Bekijk volle/desktop versie : jamila badri



Pagina's : [1] 2

02-08-2012, 11:45
Ik heb haar op veel bruiloften meegemaakt vond haar altijd adbenemend jurken en make up op hebben nu wil ik haar op mij bruiloft hebben is zei nog steeds goed plaats alles wat je hebt over haar. Alvast bedankt

02-08-2012, 11:46


Vind haar persoonlijk nog goed, maar hartstikke traag. Tenzij je maar 1 of twee jurken wilt nemen

02-08-2012, 21:09
heb jij haar zelf ook gehad op je bruiloft of heb je het alleen gehoord?
ben zo onzeker geworden omdat ik toch veel hoor over dat ze erg traag is

hartelijke dank

02-08-2012, 21:56
Heeft zij een site of ergens een impressie van haar werk?

02-08-2012, 21:58


ik heb me altijd afgevraagd wat voor kleding enz. ze heeft..niemand fotos?

02-08-2012, 23:32
kan er iemand foto`s plaatsen van jamila badri

02-08-2012, 23:40

Citaat door Goude_Formage:
Ik heb haar op veel bruiloften meegemaakt vond haar altijd adbenemend jurken en make up op hebben nu wil ik haar op mij bruiloft hebben is zei nog steeds goed plaats alles wat je hebt over haar. Alvast bedankt
Hee meid,,
Zo traag is ze niet, me zus had haar als negaffa op haar bruiloft 2 jaar geleden
Ze had prachtige jurken, gewoon duidelijke afspraken maken.
me zus had 3 jurken + op het laatst hhaar bruidsjurk.

06-08-2012, 02:21
ik heb haar ook mee gemaakt 4 jaar geleden, opzich geen problemen alleen zoals er al eerder werd gezegd erg traag en doet waar zij zin in heeft. aardig is ze wel. succes

06-08-2012, 02:54

06-08-2012, 02:55

06-08-2012, 03:00
Ik vind haar maar niks.

http://www.facebook.com/jamila.badri.144

06-08-2012, 13:38
Heb haar 2x meegemaakt. De eerste keer vond ik haar echt super traaag. Ze deed er 3 uurtjes over van lebsa te verwisselen de laatste keer was niet zo traag. Gewoon normaal.

Maar verder vin dik haar wel goed hoor..

06-08-2012, 14:21


http://www.cateringbabelsaad.com/fotografie die roze jurk is van haar. Ik heb haar een keer meegemaakt en ze kwam echt dominant over. Telkens in de picture willen staan, houd ik niet van en heel kleverig bij het bruidje.

06-08-2012, 17:19
Ik heb haar meegemaakt..echt een schat van een ziana. Zij neemt alle tijd voor de bruid en regelt daarnaast ook de communicatie tussen band en catering..echt een super...ook in de zaal geeft ze tips hoe te lopen en met de fotos etc.

Ze kan heel traag zijn idd, vooral als ze merkt dat een bruid meer tijd nodig heeft. Als je down moment hebt bijv. laat ze jou echt niet de zaal in gaan. Ze doet er echt alles aan om je op te vrolijken, omdat ze wil dat je echt in de zaal straalt.

Maar als je belangrijk vind dat je snel de zaal in gaat, dan kun je dat gewoon aangeven en dan doet ze dat. Bij elke ziana moet je gewoon afspraken maken.

jurken van jamila badri zijn niet allemaal op internet, dat doet ze bewust.

Ben wel benieuwd hoe duur ze nu is.

06-08-2012, 17:21

Citaat door Nouara20:
http://www.cateringbabelsaad.com/fotografie die roze jurk is van haar. Ik heb haar een keer meegemaakt en ze kwam echt dominant over. Telkens in de picture willen staan, houd ik niet van en heel kleverig bij het bruidje.
apart, ik heb juist het tegenovergestelde meegemaakt. Zij is wel het type aan wie je feedback kan geven. waar ik haar had meegemaakt hield ze juist veel afstand in de zaal.

Pagina's : [1] 2