Bekijk volle/desktop versie : Voor meer klanten zorgen?



07-08-2012, 07:50
He!

Ik ben op zoek naar startende ondernemers die ik blij kan maken met een compleet website pakket ( Huisstijl, CMS , vormgeving ).

Wie zijn wij?
Ontwerphoek.nl is een klein bureau voor grafische en interactieve vormgeving. Wij maken websites en huisstijlen voor voornamelijk startende ondernemers met een krap budget. Een website met toonaangevend design is van groot belang voor de uitstraling van uw bedrijf, maar is tegelijkertijd ook erg duur. Ontwerphoek.nl biedt u daarom professionele voorgemaakte webdesigns waarmee u erg veel kosten bespaard en alsnog uw doelgroep aanspreekt, ideaal voor starters!

Hoeveel kost dat dan?
Nou wij zijn bezig met een actie speciaal voor Marokko.nl leden, met deze actie kunt u voor 150 euro al een complete website laten maken normaal kost dit pakket 250 euro exclusief btw! Hier krijgt u een opensource CMS systeem bij dat houdt dus in dat u zelf u teksten, foto's en andere media kunt wijzigen en plaatsen.

U krijgt een logo op maat van ons aangeleverd en zelfs 100 gratis visitekaarten! Ideaal om te beginnen met uw bedrijfje!

Ik wil mij aanmelden hiervoor, wat moet ik doen?
Stuur mij een PM terug en ik zal dan contact opnemen met je, laten we beginnen!

Met vriendelijke groet,
Romaysa van http://www.ontwerphoek.nl

P.S. Niet mijn account.