Bekijk volle/desktop versie : 2013 Marokkaanse boot tijdens Gaypride



Pagina's : [1] 2 3 4

09-08-2012, 21:37
Afgelopen zaterdag is voor het eerst een Turkse boot meegevaren tijdens de Gaypride.
Hier hebben de LHBT (lesbisch, homo, biseksueel, transgender)Turken hun identiteit getoond. Het is een stap vooruit want men moet zich zelf niet verloochenen. Het taboe rondom dit fenomeen zal verbroken moeten worden. Samen moeten we streven naar een leefbare samenleving waar iedereen zich zelf kan zijn en waar men niet beoordeeld wordt op zijn of haar geaardheid. Laat zien wie jij bent...

Volgend jaar vaart er een Marokkaanse boot mee tijdens de Gaypride!! Daar zijn wij erg trots op!

09-08-2012, 23:09

Is dit serieus? Kun je me een pm sturen met meer informatie?

Helaas zijn enkele Turkse mensen op die boot bedreigd...

10-08-2012, 01:07

Citaat door Habiba_NL:
Is dit serieus? Kun je me een pm sturen met meer informatie?

Helaas zijn enkele Turkse mensen op die boot bedreigd...
Helaas? Nou dat verdienen ze! Stelletjes schandemakers bah bah!

11-08-2012, 13:34

Citaat door Maantje20:
Helaas? Nou dat verdienen ze! Stelletjes schandemakers bah bah!
Hoezo verdienen ze dat?

Je hoeft het niet eens te zijn met hen, je mag ze zelf verafschuwen als je dat wil. Maar mensen bedreigen doe je gewoon niet.

11-08-2012, 14:11

Jullie zijn echt de weg kwijt. Voor of laat komen jullie achter wat doms jullie doen en veroorzaken..

11-08-2012, 15:07

Citaat door Habiba_NL:
Is dit serieus? Kun je me een pm sturen met meer informatie?

Helaas zijn enkele Turkse mensen op die boot bedreigd...



hhhhhhhhhhhhhhh

11-08-2012, 20:36

Citaat door marokkaan125:
Afgelopen zaterdag is voor het eerst een Turkse boot meegevaren tijdens de Gaypride.
Hier hebben de LHBT (lesbisch, homo, biseksueel, transgender)Turken hun identiteit getoond. Het is een stap vooruit want men moet zich zelf niet verloochenen. Het taboe rondom dit fenomeen zal verbroken moeten worden. Samen moeten we streven naar een leefbare samenleving waar iedereen zich zelf kan zijn en waar men niet beoordeeld wordt op zijn of haar geaardheid. Laat zien wie jij bent...

Volgend jaar vaart er een Marokkaanse boot mee tijdens de Gaypride!! Daar zijn wij erg trots op!
Helemaal mee eens. Moet gewoon kunnen zoiets. Persoonlijk heb ik helemaal niets met die Gaypride, maar wel vind ik dat iedereen in vrijheid moet kunnen leven, ongeacht je geaardheid en geloof.

13-08-2012, 00:42

Citaat door Habiba_NL:
Hoezo verdienen ze dat?

Je hoeft het niet eens te zijn met hen, je mag ze zelf verafschuwen als je dat wil. Maar mensen bedreigen doe je gewoon niet.
La Hawala Wala Qoewata Illa Billah!

13-08-2012, 02:02

Citaat door gmilio:
een goed initiatief. Ik neem een pizza mee, kunnen wij aapjes kijken. De gay pride is toch geen podium om je gedachtegang te ventileren.
haha

13-08-2012, 02:07

Citaat door marokkaan125:
Afgelopen zaterdag is voor het eerst een Turkse boot meegevaren tijdens de Gaypride.
Hier hebben de LHBT (lesbisch, homo, biseksueel, transgender)Turken hun identiteit getoond. Het is een stap vooruit want men moet zich zelf niet verloochenen. Het taboe rondom dit fenomeen zal verbroken moeten worden. Samen moeten we streven naar een leefbare samenleving waar iedereen zich zelf kan zijn en waar men niet beoordeeld wordt op zijn of haar geaardheid. Laat zien wie jij bent...

Volgend jaar vaart er een Marokkaanse boot mee tijdens de Gaypride!! Daar zijn wij erg trots op!
Een stap vooruit in welke zin? een stap vooruit bla en dingen zullen moeten worden verbroken wat brul je nou.
En wie zijn die wij die daar trots op moeten zijn? praat voor jezelf en je eigen soortgenoten.
Ik heb geen probleem met wie dan ook in de zin dat ik niemand
lastig val die mij niet lastig valt want uiteindelijk is het ook een Schepsel.

Types als u pretenderen vaak zo pro NL te zijn.
En jullie wonen toch in NL waar jullie ooh zo blij mee zijn door alle vrijheden.
Nou als jullie als mocro zijnde dus op zo een boot gaan hoop ik dat ie door het lot zinkt dankzij jullie overgewicht.
Dan kan ik op tv of van de zijkant met popcorn in me handen lachen.
Verder als jullie dit als kontlikkende wanabe achtige NLers gaan doen.
Ga dan lekker met een vlag van jullie mede-xxxxxxxxxxs wuifen of ende rondhuppelen op die 'p..t' boot!!

13-08-2012, 09:49

Citaat door marokkaan125:
Afgelopen zaterdag is voor het eerst een Turkse boot meegevaren tijdens de Gaypride.
Hier hebben de LHBT (lesbisch, homo, biseksueel, transgender)Turken hun identiteit getoond. Het is een stap vooruit want men moet zich zelf niet verloochenen. Het taboe rondom dit fenomeen zal verbroken moeten worden. Samen moeten we streven naar een leefbare samenleving waar iedereen zich zelf kan zijn en waar men niet beoordeeld wordt op zijn of haar geaardheid. Laat zien wie jij bent...

Volgend jaar vaart er een Marokkaanse boot mee tijdens de Gaypride!! Daar zijn wij erg trots op!

ga jij mee?


Sent from my iPhone using Tapatalk

13-08-2012, 14:07

Citaat door marokkaan125:
Afgelopen zaterdag is voor het eerst een Turkse boot meegevaren tijdens de Gaypride.
Hier hebben de LHBT (lesbisch, homo, biseksueel, transgender)Turken hun identiteit getoond. Het is een stap vooruit want men moet zich zelf niet verloochenen. Het taboe rondom dit fenomeen zal verbroken moeten worden. Samen moeten we streven naar een leefbare samenleving waar iedereen zich zelf kan zijn en waar men niet beoordeeld wordt op zijn of haar geaardheid. Laat zien wie jij bent...

Volgend jaar vaart er een Marokkaanse boot mee tijdens de Gaypride!! Daar zijn wij erg trots op!
Een stap vooruit in welke zin? een stap vooruit bla en dingen zullen moeten worden verbroken wat brul je nou.
En wie zijn die wij die daar trots op moeten zijn? praat voor jezelf en je eigen soortgenoten.
Ik heb geen probleem met wie dan ook in de zin dat ik niemand
lastig val die mij niet lastig valt want uiteindelijk is het ook een Schepsel.

Types als u pretenderen vaak zo pro NL te zijn.
En jullie wonen toch in NL waar jullie ooh zo blij mee zijn door alle vrijheden.
Nou als jullie als mocro zijnde dus op zo een boot gaan hoop ik dat ie door het lot zinkt dankzij jullie overgewicht.
Dan kan ik op tv of van de zijkant met popcorn in me handen lachen.
Verder als jullie dit als kontlikkende wanabe achtige NLers gaan doen.
Ga dan lekker met een vlag van jullie mede-xxxxxxxxxxs wuifen of ende rondhuppelen op die 'p..t' boot!!

13-08-2012, 15:54


Citaat door Ortege:
Afschieten. En dan Gebeurt t nooit meer.
Probleem opgelost
Je eerste reactie en meteen al zo'n achterlijke?

14-08-2012, 01:23
Haram is haram jullie zijn zo achterlijk man . Islam is en blijft het zelfde , en in islam mag dat niet en dat je zevht dat ze zo zijn geboren dat is puur onzin . Als ze zo geboren waren zou allah het niet verboden en als jullie geen moslims zijn dan is t andere verhaal
Grtjs

14-08-2012, 03:40
In belgie zijn er steeds meer en meer belgen die homo's aanvallen. Dat wilt toch iets zeggen hé?
Laat het duidelijk zijn ik ben er niet voor om die mensen aan te vallen ofzo maar ik bedoel als Belgen (die ervoor bekend staan niet gewelddadig te zijn) dit doen dan weet je wel hoe laat het is.

Het is iets totaal onnatuurlijk, ALLAH heeft de mannen voor vrouwen geschapen en andersom.

De troon van ALLAH trilt wanneer er seksuele daden zijn tussen mensen van hetzelfde geslacht.

Maar nogmaals ik ben er niet voor om deze mensen aan te vallen of iets anders in die aard. Gewoon zoveel mogelijk mijden en ze
zullen sowieso hun lot niet ontlopen op de dag der opstanding bij ALLAH.

Pagina's : [1] 2 3 4