Bekijk volle/desktop versie : Kromowidjojo schoffeert Mart Smeets



07-08-2012, 02:18
Weinig volgers van de Spelen zullen het gehoord hebben, maar Ranomi Kromowidjojo zorgde maandag voor een kleine rel door Mart Smeets te schofferen.

De tweevoudig olympisch kampioene was te gast in het radioprogramma van Edwin Evers (538) en kreeg de lachers op haar hand toen 't gesprek op Mart Smeets kwam. Evers vroeg 'Kromo' of ze nog bij hem langs moest, waarop de Groningse reageerde: ,,Nee, daar was ik gisteren, dus het ergste zit er op.'' Nadat Evers en zijn copresentatoren waren uitgelachen kreeg Kromowidjojo nog de gelegenheid om haar uitspraken te nuanceren, maar daar voelde de zwemkoningin helemaal niets voor.

Smeets is steeds meer het mikpunt van kritiek vanwege zijn 'typische' en vaak 'arrogante' manier van presenteren en interviewen, dezer dagen tijdens zijn programma London Late Night. Op Twitter werd hij fel aangevallen na zijn gesprek met volleybalster Manon Flier. Zij wist zich niet te plaatsen voor 'Londen' en kreeg dat door Smeets keer op keer voor haar voeten gegooid. De presentator ging zelfs zo lang door dat Flier zichtbaar geëmotioneerd raakte.

Op Facebook is inmiddels een pagina opgericht om 'Mart' zo snel mogelijk van de buis te krijgen. De pagina is te vinden onder de titel 'Mart 'Auf Wiedersehen' Smeets'. Als leuke tegenhanger: op Twitter en Facebook circuleert ook de populaire 'Mart Smeets Bingo': een kaart met Smeetsiaanse uitspraken, die keer op keer terugkomen.

http://www.destentor.nl/sport/11490813/Kromowidjojo-schoffeert-Mart-Smeets.ece

07-08-2012, 02:33


Ik moet altijd echt lachen om zijn debiele vragen en zijn ego gedrag. Ik vind het ook maar grappig dat mensen zich echt druk maken om hem. Op twitter is hij elke dag trending topic. Iedereen haat zijn programma maar toch allemaal kijken.

Dit is die bingo.

Citaat:


07-08-2012, 02:58
aahahahaha echt geweldig die uitspraken.. ik vind zijn analyses echt geweldig met hem is altijd lachen.. hij leest veel boeken.. zijn taalgebruik is echt zeeeer goed.. hij weet precies hoe hij het moet zeggen en hij krijgt veel respect van tv land.. ze noemen hem allemaal U zelfs Willem Alexander zegt U tegen hem.. maar in ieder geval.. als ik hem hoor is het echt zo scherp.. hij kan de emotionele kanten benadrukken maar daar houden mensen niet van en daarom vinden ze het erg om bij hem te komen.. andere programmas praten ze alleen maar over sexistische dingen.. ging nergens over bij rtl .. van gelder vind ik wel een echte klootzak.. een gluiperd.. mart smeets vind ik een mooie pratert.. echt een filosoof.. hij kijkt met een ander oog naar de sport en zo iets wat ik bij heeeeeeel weinig mensen merk... daarom gaat het ook vaak fout hier op het forum. dus ik heb wel dikke respect voor hem.. al is ie een jood..

07-08-2012, 03:15

Citaat door MarocinoRifino:
aahahahaha echt geweldig die uitspraken.. ik vind zijn analyses echt geweldig met hem is altijd lachen.. hij leest veel boeken.. zijn taalgebruik is echt zeeeer goed.. hij weet precies hoe hij het moet zeggen en hij krijgt veel respect van tv land.. ze noemen hem allemaal U zelfs Willem Alexander zegt U tegen hem.. maar in ieder geval.. als ik hem hoor is het echt zo scherp.. hij kan de emotionele kanten benadrukken maar daar houden mensen niet van en daarom vinden ze het erg om bij hem te komen.. andere programmas praten ze alleen maar over sexistische dingen.. ging nergens over bij rtl .. van gelder vind ik wel een echte klootzak.. een gluiperd.. mart smeets vind ik een mooie pratert.. echt een filosoof.. ik denk dat ik met hem echt uuuuuuren kan praten.. daarna denk ik dat ik nog niet uitgepraat ben met hem.. hij kijkt met een ander oog naar de sport en zo iets wat ik bij heeeeeeel weinig mensen merk... daarom gaat het ook vaak fout hier op het forum. dus ik heb wel dikke respect voor hem.. al is ie een jood..



3ayek ga met hem samen wonen kan je uren lang met hem kletsen en knuffelen en mischien wel meer

07-08-2012, 03:46



Citaat door LondonMaroc:
3ayek ga met hem samen wonen kan je uren lang met hem kletsen en knuffelen en mischien wel meer
oke speciaal voor jou haal ik die zin weg.. kindje.. tfoee wat ben jij nog een lulletje .. en IEEDEREEEN weet dat jij clishy bent dus doe niet nep.. je bent al nep genoeg.. sorry

07-08-2012, 04:31
die mart smeets....ik keek naar wielrennen laatst. vielen er twee braziliaanse zusjes, hij lachte ze nog net niet uit die kneus. wat een fucking air heeft die gast. tfoe

[video=youtube;xP-V4ZY6aBM]http://www.youtube.com/watch?v=xP-V4ZY6aBM[/video]

'ik blijf bescheiden maar als ik mezelf had kunnen kussen, dan had ik dat gedaan'

een keer bij dwdd ging nico dijkshoorn hem nadoen terwijl hij erbij zat. hij ging kapot van binnen

07-08-2012, 11:54

Citaat door White_Room:
nou nou nou, hoe hij gisteren weer tekeer ging tegen die zeiler die 4e was geworden en net naast een medaille greep; ''zo, je bent vierde geworden, hoe voelt dat nou? "je was zo dichtbij, maar nu heb je niets. je hebt lekker niets.'' "kijk dat is marleen veldhuis, zij heeft wel brons"" ''vraag aan haar om advies, en ga je het onthouden voor in de toekomst?'' ''heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?'' maar het allerergste vond ik dit; '' usain bolt, weet je wie dat is?'' echt die mart smeets spoort voor geen meter.
Die gast is een virus op TV serieus

07-08-2012, 14:13

Citaat door MarocinoRifino:
aahahahaha echt geweldig die uitspraken.. ik vind zijn analyses echt geweldig met hem is altijd lachen.. hij leest veel boeken.. zijn taalgebruik is echt zeeeer goed.. hij weet precies hoe hij het moet zeggen en hij krijgt veel respect van tv land.. ze noemen hem allemaal U zelfs Willem Alexander zegt U tegen hem.. maar in ieder geval.. als ik hem hoor is het echt zo scherp.. hij kan de emotionele kanten benadrukken maar daar houden mensen niet van en daarom vinden ze het erg om bij hem te komen.. andere programmas praten ze alleen maar over sexistische dingen.. ging nergens over bij rtl .. van gelder vind ik wel een echte klootzak.. een gluiperd.. mart smeets vind ik een mooie pratert.. echt een filosoof.. hij kijkt met een ander oog naar de sport en zo iets wat ik bij heeeeeeel weinig mensen merk... daarom gaat het ook vaak fout hier op het forum. dus ik heb wel dikke respect voor hem.. al is ie een jood..
Voor het eerst dat ik het eens ben met je.

07-08-2012, 14:14
Het is een heksenjacht aan het worden van de telegraaf. Yak ma Mart smeets heeft iets verkeerds gezegd over pisrael?

07-08-2012, 14:22

Citaat door Tangerino:
Het is een heksenjacht aan het worden van de telegraaf. Yak ma Mart smeets heeft iets verkeerds gezegd over pisrael?
Mart Smeets zn geloof is Joods als je dat niet wist

07-08-2012, 14:25

Citaat door LondonMaroc:
Mart Smeets zn geloof is Joods als je dat niet wist
Telegraaf anders ook.

07-08-2012, 14:56
Gelukkig kijk ik dat niet.