Bekijk volle/desktop versie : Lichaam tussen grofvuil in Voorburg



01-08-2012, 18:22
In Voorburg hebben vuilnisophalers tussen het grofvuil de resten van een lichaam gevonden. De politie weet nog niet wie het slachtoffer is en zegt alleen dat het niet het lichaam van een baby is. Zes mensen zijn aangehouden.

De vuilophalers ontdekten de resten vanochtend in de Van Leeuwenstraat. De lichaamsdelen zaten volgens RTV West in twee vuilniszakken die waren verborgen in een kast bij het grofvuil. Volgens een ooggetuige kwam er een "heel vieze lucht vanaf" en waren de lichaamsresten al in ontbinding.
Betrokkenheid

De medewerkers van de vuilniswagen waarschuwden meteen de politie. Vrij snel na de vondst werden vijf mannen en een vrouw aangehouden op verdenking van betrokkenheid. Het zijn leden van een familie van Aziatische afkomst, zegt de politie.

Hoe het slachtoffer om het leven is gebracht, is niet bekendgemaakt. De politie doet nog de hele dag onderzoek op de plek waar het lichaam werd gevonden.

http://nos.nl/artikel/401407-lichaam-tussen-grofvuil-in-voorburg.html

01-08-2012, 18:29


Verschrikkelijk..

01-08-2012, 19:44
Zieke mensen..

03-08-2012, 11:33
Gaat om een chinees.

Is tegenover mijn huis gebeurt, moest vanochtend nog verklaring afleggen

03-08-2012, 11:43



Citaat door Moker__Oujdi:
In Voorburg hebben vuilnisophalers tussen het grofvuil de resten van een lichaam gevonden. De politie weet nog niet wie het slachtoffer is en zegt alleen dat het niet het lichaam van een baby is. Zes mensen zijn aangehouden.

De vuilophalers ontdekten de resten vanochtend in de Van Leeuwenstraat. De lichaamsdelen zaten volgens RTV West in twee vuilniszakken die waren verborgen in een kast bij het grofvuil. Volgens een ooggetuige kwam er een "heel vieze lucht vanaf" en waren de lichaamsresten al in ontbinding.
Betrokkenheid

De medewerkers van de vuilniswagen waarschuwden meteen de politie. Vrij snel na de vondst werden vijf mannen en een vrouw aangehouden op verdenking van betrokkenheid. Het zijn leden van een familie van Aziatische afkomst, zegt de politie.

Hoe het slachtoffer om het leven is gebracht, is niet bekendgemaakt. De politie doet nog de hele dag onderzoek op de plek waar het lichaam werd gevonden.

http://nos.nl/artikel/401407-lichaam-tussen-grofvuil-in-voorburg.html
Mariaachie... waarom denk ik dat jij hier iets mee te maken hebt ... Vanavond even op onderzoek uit

03-08-2012, 11:44

Citaat door deVerdeler:
Mariaachie... waarom denk ik dat jij hier iets mee te maken hebt ... Vanavond even op onderzoek uit
Ja man ik heb effe een man in stukjes gesneden

03-08-2012, 12:03

Citaat door Mariachi2:
Gaat om een chinees.

Is tegenover mijn huis gebeurt, moest vanochtend nog verklaring afleggen
In Chinese restaurants kun je van alles voorgeschoteld krijgen.

03-08-2012, 12:04

Citaat door oeps:
In Chinese restaurants kun je van alles voorgeschoteld krijgen.


eet geen chinnees eten meer uit voorburg

03-08-2012, 12:08

Citaat door Mariachi2:


eet geen chinnees eten meer uit voorburg
Zuiderpark wokken.. zijn dat Chinezen of wat? Gelijk geen trek meer daarin

03-08-2012, 12:10
dat woldt dan dliee euloo vijtig

03-08-2012, 12:12

Citaat door deVerdeler:
Zuiderpark wokken.. zijn dat Chinezen of wat? Gelijk geen trek meer daarin
Ja zijn chinezen

03-08-2012, 12:21

Citaat door Mariachi2:
Ja zijn chinezen
:/ Ik heb mensenvlees op