Bekijk volle/desktop versie : Weten wat je wilt..



Pagina's : [1] 2

05-08-2012, 01:21
Opeens realiseerde ik me: als je iets graag wilt, moet je er ook voor gaan en ervoor openstaan. Dat geldt voor veel dingen in het leven maar ook in de liefde.

Ik heb eindelijk knopen doorgehakt wat betreft de liefde, ben niet meer bang om hulp van de omgeving te accepteren. Daarnaast ken ik mezelf beter en weet ik wat voor persoonlijkheden wel en helemaal niet bij me passen.


De eerste koppelactie, ben benieuwd hoe het gaat lopen wish me luck people!

05-08-2012, 01:23


Is het niks geworden met die vent van de vorige keer? Dacht dat je dat een serieuze kans wilde geven...

05-08-2012, 01:23
Haha, veel geluk lieve meid, moge Allah ta3la je een goede man schenken.

05-08-2012, 01:24

Citaat door Boodschappentas:
Is het niks geworden met die vent van de vorige keer? Dacht dat je dat een serieuze kans wilde geven...


Over welke heb je het? Er zijn een aantal de revue gepasseerd, om het zo maar even te zeggen. XD

edit: oh ik weet nu wie je bedoelt. Van de mahrem date? Nee, had uitgelegd in die topic dat we niet bij elkaar passen.

Citaat door hayatteke:
Haha, veel geluk lieve meid, moge Allah ta3la je een goede man schenken.
Amien, moge Hij jou ook een goede man schenken!

05-08-2012, 01:27



Citaat door Rei7aan:
Over welke heb je het? Er zijn een aantal de revue gepasseerd, om het zo maar even te zeggen. XD

Die slecht Nederlands sprak...? Dat was ook een koppelactie van je vriendin geloof ik.

05-08-2012, 01:29

Citaat door Boodschappentas:
Die slecht Nederlands sprak...? Dat was ook een koppelactie van je vriendin geloof ik.
Ja ik weet nu wie je bedoelt, zie mijn wijziging/edit.

Dat weet je nog goed! Nee, deze keer spreekt hij goed Nederlands en is hoog opgeleid.

05-08-2012, 01:32
Oeeeeeeeeehhhhh, houdt je ons wel up to date?

05-08-2012, 01:32

Citaat door ONBEREIKBAAR_:
Oeeeeeeeeehhhhh, houdt je ons wel up to date?
Hmmm, weet niet. Ik kijk wel

05-08-2012, 01:35

Citaat door Rei7aan:
Hmmm, weet niet. Ik kijk wel
Hihi, het was eigenlijk 'n bevel dat in 'n vraagzin was verpakt. Je moest de hint wel snappen.

Ze'ma je gaat trouwen als hij je bevalt enzeu, vervolgens baart Rei7aan schattige kindjes, en leeft ze lang en gelukkig met haar geliefde.

05-08-2012, 01:36

Citaat door ONBEREIKBAAR_:
Hihi, het was eigenlijk 'n bevel dat in 'n vraagzin was verpakt. Je moest de hint wel snappen.

Ze'ma je gaat trouwen als hij je bevalt enzeu, vervolgens baart Rei7aan schattige kindjes, en leeft ze lang en gelukkig met haar geliefde.
! Yes mistress ONBEREIKBAAR_, your wish is my command

Niet te ver op de zaken vooruitlopen nu maar als ik zou trouwen, zou ik dat nooit hier delen en waarschijnlijk hier ook niet meer komen.

05-08-2012, 01:38
Good luck!
In shaa Allah wordt het wat.

05-08-2012, 01:39

Citaat door Rei7aan:
! Yes mistress ONBEREIKBAAR_, your wish is my command

Niet te ver op de zaken vooruitlopen nu maar als ik zou trouwen, zou ik dat nooit hier delen en waarschijnlijk hier ook niet meer komen.
Dus je houdt ons wel op de hoogte?

Ik ben 'n optimist, ik bekijk de zaken dus ook positief. Neem het me dan niet kwalijk dat ik je toekomst al uitstippel. Ghehe, dat is ook niet meer dan logisch. Ik, als een Marokko.nl junk, zal het amper delen met de leden hier. Laatstaan jij.

05-08-2012, 01:42



Citaat door XxNad0rGirlxX:
Good luck!
In shaa Allah wordt het wat.


Insha'Allah, thanks!

Citaat door ONBEREIKBAAR_:
Dus je houdt ons wel op de hoogte?

Ik ben 'n optimist, ik bekijk de zaken dus ook positief. Neem het me dan niet kwalijk dat ik je toekomst al uitstippel. Ghehe, dat is ook niet meer dan logisch. Ik, als een Marokko.nl junk, zal het amper delen met de leden hier. Laatstaan jij.
Euhhh.. ik probeer mijn privé-leven en m.nl te ontkoppelen, heb genoeg verhaaltjes gedeeld vind ik. It's time to move on

Dat is mooi! You're just like me then!
Ik ben dan alleen bang dat het dan niet uitkomt maar die angst is ongegrond. Eigenlijk moet ik deze hele topic dan niet openen :S

05-08-2012, 01:43

Citaat door Rei7aan:
Ja ik weet nu wie je bedoelt, zie mijn wijziging/edit.

Dat weet je nog goed! Nee, deze keer spreekt hij goed Nederlands en is hoog opgeleid.
Ik onthou de meeste onbenullige dingen waar ik helemaal niks aan heb. Moet ik wat onthouden wat zinvol is, ho maar.

Wel spannend. Wat is je indruk tot nu toe?

05-08-2012, 01:46

Citaat door Boodschappentas:
Ik onthou de meeste onbenullige dingen waar ik helemaal niks aan heb. Moet ik wat onthouden wat zinvol is, ho maar.

Wel spannend. Wat is je indruk tot nu toe?
Die uitspraak heb ik vaker gehoord you're not the only one!

Hmm, het is nog te vroeg om daar wat over te zeggen. Eerste indrukken kunnen er vaak naastzitten, vooral als je degene nog niet echt gesproken hebt.

Pagina's : [1] 2