Bekijk volle/desktop versie : voor alle dames met kijk zelf maar



08-08-2012, 08:36
voor alle dames met overbeharing: http://www.depilationcenter.nl

Eerlijk, betrouwbaar en zeer goedkoop

08-08-2012, 08:53


Als ik IPL-ervaringen van anderen hoor, dan is t helemaal niet definitief.. en zijn ze soms wel jaren bezig!

08-08-2012, 08:59
het ligt aan de hormonen van mensen, ik zelf heb de behandelingen ook gedaan en dan de eerste keer zie je gelijk resultaat. Jaren is ook niet de juiste conclusie,

Ik heb zeer tevreden mensen die met ipl behandelingen klaar zijn

Gair Incha' allah

08-08-2012, 09:24

Citaat door Zoebidaa:
het ligt aan de hormonen van mensen, ik zelf heb de behandelingen ook gedaan en dan de eerste keer zie je gelijk resultaat. Jaren is ook niet de juiste conclusie,

Ik heb zeer tevreden mensen die met ipl behandelingen klaar zijn

Gair Incha' allah
Ik heb zelf laserbehandelingen gedaan.. Geen ipl. Je ziet inderdaad wel verschil, maar er komen toch wel wat haartjes terug..

Kan ik na laser ook met ipl beginnen?

08-08-2012, 09:30


6 weken na je laserbehandeling kun je gewoon overstappen naar ipl behandelingen.

als je op google gaat zoeken zie je ook dat ipl beter is dan laser.

Wasalaam

08-08-2012, 09:59

Citaat door Zoebidaa:
6 weken na je laserbehandeling kun je gewoon overstappen naar ipl behandelingen.

als je op google gaat zoeken zie je ook dat ipl beter is dan laser.

Wasalaam
Bedankt!

08-08-2012, 10:41
Ik lees idd op het internet dat ipl veiliger is!

08-08-2012, 12:04
sabbi ben jij nu een jongen of meisje

09-08-2012, 11:05
Hoevaak heb jij e behandelingen moeten doen tot je echt tevreden was zeg maar? En was het 1 keer in de maand?

09-08-2012, 11:12
na de eerste behandeling zie je de resultaat en dan bij de eerste 4 behandlingen om de 6 weken en dan om de maand je hebt ongeveer 8 behandelingen nodig

09-08-2012, 12:19
super slechte ervaringen mee en mijn omgeving ook, is echt een gelogen product en als smoes word altijd de hormomen gebruikt.

ben zeker 1.5 tot 2 jaar bezig geweest met mn oksels en minimaal 18 behandeling gehad en het groeit nu gewoon weer hoor en niet eens langzaam gewoon veel meer en sneller.

ik raad ipl iedereen af

09-08-2012, 12:29
hallo klavertje3,

zo te zien heb je slechte ervaring met het ipl, dan kan door de apparaat liggen en als jij er anderhalf jaar tt 2 jaar mee bezig ben moet bij jou ook een belletje rinkelen.

Ik heb klanten gehad waarbij 5 behandelingen genoeg was en haarloos waren en nog zijn.

Als ik je ergens mee kan helpen kun je me altijd een pm sturen

09-08-2012, 12:37



Citaat door Zoebidaa:
hallo klavertje3,

zo te zien heb je slechte ervaring met het ipl, dan kan door de apparaat liggen en als jij er anderhalf jaar tt 2 jaar mee bezig ben moet bij jou ook een belletje rinkelen.

Ik heb klanten gehad waarbij 5 behandelingen genoeg was en haarloos waren en nog zijn.

Als ik je ergens mee kan helpen kun je me altijd een pm sturen
Nee er ging geen belletje rinkelen omdat mijn omgeving precies dezelfde ervaringen hadden in andere salons. 5 behandelingen? komop wees eerlijk als je klanten wilt behouden en krijgen, vind ik dat je wel eerlijk moet zijn. wil jij zeggen dat met 5 behandelingen alle wortels dood waren? onmogelijk

09-08-2012, 12:46
salaam klavertje,

waarom zou ik gaan liegen tijdens de ramadan, bovenlip heb ik bij mensen na 5 behandelingen haarloos zien vertrekken en zijn terug gekomen voor andere behandelingen. ik kan mijn klanten niet voorliegen omda ze zelf de resultaat kunnen zien na de eerste behandeling zie je na een week of 2 al resultaat en waarom moet ik op zulke dingen gaan liegen.

wasalaam

09-08-2012, 14:21

Citaat door Zoebidaa:
salaam klavertje,

waarom zou ik gaan liegen tijdens de ramadan, bovenlip heb ik bij mensen na 5 behandelingen haarloos zien vertrekken en zijn terug gekomen voor andere behandelingen. ik kan mijn klanten niet voorliegen omda ze zelf de resultaat kunnen zien na de eerste behandeling zie je na een week of 2 al resultaat en waarom moet ik op zulke dingen gaan liegen.

wasalaam
Als jij het zegt... Ik verteld alleen maar mijn ervaringen en die van mijn omgeving die ook ipl hebben gedaan.

succes