Bekijk volle/desktop versie : Wat krijgt de vrouw in de paradijs?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-08-2012, 08:27
Ik lees ergens dat de man 72 maagden krijgen dus 72 vrouwen.??

Stel je hebt hele leven gelukkig geleeeft met je man op de wereld en dan ga je beide dood en naar het paradijs
dan krijgt haar man dan 72 voruwen heb ook ergens gelezen minimaal 2 vrouwen?
en de vrouw van de man moet toekijken en haar man moet ze delen???
ik moet er zelf niet aandenken:maf2

stel je bent gelukkig getrouwd met je man en plotseling komt hij ter overlijden, na paar jaar hertrouw je opnieuw als vrouw, uiteindelijk na goed leven geleeft ga je beide dood en ook beide wordt je toegelaten in het paradijs dan komt toch de vrouw haar eerste man tegen, moet ze dan kiezen met welke man?

07-08-2012, 08:32



Citaat door nadoria889:
Ik lees ergens dat de man 72 maagden krijgen dus 72 vrouwen.??

Stel je hebt hele leven gelukkig geleeeft met je man op de wereld en dan ga je beide dood en naar het paradijs
dan krijgt haar man dan 72 voruwen heb ook ergens gelezen minimaal 2 vrouwen?
en de vrouw van de man moet toekijken en haar man moet ze delen???
ik moet er zelf niet aandenken:maf2

stel je bent gelukkig getrouwd met je man en plotseling komt hij ter overlijden, na paar jaar hertrouw je opnieuw als vrouw, uiteindelijk na goed leven geleeft ga je beide dood en ook beide wordt je toegelaten in het paradijs dan komt toch de vrouw haar eerste man tegen, moet ze dan kiezen met welke man?
dan wordt zij een van die 72 maagden

07-08-2012, 08:35

Citaat door Elhaj_Rwiena:
dan wordt zij een van die 72 maagden
wat nou als de vrouw dat niet wilt en wenst te leven met haar man die ook op aarde samen hebben geleeft?
en niet haar man wilt delen?

07-08-2012, 08:42

Citaat door nadoria889:
Ik lees ergens dat de man 72 maagden krijgen dus 72 vrouwen.??

Stel je hebt hele leven gelukkig geleeeft met je man op de wereld en dan ga je beide dood en naar het paradijs
dan krijgt haar man dan 72 voruwen heb ook ergens gelezen minimaal 2 vrouwen?
en de vrouw van de man moet toekijken en haar man moet ze delen???
ik moet er zelf niet aandenken:maf2

stel je bent gelukkig getrouwd met je man en plotseling komt hij ter overlijden, na paar jaar hertrouw je opnieuw als vrouw, uiteindelijk na goed leven geleeft ga je beide dood en ook beide wordt je toegelaten in het paradijs dan komt toch de vrouw haar eerste man tegen, moet ze dan kiezen met welke man?
ze krijgt 'n emmer en 'n dweil

07-08-2012, 08:55


72 maagden zijn alleen voor de martelaars.

07-08-2012, 08:59

Citaat door Elhaj_Rwiena:
72 maagden zijn alleen voor de martelaars.
lees ook ergens dat de man minimaal 2 vrouwen krijgt? elke man die de paradijs wordt toegelaten krijgt minimaal 2 vrouwen (maagden)

07-08-2012, 09:05
vrouw krijgt 72 mannen ( wat moet je er mee )

07-08-2012, 09:05
Je kunt het beste een geleerde bellen hierover.. Of bestel het boek over het paradijs, een gele boek, heb ik ook. De martelaren krijgen die 72 maagden volgens dat boek. Weet niet of de martelende vrouw ook 72 maagden krijgt trouwens..

07-08-2012, 09:05

Citaat door nadoria889:
lees ook ergens dat de man minimaal 2 vrouwen krijgt? elke man die de paradijs wordt toegelaten krijgt minimaal 2 vrouwen (maagden)
he zal ik je wat vertellen, zorg er eerst maar uberhaupt voor dat je djennah bereikt.
al was het maar ene hokje van 2 bij 2...alles beter dan jehanama

en jij zit hier quasi-romatisch te doen om dat je je man niet wil delen?> 3a kessiet waha..mensne gaan zelfs voorwaarden stellen aan de sjannet el firdouas?

07-08-2012, 09:06

Citaat door Billejunk:
vrouw krijgt 72 mannen ( wat moet je er mee )
De man krijgt 72 maagden, wat moet hij er mee?

07-08-2012, 09:08
we moeten eerst zorgen dat we in het paradijs mogen voordat we over beloningen gaan praten.
eerst het examen afleggen, dan word er gekeken wie allemaal geslaagd zijn en wie gezakt zijn.
gezakt betekent=vuur=naroen 7amiya
geslaagd=paradijs

07-08-2012, 09:13

Citaat door Afortunado:
De man krijgt 72 maagden, wat moet hij er mee?
elke dag andere vrouw krikke

07-08-2012, 09:14



Citaat door Effe_serieus:
he zal ik je wat vertellen, zorg er eerst maar uberhaupt voor dat je djennah bereikt.
al was het maar ene hokje van 2 bij 2...alles beter dan jehanama

en jij zit hier quasi-romatisch te doen om dat je je man niet wil delen?> 3a kessiet waha..mensne gaan zelfs voorwaarden stellen aan de sjannet el firdouas?
jaa sowieso moet je al blij zijn dat je toegelaten wordt in het paradijs!

Ik was alleen benieuwd van hoe het nou zit met de man die meer vrouwen mogen hebben in het paradijs.

07-08-2012, 09:14

Citaat door Billejunk:
elke dag andere vrouw krikke
dat geldt ook voor de vrouw die 72 mannen zou krijgen

07-08-2012, 09:15

Citaat door nadoria889:
jaa sowieso moet je al blij zijn dat je toegelaten wordt in het paradijs!

Ik was alleen benieuwd van hoe het nou zit met de man die meer vrouwen mogen hebben in het paradijs.
op dag des oordeels he...gaat jouw zoontje naar je toe komen: mama mag ik van jou paar haanaats ik kom te kort help mij:
jouw antwoord zal zijn: zoek het uit! rou7ie rou7ie...ieder voor zich. ik denk echt niet dat jouw man jou dan nog wat kan schelen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7