Bekijk volle/desktop versie : Ervaringen met uitnodgingskaarten leveranciers Kismet Davetiye en Hurkan Reklam?



03-08-2012, 10:08
Deel aub hier jullie ervaringen? Zijn ze echt zo goedkoop en verloopt de procedure soepel etc?


Ik wil er absoluut niet veel geld aan uitgeven. Ze belanden toch in de prullenbak.

Groetjes.

03-08-2012, 10:24


ik had ze via Kuzey....
xx

03-08-2012, 10:28
Kismet Davetiye ik had ze via hem besteld.... super proffesioneel en betrouwbaar ik ben er zeer tevreden over

03-08-2012, 11:21
Hoe voordelig is Kuzey? Hij heeft tenminste een zaak in Rdam. Dus da's wel beter.

Billi_jean, serieus? En hoe moet je bij hem betalen? Ook via Iban of gewoon op een nederlandse rekening? En is hij echt goedkoop?

03-08-2012, 11:21


Bij Hurkan Reklam moet je via een Iban(code) betalen. Teveel moeite.

03-08-2012, 11:27

Citaat door Nimbooda:
Hoe voordelig is Kuzey? Hij heeft tenminste een zaak in Rdam. Dus da's wel beter.

Billi_jean, serieus? En hoe moet je bij hem betalen? Ook via Iban of gewoon op een nederlandse rekening? En is hij echt goedkoop?
Hye meid,
Nou ik moest lachen toen ik ging afrekenen.
Heb mij hennakaarten en trouwkaarten via hem gekocht. Ik vond het echt goedkoop. HIj heeft geen winkel meer. Je kan bij hem thuis in mappen kijken en dan betalen paar weken later heb je het thuis of kan je het ophalen...

03-08-2012, 11:28

Citaat door Nimbooda:
Hoe voordelig is Kuzey? Hij heeft tenminste een zaak in Rdam. Dus da's wel beter.

Billi_jean, serieus? En hoe moet je bij hem betalen? Ook via Iban of gewoon op een nederlandse rekening? En is hij echt goedkoop?
over kismet, wallah hij is echt proffesioneel. Je kiest een kaart uit, je moet zelf je tekst doorgeven, hij stuurt je per mail hoe het er gaat uitzien en zodra je akkoord gaat kan je per bank betalen (gewoon naar nl rekening overmaken) en na een week heb je het pakketje, je krijgt ook track en trace code van hem om je pakketje te volgen. je moet er wel minimaal 100 bestellen. maar zijn goedkoopste kaarten zijn ook echt mooi

03-08-2012, 11:34

Citaat door Lella_Bouja:
Hye meid,
Nou ik moest lachen toen ik ging afrekenen.
Heb mij hennakaarten en trouwkaarten via hem gekocht. Ik vond het echt goedkoop. HIj heeft geen winkel meer. Je kan bij hem thuis in mappen kijken en dan betalen paar weken later heb je het thuis of kan je het ophalen...


O oke. TOP joh. Shokran hbiba voor je tip.

Citaat door billi_jean:
over kismet, wallah hij is echt proffesioneel. Je kiest een kaart uit, je moet zelf je tekst doorgeven, hij stuurt je per mail hoe het er gaat uitzien en zodra je akkoord gaat kan je per bank betalen (gewoon naar nl rekening overmaken) en na een week heb je het pakketje, je krijgt ook track en trace code van hem om je pakketje te volgen. je moet er wel minimaal 100 bestellen. maar zijn goedkoopste kaarten zijn ook echt mooi
Shokran voor je tip, meid. Ben op zijn Facebook aan het kijken naar kaarten.

Hurkan reklam is GEEN optie meer voor mij! met z'n Iban code en western Union.

03-08-2012, 11:37
Hoe goedkoop is hij?

03-08-2012, 11:50
Ik heb bij hurkan besteld. Verwacht ze dit weekend binnen te krijgen. Die andere drukkerijen ken ik niet

03-08-2012, 16:43
heeft kuzey geen telefoonnummer?

04-08-2012, 11:47
http://www.timelessgifts.nl is website waar je gewoon met een nederlandse bankoverschrijving kan betalen of via paypal.

Voor al uw trouwkaarten, bedankjes en receptieboeken.

04-08-2012, 12:09


Ik zie zoveel kaarten met bloemetjes, vlinders,hartjes
zooooooooooooooooooo lelijk

wie heeft simpele strakke kaarten???

04-08-2012, 12:35
Die Kismet is idd wel goedkoop joh.