Bekijk volle/desktop versie : vrouwelijke dj!!

Pagina's : [1] 2

19-01-2003, 14:10
salaamoe3laikoem

Voor de mensen die binnenkort gaan trouwen..alvast GEFELICITEERD.
je moet allerlei dingen regelen...zaal, negeffa, henna-vrouwtje etc etc...

maar ook de muziek...om je een handje te helpen..raad ik je DJ ELHANAOUI aan..
een vrouwelijke dj komt altijd beter uit...is t niet?
ze maakt van je avond een onvergetelijke avond!!

dus heb je interesse of wil je meer informatie weten,...stuur me dan een pm..

beslemma

22-01-2003, 20:25

Asalaam achaleikum,

DAMES JULLIE HEBBEN ME IN VERLEGENHEID GEBR8 ! ! ! ! ! !

Thalou,

22-01-2003, 21:02
Mijn trouwfeest geen dj ..... ahoedoe billahi minaj saijtan irajiem!!!!!!!!!!

22-01-2003, 21:49

Citaat:
Origineel gepost door marocmeisje
Mijn trouwfeest geen dj ..... ahoedoe billahi minaj saijtan irajiem!!!!!!!!!!
salaam.

ik neem aan dat jij het woord dj verkeerd begrijpt.
met dj, bedoel ik, iemand die de muziek regelt, ervoor zorgt, dat het leuk is op de bruiloft etc.

en wat betreft je citaat...dan neem ik ook aan dat jij helemaal geen muziek draait op je bruiloft..
zal gezellig worden

maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

ma3a salama

22-01-2003, 22:00

Citaat:
Origineel gepost door hanoa
salaam.

ik neem aan dat jij het woord dj verkeerd begrijpt.
met dj, bedoel ik, iemand die de muziek regelt, ervoor zorgt, dat het leuk is op de bruiloft etc.

en wat betreft je citaat...dan neem ik ook aan dat jij helemaal geen muziek draait op je bruiloft..
zal gezellig worden

maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

ma3a salama
Ik begrijp je helemaal, maar kijk ik heb het zelf gezien en vond het helemaal niks, het is gewoon gekte pure gekte en HARAM!

De bewijzen hiervoor vinden we in de koran en Soenna.

Imam Al-Qoertoebie heeft drie ayaat als bewijs genoemd.
De eerste aya vinden we in Soerah al-qamar ayah 62: âVerwonderen jullie je dan over deze recitatie en lachen jullie erom en jullie huilen niet? Verspillen jullie je leven met tijdverdrijf en vermaak (muziek, zingen enz.) (wa entoem saamidoen). Valt neer in aanbidding aan Allah en aanbidt hem alleenâ

âWa entoem saamidoenâ betekent luid zingen en muziek maken, hoofd ophouden in arrogantie extreme haat en woede voelen bij het horen van Qorâaan. Ook betekent het: onachtzaam zijn en verwerpen.

De tweede ayah staat in Soerah al-israâ. Nadat iblies geweigerd had voor Adam te buigen vroeg hij uitstel bij Allah de Verhevene tot Yawm al-qiyamah zodat hij mensen kan afleiden van de Rechte weg, Allah de Verhevene zegt dan:

âEn âistafzizâ (rui hen op/houdt hen voor de gek) degenen die je kan met je stem (zingen, muziek en iedere andere roep voor ongehoorzaamheid aan Allah de Verhevene). Val hen aan met je cavalerie (paarden) en infanterie (voetvolk), wees een deelgenoot van hen in hun rijkdom en kinderen (door hen te verleiden op illegale wijze geld te verdienen en kinderen te verwekken) en maak hen beloften. Maar Shaytan belooft het niets dan bedrogâ (Soerah al-isra:64).

Ibn Abbaas heeft ook over deze aya gezegd âistafziz met je stem betekent zingen, muziek en iedere andere roepvoor ongehoorzaamheid aan Allah de Verheveneâ

Saliha

22-01-2003, 22:24
Asalaam,

Tnx azina ....

Thalou,

23-01-2003, 09:51
Asalaam,

Neeh meid ik zing nergens doorheen omdat 1 niemand dat wil want als men iemand live wil horen zingen dan nemen ze wel een band.
(2 je wilt toch niet dat ruiten kapot gaan hahahhaha )

En ik draai meestal rond de 350 euro met alle spullen .

Jah ik vindt persoonlijk dat ik aan goede spullen kan komen want die spullen huur ik meestal af van een goede vriend van mij tevens ook een dj. Maar het is ook precies hoe jij wilt wil je wat meer doen aan lichten kan dat eventueel altijd (naar mijn idee niet nodig is namelijk niet mooi voor de foto's )En voor de rest bespreek ik met de mensen hoe groot eventueel de zaal is , voor een optimale geluidsaparatuur.

Dat je nooit van mij gehoord kan best kloppen , ik zal het je vertellen het is allemaal als gein begonnen ik heb eens gedraaid op de bruiloft van een bekende omdat ik een grote collectie muziek had ,
Maar dat pakte uit als een gigantische leuke feest mede door mij dus.

Dus men vondt dat ik et zeer goed deed en zo doende ben ik steeds vaker gevraagd .

Dus vandaar ...

Thala,

23-01-2003, 11:17
Asalaam,

Ik zou zeggen vraag maar raak !

Wat wou je vragen over de muzika ,

En zoals ik al zei ik heb goede aparatuur het gaat er niet om of je 4 6 of 10 boxen meeneemt het gaat om de kwaliteit en het aantal kilowatt
Dus wat dat betreft ...
(voor hoeveel personen is die zaal bestemd en hoe groot willen jullie ongeveer de dansvloer hebben want daar draait het allemaal om )
50 bij 50 is en blijft in dit geval maar een paar getallen.

En ja betreft m n leeftijd jep ik ben inderdaad jong maar dat heeft om eerlijk te zeggen niets te maken met m n kwaliteiten .

Thala,

En trouwens wat het bedrag betreft ik ben het persoonlijk zelf erg zat hoeveel men tegenwoordig vraagt voor een avondje muziek niet normaal meer joh daarom vraag ik dit ik vindt het meer dan zat el hamdoelila.

23-01-2003, 11:33
Nog iets ! !

Ik heb je niet eens gefeliciteerd joh.

Erff mabroek azina en ghmsa oul gmis aghlik ahbiba.

Moge god jullie behoede van alle het kwade , en moge hij jullie beschermen in tijden van tegen spoed en voor spoed ! ! !

23-01-2003, 15:54

Citaat:
Origineel gepost door hanoa
salaamoe3laikoem

Voor de mensen die binnenkort gaan trouwen..alvast GEFELICITEERD.
je moet allerlei dingen regelen...zaal, negeffa, henna-vrouwtje etc etc...

maar ook de muziek...om je een handje te helpen..raad ik je DJ ELHANAOUI aan..
een vrouwelijke dj komt altijd beter uit...is t niet?
ze maakt van je avond een onvergetelijke avond!!

dus heb je interesse of wil je meer informatie weten,...stuur me dan een pm..

beslemma
DJ Nadia..ELHANAOUI

Een hele goeie en ook nog eens Familie.

Ik raad haar ook aan. Een toppie meid en kan heel goed muziek draaien. ( of hoe je het ook noemt)

23-01-2003, 19:38
ik heb bijna een bruiloft bij te wonen tot mijn vreugd. Ik heb er heel erg zin in, en volgens mij komt er een vrouwelijke dj uit adam, ik weet niet of jullie haar bedoelen. Maar ik hoop dat ze mooie muziek voor ons zal zal spelen, zodat wij in mate een geweldig feest kunnen opzetten.
In een feest behoor je zeker ook je heer te gedenken, en te prijzen. Het moet niet zo zijn dat je in zo een situatie vergeet belangerijke aspecten te gedenken zoals de islam.

23-01-2003, 20:15
Asalaam,

Als je denkt dat ik et ben ,
Helaas dan moet ik je teleurstellen,
Kom namelijk uit Utrecht

Trouwens ik heb ook een ruime keus aan anasheed op vraag neem ik et altijd mee.(neem meestal automatisch een paar c d s mee is altijd mooi om naar te horen en af en toe ook dansen)

Thala,

25-01-2003, 17:33

ik ben op zoek naar het nummer van dj houda...heeft iemand dat misschien????

25-01-2003, 17:39
Check yasmina.nl of d jnassi.nl

26-01-2003, 15:29
Dj El Hanoui is echt goed....we hebben veel gedanst op haar muziek...ze weet sfeer te maken

kortom: AANRADER

Pagina's : [1] 2