Bekijk volle/desktop versie : Waarom eisen sommige hoogopgeleide mannen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-08-2012, 14:39
Dat hun vrouw later liever niet gaat werken? En al helemaal niet als de dame in kwestie over een hoger loon beschikt dan de man zelf? Hoger opgeleid is dan de man zelf?

Het zit dus zo; ik heb veel neven die hoogopgeleid zijn, daarmee wil ik zeggen dat ze op de unief zitten.. En ja ze kwamen met het bovenstaande af .


Ik kom dit vaak tegen, nieuwe trend geworden?

07-08-2012, 14:43


vrouwen die alleen geld willen uitgeven en slapen zijn verwende krengen

Ik geef duizenden euro's aan een vrouw die het waard is.
Niet eentje die levenloos thuis zit en niet eens kookt voor je als je thuiskomt

07-08-2012, 14:47

Citaat door MrPlayBoy:
vrouwen die alleen geld willen uitgeven en slapen zijn verwende krengen

Ik geef duizenden euro's aan een vrouw die het waard is.
Niet eentje die levenloos thuis zit en niet eens kookt voor je als je thuiskomt
Klopt, een vrouw moet qua financiën onafhankelijk zijn van haar man, vind ik persoonlijk.

07-08-2012, 14:49
mij boeit dat echt niet
alsof ik met haar werk ga trouwen ofzo

yeh bekrompenheid van Marokkanen tegenwoordig

07-08-2012, 14:53


check je pm.

btw, ik zou t niet weten waarom ze zoiets denken/zeggen. Zal wel aan t gedrag liggen, waait wel over denk ik

07-08-2012, 14:54

Citaat door nador_lover:
check je pm.

btw, ik zou t niet weten waarom ze zoiets denken/zeggen. Zal wel aan t gedrag liggen, waait wel over denk ik
Is beantwoordt

07-08-2012, 14:55
In België komt het alleszins vaker voor, alé ja.. In mijn omgeving toch.. Hoe het daar in Nederland aan toe gaat weet ik niet

07-08-2012, 14:55

Citaat door yesminaa:
Klopt, een vrouw moet qua financiën onafhankelijk zijn van haar man, vind ik persoonlijk.
Nee wat dacht je gewoon van samen toekomst bouwen tis maar een idee

07-08-2012, 15:03
Jouw neven zijn onzekere bananen die wijsheid missen. Een hoogopgeleide vrouw is een aanwinst mits zij haar geloof kent. Alleen willen die 2 niet echt goed samenwerken.

07-08-2012, 15:04
Tja. Mannen he, een ingewikkelde materie..

07-08-2012, 15:05

Citaat door DeRegeerder:
Jouw neven zijn onzekere bananen die wijsheid missen. Een hoogopgeleide vrouw is een aanwinst mits zij haar geloof kent. Alleen willen die 2 niet echt goed samenwerken.
Ze zeiden: 'Ze mag wel hoogopgeleid zijn, maar niet werken'.

-_-

07-08-2012, 15:06
gelijk hebben ze wat betreft werken. wat betreft opleiding is onzin, al was ze professor. als ze maar haar taak als echtgenote maar niet verloochend. en dat is zoren voor het gezin. en dat is ook hard werken, en allerminst lui gedrag.

ezels die denken dat niet-werkende vrouwen luie meiden zijn, moeten maar eens naar hun eigen moeder kijken.

07-08-2012, 15:07


Beide hoogopgeleid en samen een toekomst opbouwen, je kunt daar zoveeeeel mee bereiken

07-08-2012, 15:07

Citaat door yesminaa:
Ze zeiden: 'Ze mag wel hoogopgeleid zijn, maar niet werken'.

-_-
is toch logisch? waarom zou ze werken ?> waar aat je je kinderen? wat heb je tussen de mannen te zoekeen>

als ik die neven van je tegenkom: ik trakteer ze op koffie.

07-08-2012, 15:08

Citaat door yesminaa:
Ze zeiden: 'Ze mag wel hoogopgeleid zijn, maar niet werken'.

-_-
Logisch toch. Tussen de mannen werken is niet echt verantwoord.

Pagina's : [1] 2 3 4 5