Bekijk volle/desktop versie : Hoe mijn broer langzamerhand uit de familie verdween..(waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-08-2012, 16:33
ik werd wakker door al dat geschreeuw van mijn vader..
zo als gewoonlijk was ie aan het schreeuwen tegen mijn broer omdat hij zo laat thuis is..
pff ik kan niet eenss normaal slapen in dit huiss zij ik.
hoe laat is het eigelijk vroeg ik aan mijn zusjje
maare ze antwoorde niet omdat zij nog sliep..
ikkeek op mijn tell en zag dt et 3uur s'nachts was.
ik stond op deed mijn jurk aan en liep naar beneden ik wou vragen of het wat rustiger kan maar durfde niet, dus liep ik maar door naar de keuken.
ik dronk een glas water en liep weer snel naar boven.
boven aangekomen dook ik mijn bedjje in en sloot ik mijn ogen en viel ik weer in slaap.
de volgende ochtend had ik barsende koppijn & ik moest naar school..
ik stond op, nam effe snel een douch en kleede me om, zette mijn haar in een hooge knot en liep naar beneden. ik groette me moeder en zusjje met sbahelgier en zij antwoorde ook met sbahelgier. ik onbeet snel en rende de deur uit want ik was al laatjes. ik rende naar de buss maar die reed express weg. shit dacht ik moet ik weer 5 min wachten.. ik ging zitten en pakte mijn mobiel, ik ging effe pingen en voor ik het wist was de volgende bus er al. ik stapte in en checkte in en ging zitten.
er zaten zoals altijd jongens achterin die aandacht zochten maare dat gaf ik hun niet.
aangekomen bij mijn school stapte ik uit, en zag niemand op het schoolplein.
shit ik ben telaat.. ik liep naar binnen en haalde een telaat briefjje, met de gedachtes bij mijn broer liep ik de klas binnen. de meester riep me maar had hem niet gehoord hij riep me nogmaals om te vragen wrm ik telaat was en ik antwoorde met dat ik de bus had gemist.
ik liep naar mijn plaats naast souhaila, mijn beste vriendin.
ik ging zitten en begroette haar en we begonnen zoals altijd een gesprekjje alleen dit keer was het kort en niet zo interressant;
heejj zei ik heejj selmaa allesgoed? zei souhaila gaat wel met jouw zei ik
jaa gaat z'n gangetjje zei souhaila okedan zei ik en toen was ik still
ik hoorde souhaila nogg watt vertellen maarre ik luisterde niet..
ik was weer met mijn gedachtes bij mijn broer, pff wrm doet hij nou zo, hij kan tog heus wel eendaggjje op tijd komen dacht ik...


& moet ik verder gaan off stoppen..

03-08-2012, 16:59


Ga snel verder meid!!
Je eerste fann..
Upppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

03-08-2012, 18:17
jaah ikga sow verder x

Citaat door Tiimmaa:
Ga snel verder meid!!
Je eerste fann..
Upppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

03-08-2012, 18:21
ik was weer met mijn gedachtes bij mijn broer, pff wrm doet hij nou zo, hij kan tog heus wel eendaggjje op tijd komen dacht ik...

SELMAAA ! riep souhaila
wrm schreeuw jje kben niet doof hoorr ik schrok mee rot zei ik
srry sgattje ik riepp je 3 keer maar je reageerde niet, is er wat ? zei souhaila
nee er iss niks zei ik ewaa kom we gaan naar de aula want de bel is all gegaan zei souhaila en we liepen de klas uit richting de aula we gingen aan een tafeltje zitten en toen kwamen laila en amina er ook bij zitten.
heejj sgattjess zei aminaa en laila heejj antwoorde ik en souhaila
mogen we erbij komen zitten vroegen laila en amina
TUURLIJK antwoorden ik en souhaila haha wrm vragen jullie dat nog zei souhaila
en ze kwamen erbij.. we zaten dus gezellig te kletsen maare ik was er niet egt helemaal bij.. ik zat aan de gevolgen te denken van wat er zou komen als me broer zo verder ging.. ik was zo diep in mijn gedachtes dat ik niet hoorde dt de bel was gegaan totdat souhaila me riep.. iss er egt niks sgattje zei souhaila nee er iss nikss liefie zei ik
wrm ben je dan zoo diep in je gedachtes,, heb je een nieuwe boy wella ahha vertell ! neejj souhaila ik heb geen nieuwe vriendjje en er iss egt nikss haha zei ik. hmm okee ik kom er wel achter zei souhaila en we liepen naar onze less. we bleven voor de deur staan wachtend op de docent. pff kom we gaan riep yassine ( mijn klasgenoot ) jaa wollah je hebt gelijk zeiden youssef en zakaria. op het moment dat ik en souhaila weg willen lopen horen we 2 meiden achter onss; eeyy hoeertjes roepen..

03-08-2012, 18:22


2 fan ga snel verder meid

03-08-2012, 18:22
srry voor kleine vervolg maar ik schrijf straxiess verder moet namelijk naar de winkel.

03-08-2012, 18:23

Citaat door marmita15:
2 fan ga snel verder meid
ikga straxies verder moet nu weg,, srry sgattjee x

03-08-2012, 18:28
maak niet uit lieverd heb geduld upsa!!!!!!

03-08-2012, 18:30
dt wardeer ik ergg, dus strax bigg vervolgjee speciaal voor jouw xx

03-08-2012, 18:32

Citaat door marociia_264:
dt wardeer ik ergg, dus strax bigg vervolgjee speciaal voor jouw xx
dankje wel lieverd upsa!!!!!!!

03-08-2012, 20:54
ik plaats sow een vervolgjje xx

03-08-2012, 20:58
ik en souhaila draaien onss om en zien dat het kadija en nouhaila zijn. ik liep naar ze toee; wat zeiden jullie net ? noemden jullie onss nou HOERR ? BEN JE WEL LEKKER BIJ JE HOOFD WEET JE WEL TEGEN WIE JE HET HEBT ? zei ik en toen gaf ik nouhaila een harde dreun dat ze zelfs naar achteren vloog.. ze schrok van mijn reactie en ik zelf ook een beetjje. kadija hielp nouhaila overeind en ik en souhaila liepen naar de aula, ik hoorde nouhaila nog schreeuwen dat we hier niet mee weg komen maar ik liet haar maar gaan.
eeyy je hebtt die bitch wel hardd gegeven vanwaar all die woede wantt zo erg had ze ons ook niet uitgescholden zei souhaila jaa ik ben gwn beetje chaggie en zei komt net op de verkeerde momentt uitschelden dat krijg je er dan van. we waren inmiddels al bij de aula aangekomen en gingen aan onze tafel zitten, waar we meestal zaten. eey souhaila wanneer zijn amina en laila vandaag eigelijk uit ?vroeg ik geen idee wrm vraag je dat vroeg souhaila aah gwn had zin om de stad in te gaan vandaag zei ik oowh okee gezellig we vragen het ze straks wel in de 2e pauze oke ? zei souhaila ok zei ik en we bleven daar gezellig praten..

De tijd vloog dus de bel ging, we stonden op en liepen naar ons lokaal waar we de volgende les hebben. Ik was weer eens in mijn gedachtes toen ik tegen iemand aan botste..
Ik werd helemaal rood, eum srry was niet mijn bedoeling ik help je wel met opruimen zei ik
Nee joh geeft niiee kan gebeuren en lief dat je me wilt helpen ik ben faisel aangenaam en hoe heet jij als ik het vragen mag ? jaa tuurlijk mag je dat vragen, ik ben Selma insgelijks. En ik hielp hem met opruimen.. mag ik je msn of je nummer je bent egt een pracht van een meid en hoe oud ben je eigenlijk vroeg hij. Eum ik ben 15 en je mag mijn msn wel hebben maar ik weet niet of ik mijn nummer wel wil geven.. srry zei ik neejj geeft niie joh aan je msn heb ik genoeg als je tenminste vaak online bent.. zei hij haha ja ben der wel vaak op heb je trouwens pen en papier bij de hand? Vroeg ik
Jaa zei hij en bood mij een pen en een stukkje papier aan. Ik paktee het en schreef vervolgens mijn msn op. Ik gaf het aan hem en wou doorlopen maar hij hield mij tegen.

03-08-2012, 20:59


veel leesplezier xx

04-08-2012, 20:34
als jullie meer vervolgjes willen hoor ik et wel x

04-08-2012, 20:37
Uppppppppppaaaaaaaaaaaaaa ga snell verder!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5