Bekijk volle/desktop versie : HellUp !!! aub



19-01-2003, 17:41
ok even kort samengevat
ik had afgesproken met iemand al 2 weken lang verheugde me erop...

diegene belde optijd van het word ietsje later omdat dat vaker voor komt...werd ik boos sprong een beetje uit me vel zei hoeft al niet meer etc. en had opgehangen

even later had ik spijt belde terug en zei nou hoelaat dan ?
toen werd diegene boos waar ik het lef vandaan haalde etc.en toen bleek diegene alweer alweer had afsgesproken om met ze werk verder te gaan.

dus kortom alles ging fout ....dag was al verpest...ging niet meer door .

nu hebben we a.s woensdag afsgesproken
maar ik denk echt bij mezelf van waarom moet diegen altijd de dienst uit maken ???omdat het al vaker is gebeurd ???

iedergeval zeg me even wat jij zou doen of wat ik het beste kan doen ?

19-01-2003, 18:07


ff time out..

k snap t effe niet meer. Wie zegt dat hij de dienst uitmaakt? Hij belde toch netjes op om te zeggen dat t iets later werd, en tja, kan me voorstellen dat als jij zo reageert dat hij dan ook zoiets van zoek t lekker uit. Dus eerlijk gezegd is t ook wel een beetje aan jou te verwijten.

Ik zou t gewoon het voordeel van de twijfel geven en een gezellige dag ervan maken

19-01-2003, 18:08
jajaa ik ben het met retourtje eens he.....last van opvliegers meisje???

19-01-2003, 18:11
Ja kan me voorstellen dat je kwaad wordt, als er iets is waar ik kwaad om kan worden is dat mensen hun afspraken niet nakomen..errug irri...

19-01-2003, 18:15


Misschien omdat het vaker voorkomt dat hij te laat komt?????
Wat ik dan heb begrepen uit haar tekst....ik zou ook aardig boos worden als het vaker voor komt.

Marocbella

19-01-2003, 18:23
Oh ja, nu ik t nog eens lees zie ik inderdaad dat het vaker is voorgekomen. Tja meid, dat blijft een moeilijk onderwerp. Ikzelf haat het ook als iemand te laat komt, daar zijn tenminste afspraken voor!!

Ik zou het hem eens heel duidelijk maken dat ik t heel irritant vind dat hij iedere keer te laat is. Merk je dat hij zich er niks van aantrekt, nou meid dan zou ik het gezegde: "oog om oog, tand om tand" een in de praktijk brengen.

Kom ook lekker te laat, en dan niet een paar minuten maar nee, een half uur ofzo. Dan weet hij ook eens hoe het is. Blijkbaar is hij een persoon die niet wil horen, maar moet voelen

Suc-6 meid!!

19-01-2003, 20:24
dankjewel mensen....
ik zou het ietsje duidelijker maken...
het is me ex heb hem al 2mnd niet gezien...en we hadden afsgesproken wat ook van zijn kant kwam....ik ben altijd diegene die te laat komt maar ik bel wel altijd netjes...all1 deze keer zouden we allebei echt kunnen al 2 weken van te voren afgesproken omdat hij het altijd heel erg druk heb.....ik was hartstikke zenuwachtig en dan begint hij gewoon echt zo chill te doen net of het de normaalste zaak van de wereld is..het word even wat later das toch dom ik heb het hem ook gezegd dus hij weet het al...na dit voorval van vandaag helemaal...
en tsja nu weet ik gewoon niet of ik moet gaan woensdag snappie
en het terug doen hetzelfde gaan doen spelletjes te spelen schiet ik niks mee op...maak ik het allemaal all1 maar moeilijker

19-01-2003, 20:37
Kijk uit met exen.
Een ex is niet voor niets een EX.

Maar wat is je probleem nu dan???
Of je woensdag moet gaan???

Groetjes
Marocbella

19-01-2003, 20:55
we ziijn niet uit elkaar gegaan omdat we ruzie hadden of iets anders
gewoon hij had het altijd druk en we zagen elkaar gewoon als vrienden liefde bloeide niet echt omdat we elkaar zo weinig zagen...
natuurlijk voel ik nog wel wat voor hem ik bedoel me eerste lover
maar ik verw8 niks meer....ik hoop gewoon dat we geoie vrienden blijven want hij is altijd lief voor me en bezorgd etc...
all1 tsja door die drukte gaat het af en toe gewoon echt fout
en vandaag iets te ver.....
dus inderdaad ik zit te denken of ik hem nog wel moet zien
woensdag

19-01-2003, 21:15
Heeft hij ook nog gevoelens voor jou?
Ik geloof eerlijk gezegd niet echt in vriendschappen na een relatie.
Tuurlijk alles is mogelijk maar ik geef alleen mijn mening.
Want stel eens voor jullie blijven vrienden en jij houdt je gevoelens voor hem en hij ontmoet iemand anders wat dan???? Hoe voel je je dan?

Groetjes
Marocbella

19-01-2003, 21:21
nou meissie
het is al 3 mnd uit ....1 keer is het uit geweest en toen weer aan...
dus we kennen elkaar nu zo goed.....
hij heeft geen andere meisjes wil die ook niet...anders had die die al..hij heeft het te druk anders was het wel wat geworden tussen ons...
we houden gewoon van elkaar...all1 tsja ik ben nog steeds beetje gek van hem...en mocht hij een ander meisje krijgen vertelt hij me dat..en dan gun ik hem dat ook....waarom niet ? is normaal leven gaat door...
ik zie hem nu als een vriend...mocht het wat worden dan zou ik blij zijn...maar zo erg is het niet