Bekijk volle/desktop versie : De pil.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-08-2012, 12:31
Moet ik wachten tot na mijn menstruatie of gewoon nu meteen? Mijn vk zegt begin meteen want de eerste strip is niet betrouwbaar, huisarts zegt wacht tot na je menstruatie want de eerste strip is wel betrouwbaar.

02-08-2012, 12:36


je bedoelt je kraambloeding neem ik aan?

02-08-2012, 12:36
beste is om met de pil te beginnen zodra je ongesteld wordt, de eerste dag ga je beignnen met slikken, zo ben je de eerste week van de strip beschermd omdat je toch ongesteld bent..

02-08-2012, 12:39

Citaat door toetsenbordd:
beste is om met de pil te beginnen zodra je ongesteld wordt, de eerste dag ga je beignnen met slikken, zo ben je de eerste week van de strip beschermd omdat je toch ongesteld bent..
Slikken terwijl ik ongesteld ben? Of bedoel je erna?

02-08-2012, 12:40



Citaat door elhobje:
Slikken terwijl ik ongesteld ben? Of bedoel je erna?
Op de eerste dag dat je ongesteld wordt beginnen met slikken.. zo ben je de eerste w eek beschermd, omdat je toch ongi bent

02-08-2012, 12:44
Volgens mij staat in de bijsluiter wat je moet doen als je net bevallen bent.

02-08-2012, 12:45
Ik zou het gewoon slikken tijdens je menstruatie, net zoals je moest doen toen je er voor het eerst mee begon.

02-08-2012, 12:46

Citaat door toetsenbordd:
Op de eerste dag dat je ongesteld wordt beginnen met slikken.. zo ben je de eerste w eek beschermd, omdat je toch ongi bent
soms blijft de menstruatie maanden uit en is men toch vruchtbaar na de bevalling, dus lijkt me niet verstandig om te wachten tot je weer ongesteld wordt/bent. Zeker als je in de tussentijd wel weer intiem bent met je dude.

02-08-2012, 12:48

Citaat door maaltje:
soms blijft de menstruatie maanden uit en is men toch vruchtbaar na de bevalling, dus lijkt me niet verstandig om te wachten tot je weer ongesteld wordt/bent. Zeker als je in de tussentijd wel weer intiem bent met je dude.
Wagam min gatheked nhara?

02-08-2012, 12:49

Citaat door BuyaRifia:
Wagam min gatheked nhara?


ey, ik kan het ook niet hebben dat jullie in de pil-vragen-mood zijn vandaag met zijn allen

02-08-2012, 12:50

Citaat door maaltje:
soms blijft de menstruatie maanden uit en is men toch vruchtbaar na de bevalling, dus lijkt me niet verstandig om te wachten tot je weer ongesteld wordt/bent. Zeker als je in de tussentijd wel weer intiem bent met je dude.
ja en daarom adviseren ze ook als de ongesteldheid niet op tijd komt, dat je blind kan beginnen met het slikken. Maar er wel voor zorgt dat er extra bescherming is

02-08-2012, 12:51

Citaat door maaltje:
soms blijft de menstruatie maanden uit en is men toch vruchtbaar na de bevalling, dus lijkt me niet verstandig om te wachten tot je weer ongesteld wordt/bent. Zeker als je in de tussentijd wel weer intiem bent met je dude.
Als je bv geeft dan kan het toch maanden duren, als je flesvoeding geeft 6 tot 8w toch..

02-08-2012, 12:52



Citaat door toetsenbordd:
ja en daarom adviseren ze ook als de ongesteldheid niet op tijd komt, dat je blind kan beginnen met het slikken. Maar er wel voor zorgt dat er extra bescherming is
ja, op een gegeven moment moet je dan gewoon weer beginnen met pil.

02-08-2012, 12:53

Citaat door elhobje:
Als je bv geeft dan kan het toch maanden duren, als je flesvoeding geeft 6 tot 8w toch..
klopt, over het algemeen is dat de richtlijn idd, maar goed, voor iedereen kan dat anders zijn. maar goed, als je niet binnen no time weer zwanger wil zijn, kun je beter je voorzorgsmaatregelen nemen op het moment dat je weer gaat beginnen rampetampen.

02-08-2012, 12:54
Maaltje is vandaag dokter p(h)il

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8