Bekijk volle/desktop versie : waarom ik Marokkaanse vrouwen vreemd vind?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

06-08-2012, 20:07

Citaat door meyemmi:

Citaat:
Ik heb dus een Marokkaanse collega waar ik best close mee ben geworden de laatste tijd... voor de ramadan hadden we samen wel eens pauze, buiten het bedrijf om ergens wat eten, we gingen wel eens carpoolen... ze3ma lekker gezellig in de auto. Het is een mooi meisje, allen jammer dat ze zo modern is opgevoed. Ik houd meer van vrouwen die lekker streng zijn opgevoed en daar blij mee zijn, ik weet... er bestaan niet veel van... magoed.

De laatste tijd negeerde ze mij wel eens, ook tijdens de pauze eet ze achter haar bureau (ze was ongesteld) terwijl we soms wel eens een wandeling maken om de tijd de doden.

Het is een collega, dat houdt in dat ik haar niet 1 2 3 kan fixen..... dat kan wel, maar je kan niet ff snel je telefoon uitzetten of gewoon niet opnemen als ze belt. Ze weet je echte naam, je adres alles.... daarom kon ik geen misbruik maken van haar.

Om die reden chill ik m vaak ook met de Nederlandse dames die er werken, eerlijk is eerlijk, er werkt een nederlandse dame bij mij waaraan bijna niet een Marokkaans misje kan tippen (aan schoonheid). Ik ben dus een paar keer met haar uit geweest en een paar keer in haar geweest en die Marokkaanse collega is daar achter gekomen... althans dat ik met haar chill buiten kantoor uren om.

Vandaag zei ik tegen die marokkaanse meid, wat is er nou... .negeer je mij om de ramadan of om een ander reden... ze was namelijk al ongesteld geweest dus dat kon het niet zijn. Ze bleef doorhameren dat er niks was, dat ze zich niet lekker voelde/ moe etc etc...

Ze Whatsapte mij net dus en zegt nu wel eerlijk wat het probleem is.
Ze zegt letterlijk dat ze het niet leuk vind dat ik m chill met die nederlandse dames en ze vraagt mij wat ik van haar verwacht. Voor ik antwoord kon geven op wat ze van mijn verwacht kreeg ik een 2e bericht waarin staat dat zij als vrouw zijnde mij nooit tevreden zou kunnen houden, op het gebied van mooi zijn, sexy etc...

Om te beginnen zit ze daar helemaal naast, omdat ze gewoon wel een mooie meid is, maar ik begrijp niet hoe ze uberhaupt op die gedachte komt?

Ik bedoel, kunnen we niet gewoon collega's blijven?
Waarom denken vrouwen meteen dat je een relatie hebt als je een paar x met elkaar chilt?
vage shit man


Citaat:
check http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4360091 om te lezen hoe dag 1 verliep van de oorlog.
maja
.

06-08-2012, 20:10


Misschien zit ze tijdens kantooruren op mnl achter haar bureau.

06-08-2012, 20:11
Iell ik las alleen dat ''misbruik maken'' en ik had gelijk haat aan je.

06-08-2012, 20:12

Citaat door Silversin:
Misschien zit ze tijdens kantooruren op mnl achter haar bureau.
Zo droog.

06-08-2012, 20:12


Hou maar op.
Jij vindt jezelf wel beter dan Marokkaanse meisjes he.

06-08-2012, 20:14
uhm als ik zo je evrhaal mag geloven, dan denk ik dat ze je leuk vindt en daarom dus een soort van jaloers werd, omdat je dus ook met andere collega`s eet en niet alleen met haar.

fehmed???

06-08-2012, 20:14

Citaat door meyemmi:
Nee, ik heb een tijdje geleden achter haar PC gezeten en m.nl proberen te openen.
Als je 1x m.nl opent dan blijft het in je geschiedenis staan, bij haar stond dit dus niet.


Misschien is misbruik niet de juiste woord, ik bedoel meer... gebruik maken van de mogenlijkheid.
Hmm als je het zo stelt.

Naah om te reageren op je verhaaltje gekke gedachtekronkelingen heeft zij inderdaad. Ik zou het wel straight tegen haar zeggen van wtf.

06-08-2012, 20:15
Neen, je opent wel zo een topic dat je ze 'raar' vindt.

06-08-2012, 20:15
Maar ik vind wel dat je een beetje gelijk hebt. Ze hoeft niet gelijk te doen alsof ze getrouwd met je is.

06-08-2012, 20:16

Citaat door gizoh_1:
uhm als ik zo je evrhaal mag geloven, dan denk ik dat ze je leuk vindt en daarom dus een soort van jaloers werd, omdat je dus ook met andere collega`s eet en niet alleen met haar.

fehmed???
scherppp

06-08-2012, 20:18

Citaat door SMD_DNHG:
scherppp
ik zou anders zo 1 2 niet kunnen bedenken wat anders haar probleem is

een oohja ts: alsof t nog niet egr genoeg is dat jullie carpoolen en samen gaan eten enzo, weet je ook nog eens wanneer ze haar periode heeft???

06-08-2012, 20:18
Waarom het mij geen ene donder kan schelen...



JIJ bent een dramaqueen niet ZIJ!

Verman jezelf, je gaat je hele levensverhaal hier toch niet zetten.

06-08-2012, 20:18



Citaat door gizoh_1:
uhm als ik zo je evrhaal mag geloven, dan denk ik dat ze je leuk vindt en daarom dus een soort van jaloers werd, omdat je dus ook met andere collega`s eet en niet alleen met haar.

fehmed???
Als ik iemand leuk vind zou ik me absoluut niet zo gedragen. Leuk vinden betekent niet gelijk dat die ander ook aan je gebonden is.
Als je diegene wilt afschrikken moet je vooral zo doen.

06-08-2012, 20:19

Citaat door meyemmi:
Ik heb dus besloten om haar nummer te verwijderen, haar volledig te negeren als ik aan het werk ben en gewoon door te blijven gaan met de Nederlandse collega's, die kunnen namelijk wel een duidelijke scheiding maken. Heb totaal geen zin in drama chicks die van alles en nogwat al in hun hoofd hebben gehaald terwijl je ze alleen als collega's ziet.

opgekowed.
Oke lekker voor je.

06-08-2012, 20:19
Ro7, ro7, alsjeblieft. Volgens mij ben jij het lelijk eendje in het verhaal, maar heb jij het zodanig verwoord dat zij het lelijk eendje is geworden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11