Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen & reizen



Pagina's : [1] 2

05-08-2012, 16:53
De Marokkaanse vrouwen van tegenwoordig zijn echt grappig. Als je ze spreekt dan hebben ze het allemaal over reizen naar verre landen en dat dat hun wens is. Ze willen dat het liefst met hun man doen. Als je ze dan zegt, ik wil ook naar Marokko want heb daar familie en vrienden zeggen ze Marokko zie je al zo vaak. Wat een onzin zeg. Die dames vergeten hun roots. Als je zo graag naar allerlei islam-onvriendelijke landen wilt gaan, prima. Ik blijf naar Marokko gaan elk jaar, omdatmijn familie en vrienden daar wonen en omdat het de mooiste vakantieland is. Yeh verwesterde gedachten bij die wijven. Je zal maar zo eentje in huis nemen, zeg.

05-08-2012, 16:55


Marokko is gaar.

05-08-2012, 16:59
Jij bent gaar. Wel gek dan dat 10 miljoen toeristen per jaar naar een gaar land gaan.

Citaat door MOSSIBA:
Marokko is gaar.

05-08-2012, 16:59
Dude... you realy need to get laid

05-08-2012, 17:01



Citaat door Rebel666:
Jij bent gaar. Wel gek dan dat 10 miljoen toeristen per jaar naar een gaar land gaan.
Tja, drugs/seks.

05-08-2012, 17:01
Met jouw ot beledig je ook gelijk je eigen moeder

05-08-2012, 17:02

Citaat door Slim-Shady:
Met jouw ot beledig je ook gelijk je eigen moeder
Nee, ik date niet met mijn moeder.

05-08-2012, 17:03

Citaat door MOSSIBA:
Nee, ik date niet met mijn moeder.
Ik had het tegen de ts

05-08-2012, 17:04
Wat is er zo erg aan om te reizen?

Mag men niet genieten van wat onze Schepper heeft geschapen?

05-08-2012, 17:09
Marokko is mooi. Je moet eerst je vaderland helemaal afgereisd hebben voor je naar andere landen wilt. Marokko heeft zoveel toeristische trekpleisters. Amazing!

05-08-2012, 17:12
Er bestaan ook geen andere Islamitische landen dan Marokko.

05-08-2012, 17:14

Citaat door Qaduzivandi:
Nee, dat mag niet. Je moet gewoon thuis blijven, de keuken vullen met je grote reet, lekker koken, brood kneden met die bolle varkenshandjes van je en je benen spreiden wanneer je man daar om vraagt. Wij mannen dulden geen tegenspraak. Gehoorzaam ons, of vertrek! Er is geen middenweg!
Allah hdiek..

05-08-2012, 17:17



Citaat door Rebel666:
De Marokkaanse vrouwen van tegenwoordig zijn echt grappig. Als je ze spreekt dan hebben ze het allemaal over reizen naar verre landen en dat dat hun wens is. Ze willen dat het liefst met hun man doen. Als je ze dan zegt, ik wil ook naar Marokko want heb daar familie en vrienden zeggen ze Marokko zie je al zo vaak. Wat een onzin zeg. Die dames vergeten hun roots. Als je zo graag naar allerlei islam-onvriendelijke landen wilt gaan, prima. Ik blijf naar Marokko gaan elk jaar, omdatmijn familie en vrienden daar wonen en omdat het de mooiste vakantieland is. Yeh verwesterde gedachten bij die wijven. Je zal maar zo eentje in huis nemen, zeg.
Marokko is ECHT een islamitisch land man. Ik bedoel kijk eens naar de homo verenigingen en varken die daar gewoon kan kopen. Wauw, MA SHA ALLAH!

Maar mohim, als je niet elk jaar naar Marokko wil gaan ben je direct verwesterd? Jij ben gek jij.

05-08-2012, 17:19
Wie beweert hier dat Marokko een Islamitisch land is? Goed lezen, knakker.

Citaat door RARE_MEISJES:
Marokko is ECHT een islamitisch land man. Ik bedoel kijk eens naar de homo verenigingen en varken die daar gewoon kan kopen. Wauw, MA SHA ALLAH!

Maar mohim, als je niet elk jaar naar Marokko wil gaan ben je direct verwesterd? Jij ben gek jij.

05-08-2012, 17:20

Citaat door Rebel666:
Wie beweert hier dat Marokko een Islamitisch land is? Goed lezen, knakker.
Gooi jezelf weg, sukkel.

Pagina's : [1] 2