Bekijk volle/desktop versie : Je wordt gedwongen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-08-2012, 02:09
[Stel dat we morgen in een ander Nederland komen te wonen, waar het hebben van een dubbele nationaliteit niet geaccepteerd wordt. Waar zal je dan definitief afstand van doen: van jouw Marokkaanse, of toch jouw Nederlandse nationaliteit? Verklaar je nader.]

10-08-2012, 02:11



Citaat door -Mootje24:
Van mijn Marokkaanse. wat heb ik aan die troep paspoort.
Voel je je meer thuis in Nederland, of in Marokko? Gewoon een vraag uit interesse.

10-08-2012, 02:19
Ik zal met pijn in mijn hart afstand nemen van mijn marokkaanse paspoort..... Want zelfs in Marokko kom je verder met een Ned paspoort

10-08-2012, 02:20

Citaat door tazarinegirl:
Ik zal met pijn in mijn hart afstand nemen van mijn marokkaanse paspoort..... Want zelfs in Marokko kom je verder met een Ned paspoort
Voor jou dezelfde vraag: in welk land voel je je echt thuis?

10-08-2012, 02:22



Citaat door tazarinegirl:
Ik zal met pijn in mijn hart afstand nemen van mijn marokkaanse paspoort..... Want zelfs in Marokko kom je verder met een Ned paspoort
denk wel dat de koning dan juist degene die hun nederlandse paspoort hebben ingeleverd een voorkeursbehandeling geven

10-08-2012, 02:22
Uit principiële, morele redenen zou ik afstand nemen van de Nederlandse nationaliteit. Geen twijfel over. Marokko zit onlosmakelijk aan mij vast, als een onzichtbare navelstreng. Een boom zit daar en ik ben één van de taken. Daar voel ik me thuis.

10-08-2012, 02:23

Citaat door Sweet_Sour:
Uit principiële, morele redenen zou ik afstand nemen van de Nederlandse nationaliteit. Geen twijfel over.
Verklaar.

10-08-2012, 02:23
Nederlandse

10-08-2012, 02:24
Humi, ik heb wat toegevoegd. Hoe zit het met jou?

10-08-2012, 02:24

Citaat door PeetVader:
denk wel dat de koning dan juist degene die hun nederlandse paspoort hebben ingeleverd een voorkeursbehandeling geven
hahaha dat klopt maar dat zal dan ook het geval zijn in Nederland...

10-08-2012, 02:27

Citaat door Humi:
Voor jou dezelfde vraag: in welk land voel je je echt thuis?
In Marokko.... maar ik woon en leef in Nederland dus mocht er een voorkeursbehandeling komen waar PeetVader het over had dan heb ik dat liever in Nederland dan in Marokko ( Ik ben maar max 6 weken per jaar in Marokko)

10-08-2012, 02:27

Citaat door tazarinegirl:
hahaha dat klopt maar dat zal dan ook het geval zijn in Nederland...
don't think so, leven gaat gewoon door in nederland, we zijn sowieso al nederlanders dus er gaat geen moer veranderen vergeleken met hoe je nu leeft.

verlies-verlies situatie

10-08-2012, 02:28



Citaat door Sweet_Sour:
Humi, ik heb wat toegevoegd. Hoe zit het met jou?
Ik heb het gelezen. Duidelijk. Blijf nationalisme fascinerend vinden. Mensen zijn zelfs bereid hun leven te geven voor een stuk grond waar ze toevallig geboren zijn. Apart toch?
Ik zou afstand doen van de Marokkaanse. Mijn achtergrond definieert mij niet als persoon, en al helemaal niet in de vorm van een pasje of papiertje. Daarnaast beschouw ik Nederland als mijn thuisland.

10-08-2012, 02:31
Zou willen dat ik me daar thuis voelde, maar dat is niet zo. Voel me bij beide niet 100%. Ik zou de Marokkaanse wegdoen.

10-08-2012, 02:31

Citaat door PeetVader:
don't think so, leven gaat gewoon door in nederland, we zijn sowieso al nederlanders dus er gaat geen moer veranderen vergeleken met hoe je nu leeft.

verlies-verlies situatie
Dat denk jij... Ik zal maar 20 cent meer moeten betalen voor mijn brood jij met je marokkaanse paspoort 50 cent:P

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8