Bekijk volle/desktop versie : reispartner gezocht



06-08-2012, 12:38
waar plaats ik mijn topic t beste??

hier is geen reisforum te vinden geloof ik?


groetjes

06-08-2012, 12:51


en voor diegene persé willen pm'n dat ze mee op reis willen ... ik zoek geen mannelijk gezelschap

07-08-2012, 02:00
hoe oud ben je en waar wil je na toe

07-08-2012, 08:29

Citaat door Ammes:
hoe oud ben je en waar wil je na toe
26jaar en waar naartoe maakt allang niet meer uit
t moet niet ver zijn, t moet geen topluxe zijn (mag wel, moet niet haha)

weet je dat ik al tevreden zou zijn met gwn 10daagjes tanger??


Hoe zit t met jou?

07-08-2012, 23:08


En jij gaat zomaar met een vreemde op reis

09-08-2012, 11:16
leren kennen in een snelfase hé

09-08-2012, 16:53
Nou ik raad je het af om met een vreemde te gaan.
Ik ben eens met twee vriendinnen gegaan die ik al tien jaar ken. Nou na die 8 dagen kon ik ze echt een half jaar niet niet luchten.
Irritaties enzo. En met een andere vriendin met wie ik ook op vakantie was, had ik ook irritaties, maar dat hadden we wel uitgepraat Het is een aanslag op je privacy, constant met een ander op je lip. Ik raad je het echt af. .Laat staan als je die persoon niet kent. Diegene wil uit, jij wil misschien musea zien... en zo heb een conflict.Jij bent misschien heel netjes en die ander een sloddervos... irritaties zijn zo geboren. Als je wil gaan, ga dan in een grotere groep. Met 4 meiden ofzo, dan heb je altijd wel iemand die even minder irritant is...

11-08-2012, 11:09

Citaat door Vlampje:
Nou ik raad je het af om met een vreemde te gaan.
Ik ben eens met twee vriendinnen gegaan die ik al tien jaar ken. Nou na die 8 dagen kon ik ze echt een half jaar niet niet luchten.
Irritaties enzo. En met een andere vriendin met wie ik ook op vakantie was, had ik ook irritaties, maar dat hadden we wel uitgepraat Het is een aanslag op je privacy, constant met een ander op je lip. Ik raad je het echt af. .Laat staan als je die persoon niet kent. Diegene wil uit, jij wil misschien musea zien... en zo heb een conflict.Jij bent misschien heel netjes en die ander een sloddervos... irritaties zijn zo geboren. Als je wil gaan, ga dan in een grotere groep. Met 4 meiden ofzo, dan heb je altijd wel iemand die even minder irritant is...
tnx for the tip!

ik snap wat je bedoelt
ik heb 6zussen... met elks een ander karakter

ik denk dat ik in t algemeen heel goed kan overeenkomen met elk van ze haha
en ja dat zijn zussen, en dit zou een vreemde zijn idd...maar alsnog