Bekijk volle/desktop versie : Wie Heeft Info over Onderwijsassistent????



Pagina's : [1] 2 3 4

11-12-2004, 00:14
Assalamoe ALaikoem.

Wie kan mij alle Beetjes Informatie geven over de opleiding onderwijsassistent, wat het inhoud, hoeveel je verdiend en noem maar op??????.

Alvast Djazakoem ALlah Khairan

Wa alaikoem salaam

11-12-2004, 11:44


alaikoem salaam..

je helpt de juf ofzo... je neemt dan groepje kinderen mee en gaat ze helpen denk ik... En ik denk dat het wat minder verdient als juf/meester... maar hoeveel I dont know

11-12-2004, 12:36
djazakie Allah Khairjan, maar weet je niks over de oppleiding enz???

11-12-2004, 15:05
de opleiding zit als volgt je doet spw3 diploma,, ik heb die gelukkig voor de zomer gehaald, tis een 3jarige opleiding maar als je mavo hebt gedaan kan jet in 2 jaar doen maar je moet dan echt veeel doen, ja wat wil je nog meer weten, hoeveel het vediend weet ik niet zoiezo wel minder dan een juf/meester. zelf denk ik dat je meet verdiend als je in een speciaal onderwijs werkt, dus voor zeer moeilijk lerende kinderen enzo ja als je nog wat wil weten zegt het maar

11-12-2004, 19:14


maar je hebt SpW en onderwijsassistent dus verschillend

11-12-2004, 19:23

Citaat door jebir:
maar je hebt SpW en onderwijsassistent dus verschillend
nou ik zei geen verschil ze betalen je gewoon het zelfde dat weet ikwel

onderwijs/klassenassistente is het zelfde

11-12-2004, 19:39
jah dat begrijp ik zuster, maar de opleidingen zijn verschillend, want ik las op http://www.rocva.nl dat onderwijsassistent 2 jaar duurt bbl 1 dag school de rest stage en spw duurt 3 jaar en dat is bol

11-12-2004, 19:48

Citaat door jebir:
jah dat begrijp ik zuster, maar de opleidingen zijn verschillend, want ik las op http://www.rocva.nl dat onderwijsassistent 2 jaar duurt bbl 1 dag school de rest stage en spw duurt 3 jaar en dat is bol
Zoals ik al bij die andere topic al zei !

Ik doe 2 opleidingen in 1..

Ik heb elke vrijdagmiddag les met de bblers ..les gaat over onderwijsassistente....veel verslagen maken dus


Ik zal vragen aan hen hoelang hen opleiding is..wel weet ik dat hen 2 keer per week stage lopen en 2 dagen school hebben geloof ik ik zal het vragen aan hen

11-12-2004, 21:47
Ooh mascha Allah goed, dat je met hun les volgt dan weet jij er vast meer over.

Maar weet je misschien hoeveel jongens er ongeveer die opleiding volgen en of wie voor hun die studie betaald, want ze doen toch bbl en die krijgen als het goed is geen studiefinanciering

12-12-2004, 12:42
Informatie graag

12-12-2004, 12:45
zuster misschien omdat je ook les krijgt met die bblers Onderwijsassistent, wee tje misschien of hun boeken moeten kopen, en vanwaar ze hun studiegeld betalen want ze krijgen toch geen studiefinanciering,
Weet je misschien of informatie beheer groep je lesgeld betaald als je bbl doet????

12-12-2004, 15:33

Citaat door jebir:
zuster misschien omdat je ook les krijgt met die bblers Onderwijsassistent, wee tje misschien of hun boeken moeten kopen, en vanwaar ze hun studiegeld betalen want ze krijgen toch geen studiefinanciering,
Weet je misschien of informatie beheer groep je lesgeld betaald als je bbl doet????
Sory dat ik pas nu reageer


Ik zal het vragen aan hen je hoort het pas vrijdagavond of zaterdag InsAllah

12-12-2004, 20:28


salam ou3alaykoum jebir

ik zelf doe ook nu spw 3 en wil daarna onderwijs assiste volgen
ik had ook wat info gevraagd aan een docent bij mij op school..en ik kan me herinneren dat hij zei dat de leerlingen die een bbl opleiding volgen.....alles betaald krijgen van het bedrijf.....schoolboeken en geld wordt als het goed is door ze betaald.. ik weet niet of het echt zo is en of dat overal ook zo is...

ik hoop dat je hiermee wat verder kunt..!!

wa3akaykoum salam nadoria

12-12-2004, 20:29
wa3akaykoum=wa3alikoum

13-12-2004, 12:24
Informatie graag

Pagina's : [1] 2 3 4