld, drugs/geld.

10-08-2012, 02:46
ik durf het niet te openen, maar ik denk dat het gaat over dat artikel in de telegraaf, aub een kogel door die hoofden van zowel die moeder als die dader

dat kind is voor het leven getekend

10-08-2012, 02:47

Citaat door BoraSita:
Frappant dat de moeder in dit geval gehaat wordt en de dader daar wordt weinig over gepraat.
Viel me gewoon op en keur zeker niet goed wat die moeder gedaan heeft. Ik denk dat er meer heeft gespeeld, drugs/geld.
Als de moeder hier niet aan had meegewerkt, had de dader geen schijn van kans om een onschuldig kind zoiets aan te doen. Tja tenzij hij dat kind ontvoerd of iets dergelijks. Jah ik denk idd ook dat het met geld/drugs te maken heeft gehad.

10-08-2012, 02:48

Citaat door sabryne:
tfoee waarom heb ik op die link geklikt, mijn maag keerde gewoon om. Hoe kan een moeder dit doen, hoe?!

ya rabbie inshallah zullen alle daders van dit soort munkar verlamd raken vanaf hun nek, zodat zij de rest van hun leven enkel hun kop kunnen bewegen, ameen!
amien!!!!

10-08-2012, 02:48
ik heb de eerste zin gelezen en werd al misselijk

10-08-2012, 02:50

Citaat door ArabicLady:
Als de moeder hier niet aan had meegewerkt, had de dader geen schijn van kans om een onschuldig kind zoiets aan te doen. Tja tenzij hij dat kind ontvoerd of iets dergelijks. Jah ik denk idd ook dat het met geld/drugs te maken heeft gehad.
Deze dader zal genoeg andere kinderen misbruikt hebben. Nogmaals ben niet voor die moeder, want ze waren beide smerig bezig

10-08-2012, 03:01
Zulke mensen gun je gewoon de ergste ziekte die er is, en dat ze dan vervolgens langzaam pijn lijden tot hun dood. Inshallah krijgt ze die ya allah, zowel zij als die pedo kafirr!

10-08-2012, 03:07
Wat een raar wijf ! wat een raar raar raar wijf, tfoe gewoon. Dat doe je je bloed eigen dochtertje toch niet aan, hoe zou het meisje zich gevoelt hebben.. krijg kippenvel. Die vrouw moet en zal levens lang krijgen, dit meisje houdt er zoieso een trauma aan over & dat is de moeder haar schuld.

10-08-2012, 03:17


Gatver wat een misselijkmakend mens. Hoop dat zij een keer wordt verkracht dan weet ze wat haar dochter heeft moeten doorstaan.
Hoe kan je je eigen dochter dat aandoen. Ik hoop dat ze levend wordt verbrand.

10-08-2012, 03:25
Wat is dat voor een moeder?!?!?!?!?!!? Wat erg!!

10-08-2012, 03:31
kan niet gekker worden

Pagina's : [1] 2