Bekijk volle/desktop versie : Voor de mensen die ooit gedate hebben...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

08-08-2012, 02:56
Wie van jullie heeft ooit een date gehad (een eerste date) waarin het woordje trouwen niet is gevallen?

Ik durf te wedden dat dat bij niemand van jullie gebeurd is.

08-08-2012, 03:06

Een date waarin gesproken wordt over trouwen is bij mij het begin van het einde van die date!

08-08-2012, 03:07
Heb je wel is een date meegemaakt waar het niet in is besproken dan/

08-08-2012, 03:10

Citaat door mohammmedddd:
Heb je wel is een date meegemaakt waar het niet in is besproken dan/
Ja alleen bij die keren had ik van te voren al uitgelegd wat het gevolg op het aansnijden van dat onderwerp zou zijn.

Word al kriegelig van het woord!

08-08-2012, 03:15

Ik vind het wel grappig altijd.

Date 1, als ik ga trouwen, dan zus, dan zo dan dat.
Date 2, als je mijn hand komt vragen moet je dit doen en dat en dan dat
Date 3, pleassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssss kom mijn hand vragen

08-08-2012, 03:17

Citaat door Jamila-Aardbei:
Een date waarin gesproken wordt over trouwen is bij mij het begin van het einde van die date!
Ya motjes....

08-08-2012, 03:24

Citaat door mohammmedddd:
Ik vind het wel grappig altijd.

Date 1, als ik ga trouwen, dan zus, dan zo dan dat.
Date 2, als je mijn hand komt vragen moet je dit doen en dat en dan dat
Date 3, pleassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssss kom mijn hand vragen
Date 1. Ik geef je een prachtige bruiloft
Date 2. Ik heb die man van die zaal gebeld we kunnen gaan kijken als je wil
Date 3. We gaan ringen passen
Date 4. Me moeder belt je vanavond
Date 5. Ik kwam niet opdagen.

En vanaf dat moment was ik praktisch gezien voor de persoon in kwestie van de aardbodem verdwenen.

Citaat door Bundy:
Ya motjes....
Wat zeg jij nou weer

Ja alleen bij die keren had ik van te voren al uitgelegd wat het gevolg op het aansnijden van dat onderwerp zou zijn.

Word al kriegelig van het woord!
Jij lijkt me ook geen typetje die een echtgenote en moeder kan zijn

08-08-2012, 03:27

Citaat door Leshiena:
Jij lijkt me ook geen typetje die een echtgenote en moeder kan zijn
Ik maak van de jouwe zo de mijne (als ik zou willen)

08-08-2012, 03:30

Ik maak van de jouwe zo de mijne (als ik zou willen)
Bedoelde het niet gemeen hoor, ik gaf je nog een complimentje in je andere topic weet je nog?
Maar uhm, nu begin ik idd pas op te merken wat de andere zeiden; kapsones en arrogantie.

Ik ken wel mooiere meiden dan jij, 100 procent. En tjá, dat ik mezelf niet show hier, wil niet zeggen dat ik niet mooier ben dan jij
Pas maar op en zeg gwn hmdl. Waarom zoveel pronken? 1 x voor de grap is leuk, maar het zit dus echt in jou.

08-08-2012, 03:33

Citaat door Leshiena:
Bedoelde het niet gemeen hoor, ik gaf je nog een complimentje in je andere topic weet je nog?
Maar uhm, nu begin ik idd pas op te merken wat de andere zeiden; kapsones en arrogantie.

Ik ken wel mooiere meiden dan jij, 100 procent. En tjá, dat ik mezelf niet show hier, wil niet zeggen dat ik niet mooier ben dan jij
Pas maar op en zeg gwn hmdl. Waarom zoveel pronken? 1 x voor de grap is leuk, maar het zit dus echt in jou.
Je denkt toch niet werkelijkwaar dat ik de complimenten hier onthoud? Zo ja, geef me dan even de tijd

Nee maar om nou te zeggen dat ik geen echtgenote en geen moeder kan zijn maakt jou in beide een fantastische!

08-08-2012, 03:35

Wat stijgt het bij bepaalde mensen toch hoog in hun bolletje!

Hilarisch.

08-08-2012, 03:53
Pff thank God dat ik het niet bij allemaal gehad heb. Afknapperrrr!!!

Eentje vraagt me, nog voor de date.. Hoeveel kamelen hij moet geven om mij te huwen

Xx-jes van moi via Tapatalk

08-08-2012, 03:53

Citaat door Driverrr:
haha, alsof zij er iets van menen, bitch please, je bent slechts een tussendoortje, geen maaltijd
Alsof jij je een tussendoortje als mij zou kunnen permitteren Houdt alsjeblieft je waffel dicht.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12