Bekijk volle/desktop versie : ik ben 20.......wordt het dan niet tijd om te trouwen???

Pagina's : 1 [2]

26-03-2002, 00:00
trouwen ?? heren ..... bezint eer ge begint hahaha

26-03-2002, 00:03

Neen Emshoom! Ik weet het in ieder geval niet.

Waar blijven die schapen????

26-03-2002, 00:04

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
weet iemand waar Nadia 25 is?
ze is even lucht gaan happen

26-03-2002, 08:30
Meid je trouwt niet voor de fam. maar voor jezelf. Pas als je iemand tegen komt en denkt van wauw en hij ook dan pas moet je aan trouwen denken.
Er zijn helaas veel meisjes die denken dat ze snel moeten trouwen anders wilt niemand ze, maar zo is dat niet helemaal. Je moet net de juiste tegenkomen en niet denken ik moet trouwen en dat je dat doet met de eerste de beste die je hand komt vragen!!!! Geniet van het leven meid.

Thalla fe rasek

27-03-2002, 12:48

luister meid ik word er ook helemaal gek van die mensen en vooral van mijn moeder ze zit me wel duizend keer aan het vertellen dat andere al getrouw zijn en dat er nieman naar mij iemand zal komen!
maar wie is zij om te weten dat ik nooit ga trouwen!
maar ik weet van haar dat ze wilt dat ik eerst mijn studie afmaak voordat dat aan een huwelijk begin!

dus zorg er eerst voor dat je onafhankelijk van je man bent en trouwen komt wel wanneer allah voor je heeft geschreven!
en geloof me dat het huwelijk niet zo'n pracht is als het eruit ziet!

mail me maar ik zou graag wat meer contact met je willen als je dat trouwen wilt!!

doeg veel liefs je zuster soekran!!

27-03-2002, 14:01
he emsoom,

mag ik ook een paar schappies heb ruimte zat in de tuin, het wordt mooi weer dus tijd voor barbeque iedereen uitgenodig oja vergeet de suiker niet moet mijn gasten wel thee geven, dus party bij mij. datum komt nog zorg jij voor de schappies.... :duim: wie zorgt er voor de versiering????? bye bye

27-03-2002, 18:50

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
jij vraagt je dus ag wat de leeftijd is om toch echt verloofd te zijn.

ik zeg je dit: 20 is te vroeg

28 is te laat

24 is de beste leeftijd

ik hoop dat je hier wat aan hebt
Goh ik wist niet dat er een formule voor was....; 20 te vroeg, 28 te laat, 24 is de beste leeftijd..lijkt wel een reken sommetje...hmmm oké ik zal dat proberen te onthouden!!
Yeah right...

27-03-2002, 19:29

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
jij vraagt je dus ag wat de leeftijd is om toch echt verloofd te zijn.

ik zeg je dit: 20 is te vroeg

28 is te laat

24 is de beste leeftijd

ik hoop dat je hier wat aan hebt
Haaaaaaaaaaaaa, ik vond dit hierboven wel heel grappig !!!

Meid, er is helemaal geen EXACTE leeftijd waarop je verloofd
of getrouwd moet zijn. Je hebt je leven niet in handen dus weet
je ook niet precies wanneer dat allemaal zal gebeuren.
Sinds wanneer kan je een leeftijd plakken op trouwen????

Ik maak me daar totaal geen zorgen om !

Denk eraan, Allah bepaalt wat er met ons gebeurt hier op
aarde dus don't worry

15-05-2003, 13:03

Citaat:
Origineel gepost door MissLovePeace
Ik zit met een heel klein probleempje. Ik ben 20 jaar en de eerste vraag die mensen mij altijd stellen als ik met mijn ouders op bezoek ga is: BEN JE NOG NIET GETROUWD??? WAT RAAR!!!

Al mijn familie denkt dat er binnenkort een bruiloft zal komen of zo.

"Hallo ik ben pas 20 jaar hoor", denk ik dan, maar je moet natuurlijk ook nog verloven enzo en dat duurt ook een tijdje.

mijn vraagje aan jullie..... wat is nou een leeftijd waarop je zo langzamerhand wel verloofd moet zijn??

natuurlijk is dat voor iedereen verschillend, maar hoe ouder je wordt, hoe minder mensen je hand komen vragen. Dat is gewoon een feit.

wat vinden jullie??

Alvast bedankt.

he meid ik ben 25 en nog steeds niet getrouwd dus laat die mensen maar lekker lullen , dat is het enige wat ze namelijk kunnen

15-05-2003, 13:17
HE Meid je moet trouwen als jij er klaar voor bent . Dat kan bijvoorbeeld op je 18, 25, 30 ste dus leeftijd maakt echt niks uit.

IK ben zelf ook bijna 29 en ook nog niet getrouwd, dus maak j eniet druk.

15-05-2003, 18:01
Ik bedeol 20

Pagina's : 1 [2]