Bekijk volle/desktop versie : Hoe kon het zover komen ...



02-08-2012, 23:51
Beste lezerszz,,
Ik heb veel verhalen gelezen , en sommige verhalen raakte me echt ....
ik wil nu zelf een verhaal maken hoop dat jullie intressen hebben laat het me weten

xxxx

02-08-2012, 23:55


Ben benieuwd!!
kan je nu gelijk een vervolg plaatsen? zodat we tenminste weten over wat het gaat enzo?

03-08-2012, 15:10
RACCHIDAA hoordee ik mijn broer moo van beneden schreeuweenn , ik werdd wakker van een heeerlijkee nachtrust , ik keek op mijn bb had 8 gemiste oproepen onbekend laatste tijd wordt ik heel vaak onbekend gebeld
Ik liep naar beneden en zag de hele famillie al aan tafel zitten : mijn moeder , mijn vader , mijn zus ikram mijn broer mo mijn zusje layla one happy family dacht ik ...

Mijn broer kwam met het nieuws dat hij een leuk meisje had ontmoet en dat tie haar hand wou komen vragen overmorgen iedereen was blij vooral mijn vader mijn broer is niet de perfecte jonge hij heeft veeeel meegemaakt in het verleden drug , hoertjes , en al die shitt ...

Na het ontbijt hadden we alles afgeruimd ik en mijn zus ikram ikram vertelde me dat se een nieuwe jongen heeft leren kennen samir mijn zus is echt met jongens bezig ze vindt dat ze moet trouwen

ik ... nee ik hoef nog geen jongen sinds het uit is met mo doet mijn hartje zo een pijn ,

ik liep na boven toe naaar de douche en nam een heerlijke warme douche k liep na me kamer ik werd gebeld door wassima ik nam op heeeejj mopppp hoorde ik aan de andere kant van de telefoon haaai schatjee antwoorde ik gaa jee mee de staad in moet wat spulletjes halen vroeg ik der se antwoordee jaa is goed over 10 minuutjes by tramhalte ? jaa antwoorde ik der !!

kleede me om droeg een leuke skinny jeans met scheeurtjes en een micie mouse truitje met zwarte pumps aangezien het lekker warm was , liep na beneden kwam me broer tegen in de keuken ik vroeg hem wie de gellukige was hy sei daar kom je nog wel achter als we der hand gaan vragen liefjee ik sei okee hy vroeg me waar ik heen ging ik antwoorden de staad in wil wat leuks halen voor mezelff hy gaf me wat geldd hy sei kies een leuk blousje en leuk broek voor me uit voor overmogen ik sei okee hy vroeg of tie me moest brengen ik antwoorden nee is niet nodigg ,

Ik liep naar de tramhalte toe er liep iemand achter me aan ik keek om en zag mijn buurjongen salim heeeej salimm dat iss langg geleden waar ben je geweest al die tijdd salim antwoorde dat hy op vakantie is geweestt hy was best knap geworden....

zeg maar als je het wat vinddtt dikkee ksusss

03-08-2012, 15:21
uppppppoeeeeeee je doet ht supaaa

03-08-2012, 15:30


upsa!!!!!!! nieuwe fan meld zich aan tip:hoe meer je schrijft lieverd hoe meer fans!!!

03-08-2012, 16:45
Uppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

08-08-2012, 14:19
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupsaaaaaaaaaaaaaaaaaa

24-08-2012, 23:51