Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn bijna alle tienermoeders zwanger gemaakt door Antilianen ?



Pagina's : [1] 2 3 4

07-08-2012, 20:10
Het lijkt soort mode of soort trots onder hun, zo witte vrouw zwanger maken en dan doorlopen.

Waarom zien al die domme naieve vrouwen niet in hoe ze zijn en dat die dingen doodnormaal zijn, het draait om lust en zodra die lust voorbij is zijn ze weer weg

Laatst weer turkse meisje van 17 zwanger geneukt, zo een mooie meid en die gozer is gelijk gepeerd toen ze zwanger was. Hoe dom kan je zijn ?

07-08-2012, 20:12


in mijn wijk al 2 wijven die door neger zijn geklaard

vroeger altijd grote bek negers zijn beter blabla nu lopen ze met hun kindje in hun kinderwagen vol schaamte naar de grond te kijken

allahie hsan 3awen

ik gun niemand zoiets. mensen moeten wakker worden

07-08-2012, 20:12
Er is maar een volk waar ik echt serieus van walg en dat zijn Antillianen. Gatverdamme smerig volk.

07-08-2012, 20:13
Echt man waarom zien al die domme meisjes niet in dat ze allemaal met kind geen belanden.

Het zijn dieren !! vol tatoeages, drank, seks, kontseks, groepverkrachtingen. mensen die met hun omgaan zullen echt gaan schrikken hoe eng ze zijn en hoever ze gaan voor seks !

hele enge zieke mensen, ej dushi kom dan ej lekker nooo mang, zoveel antis spelen alle meisjes door hoe witter hoe groter die kont hoe meer niggers zich melden.

07-08-2012, 20:13


Allahie7fald.
Hamdoelilah in mijn omgeving heb ik er nog nooit van gehoord.
Marokko.nl laat mij echt de slechte kant van de wereld zien

07-08-2012, 20:15

Citaat door Woe7wer:
Allahie7fald.
Hamdoelilah in mijn omgeving heb ik er nog nooit van gehoord.
Marokko.nl laat mij echt de slechte kant van de wereld zien


Wollahi we moeten echt iets doen in mijn familie zouden mijn ooms diegene vermoorden echt letterlijk vermoorden als iemand dat zou durven te flikken.

In Denhaag zijn twee marokkaanse vrouwen dit verhaal is echt in heel nederland bekend.

Er is daar marokkaanse meisje die zwanger is geworden van nederlandse jongen die is hem toen gepeerd, later kwam ze antiliaanse jongen tegen die heeft haar ook zwanger gemaakt en daar heeft ze nu ook een kind van. Nu komt het ergste haar marokkaanse vriendin had ook seks met DEZELFDE antiliaan en raad het die is nu ook zwanger en heeft ook een kind.

Twee marokkaanse vriendinnen beide zwanger geneukt door een smerige koufar ! Die neger zit nu in de gevangenis, meisjes die hun kende vertelde dat zodra hij uit gevangenis komt hij vermoord gaat worden door die familie van die meisjes

07-08-2012, 20:17
waarom gebruiken negers nooit condoom

07-08-2012, 20:21

Citaat door KILLUMINATIII:
waarom gebruiken negers nooit condoom
Omdat het hayawan zijn.

07-08-2012, 20:21
ewa ze kijken teveel mtv en ze willen een zwarte pik omdat de hele media erover praat.

Als de media gaat praten over hoe groot marokkaanse lullen zijn dan gaat heel nederland weer naar Marokkaans.

Het is een soort payback time omdat Marokkaanse boys ook veel met niet Marokkaanse meiden gaan. En veel Marokkaanse meiden ook gebruikt worden door Marokkaanse boys. Plus was het nog een tijdje zo dat Marokkanen altijd zeiden wij beffen niet. En toen Marokkanen erachter kwamen en altijd er werd gesproken van Negers beffen.

Toen ineens gingen Marokkanen allemaal ineens aan de befferij

Daarom lees je ook vaak hier veel van die berichten van ja ik bef etc...omdat ze dan denken ja dat is wat Marokkaanse meiden willen. (wat ze ook echt willen hoor daar nie van)

Ik ben nu gewoon een samenvatting aan het geven van wat ik heb gezien vanaf me 15de jaar tot nu me 30ste..

Het is een combinatie geweest van heel veel dingen.

En ga me zeggen dat er niks van waar is dan hebben jullie weinig gezien of meegemaakt en waren jullie ogen dicht

Maar gelukkig is het grootste deel nog bij Marokkanen., Zorg alleen voor dat jullie die Marokkaanse meiden goed behandelen dan komt het wel goed

07-08-2012, 20:23

Citaat door Adamtjuh:
Wollahi we moeten echt iets doen in mijn familie zouden mijn ooms diegene vermoorden echt letterlijk vermoorden als iemand dat zou durven te flikken.

In Denhaag zijn twee marokkaanse vrouwen dit verhaal is echt in heel nederland bekend.

Er is daar marokkaanse meisje die zwanger is geworden van nederlandse jongen die is hem toen gepeerd, later kwam ze antiliaanse jongen tegen die heeft haar ook zwanger gemaakt en daar heeft ze nu ook een kind van. Nu komt het ergste haar marokkaanse vriendin had ook seks met DEZELFDE antiliaan en raad het die is nu ook zwanger en heeft ook een kind.

Twee marokkaanse vriendinnen beide zwanger geneukt door een smerige koufar ! Die neger zit nu in de gevangenis, meisjes die hun kende vertelde dat zodra hij uit gevangenis komt hij vermoord gaat worden door die familie van die meisjes
geloof je het zelf veel Marokkanen zijn shmeyeth.
Zoiets had allang moeten gebeuren. Check turken die laten er geen gras over groeien

07-08-2012, 20:23

Citaat door MrPlayBoy:
ewa ze kijken teveel mtv en ze willen een zwarte pik omdat de hele media erover praat.

Als de media gaat praten over hoe groot marokkaanse lullen zijn dan gaat heel nederland weer naar Marokkaans.

Het is een soort payback time omdat Marokkaanse boys ook veel met niet Marokkaanse meiden gaan. En veel Marokkaanse meiden ook gebruikt worden door Marokkaanse boys. Plus was het nog een tijdje zo dat Marokkanen altijd zeiden wij beffen niet. En toen Marokkanen erachter kwamen en altijd er werd gesproken van Negers beffen.

Toen ineens gingen Marokkanen allemaal ineens aan de befferij

Daarom lees je ook vaak hier veel van die berichten van ja ik bef etc...omdat ze dan denken ja dat is wat Marokkaanse meiden willen. (wat ze ook echt willen hoor daar nie van)

Ik ben nu gewoon een samenvatting aan het geven van wat ik heb gezien vanaf me 15de jaar tot nu me 30ste..

Het is een combinatie geweest van heel veel dingen.

En ga me zeggen dat er niks van waar is dan hebben jullie weinig gezien of meegemaakt en waren jullie ogen dicht

Maar gelukkig is het grootste deel nog bij Marokkanen., Zorg alleen voor dat jullie die Marokkaanse meiden goed behandelen dan komt het wel goed
broer...niks aan toe te voegen precies wat ik dacht.
is ook helemaal waar alles
vanaf de mtv en andere media tot aan de payback van marokkaanse meiden

groen puntje

07-08-2012, 20:24
De grootste reden is echt Amerikaanse cultuur

Kijk op de fora, je ziet zoveel meisjes met Chris brown, Rihanna, piercingen, tatoeages, mini rokjes zoals rihanna en lil wayne

Er zijn zoveel lezingen die de Ummah waarschuwen O Ummah laat je niet misleiden door de fassaad die vanuit Amerika komt. Deze Amerikaanse cultuur en muziekstijl vernietigd de moslim ummah !

07-08-2012, 20:25



Citaat door Adamtjuh:
Wollahi we moeten echt iets doen in mijn familie zouden mijn ooms diegene vermoorden echt letterlijk vermoorden als iemand dat zou durven te flikken.

In Denhaag zijn twee marokkaanse vrouwen dit verhaal is echt in heel nederland bekend.

Er is daar marokkaanse meisje die zwanger is geworden van nederlandse jongen die is hem toen gepeerd, later kwam ze antiliaanse jongen tegen die heeft haar ook zwanger gemaakt en daar heeft ze nu ook een kind van. Nu komt het ergste haar marokkaanse vriendin had ook seks met DEZELFDE antiliaan en raad het die is nu ook zwanger en heeft ook een kind.

Twee marokkaanse vriendinnen beide zwanger geneukt door een smerige koufar ! Die neger zit nu in de gevangenis, meisjes die hun kende vertelde dat zodra hij uit gevangenis komt hij vermoord gaat worden door die familie van die meisjes
Dit is gewoon een betere verhaallijn dan goede tijden slechte tijden.
ondanks dat ik het moeilijk te geloven vind, lijkt het mij een hele nare situatie om in te belanden, zowel als meisje zijnde, als familie zijnde.
Allahie7fald. Het is maar waar je je mee bezig houdt. Heb mij ooit door een client laten vertellen, ik was ze3ma hulpverleenster op dat moment. Zegt hij: "In dit leven heb je geen keuzes, wat het hardst aan je trekt, overwint jou."
Ik begreep hem niet. Hij legde verder uit:
Stel je hebt 10 dingen die je op een dag kunt doen, de grootste verleiding zal van jouw winnen, tot je jezelf discipline en prioriteiten hebt aangeleerd.
Dom blondje van een woe7wer begreep hem nog steeds niet Dus hij vervolgde:
Wat is er boeiend aan school of werk of andere verplichtingen, als alcohol en drugs en vrouwen mij dagelijkse plezier en genot kunnen vullen?
Toen begreep ik hem eindelijk. Waarop hij zei: Ik had naar school kunnen gaan, maar dat trok niet aan mij. Alleen alcohol en drugs trokken en mij en dat is mijn ondergang geworden.

Prachtige zelfreflectie van deze man, wat mij is bij gebleven. Enfin wat wil ik er mee zeggen? Oh ja, dat je je moet focussen op je eigen weg die je bewandeld, welke vruchten zullen jouw daden van vandaag afwerpen? Niet alleen in daden in de zin van dien, Allah. Maar ook vruchten van daden voor in de toekomst.
En durven om het gevecht aan te gaan met het negatieve die teveel aan je trekt. Het is een hele mindsetting. Het is niet erg om fouten te maken, maar het is wel erg om dezelfde fouten telkens te maken, zonder te weten wie jouw vijand is. Want 9 van de 10 gevallen is je eigen nafs de vijand. Maar dat hebben mensen niet door.

07-08-2012, 20:26
daar gaat het eer van de familie de kliko in

07-08-2012, 20:29

Citaat door MrPlayBoy:
ewa ze kijken teveel mtv en ze willen een zwarte pik omdat de hele media erover praat.

Als de media gaat praten over hoe groot marokkaanse lullen zijn dan gaat heel nederland weer naar Marokkaans.

Het is een soort payback time omdat Marokkaanse boys ook veel met niet Marokkaanse meiden gaan. En veel Marokkaanse meiden ook gebruikt worden door Marokkaanse boys. Plus was het nog een tijdje zo dat Marokkanen altijd zeiden wij beffen niet. En toen Marokkanen erachter kwamen en altijd er werd gesproken van Negers beffen.

Toen ineens gingen Marokkanen allemaal ineens aan de befferij

Daarom lees je ook vaak hier veel van die berichten van ja ik bef etc...omdat ze dan denken ja dat is wat Marokkaanse meiden willen. (wat ze ook echt willen hoor daar nie van)

Ik ben nu gewoon een samenvatting aan het geven van wat ik heb gezien vanaf me 15de jaar tot nu me 30ste..

Het is een combinatie geweest van heel veel dingen.

En ga me zeggen dat er niks van waar is dan hebben jullie weinig gezien of meegemaakt en waren jullie ogen dicht

Maar gelukkig is het grootste deel nog bij Marokkanen., Zorg alleen voor dat jullie die Marokkaanse meiden goed behandelen dan komt het wel goed


1. Mensen weerhouden en wakker schudden van die viese Amerikaanse cultuur, die de mensen steeds verder van de normen van de islam doet afdwalen.

2. Respect tonen voor je eigen soort ook al zijn het slutten, probeer ze te helpen probeer ze een zachte hand te reiken zodat ze inzien dat ze verkeerd zijn. Alleen dan versterk je de liefde voor eigen soort

Pagina's : [1] 2 3 4