Bekijk volle/desktop versie : De Marokkaanse man goed bezig!!!!



Pagina's : [1] 2

01-08-2012, 18:09
Als ik dit soort dingen zie, ben ik zo trots op 'onze' mannen.....

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... /1.1382440

01-08-2012, 18:11


Pagina bestaat niet.

01-08-2012, 18:12
http://www.deredactie.be/permalink/1.1382440

01-08-2012, 18:21

Citaat door Kinder-bueno:
Is het niet onzinnig om afkomst erbij te vermelden? Wat heeft dat voor nut?

Maar het is goed dat die mensen eten uitdelen aan de armen.
Het gaat hier om Marokkaanse mannen, dus waarom is het dan onzinnig om afkomst erbij te vermelden?

01-08-2012, 18:24


weetje wat onzinnig is? JOUW reactie, het zijn MAROKKANEN en daar moeten we trots op zijn als je de laatste tijd naar het nieuws kijkt dan zie je alleen maar negativiteit. En dan mogen we wel een keerje trots op de marokkaanse bevolking zijn!
Citaat door Kinder-bueno:
Is het niet onzinnig om afkomst erbij te vermelden? Wat heeft dat voor nut?

Maar het is goed dat die mensen eten uitdelen aan de armen.

01-08-2012, 18:27

Citaat door moslima024:
weetje wat onzinnig is? JOUW reactie, het zijn MAROKKANEN en daar moeten we trots op zijn als je de laatste tijd naar het nieuws kijkt dan zie je alleen maar negativiteit. En dan mogen we wel een keerje trots op de marokkaanse bevolking zijn!
Klopt helemaal, er is al zoveel negativiteit rondom de Marokkanen, dat het gewoon leuk is om af en toe een positief tegengeluid te laten horen!

01-08-2012, 18:28
Inderdaad en het doet hun ook goed om eens wat positiefs te horen.

01-08-2012, 18:31
je had beter ''deze Marokkanen zijn goed bezig'' in je titel kunnen zetten....ik vind dat kinderbueno best een punt heeft hoor

01-08-2012, 18:37

Citaat door Kinder-bueno:
Je stelt dat de Marokkaan in het algemeen goed bezig is op basis van dit filmpje waarin een groep Marokkanen eten aan de armen geven.
Feit is dat je zowel slechte als goede Marokkanen hebt.
Ze zijn niet allemaal goed.

Net zoals het onzin is om te zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn als 1 Marokkaan iets fouts doet.
Ik denk dat de gemiddelde m.nl'er echt wel weet dat er zowel slechte als goede Marokkanen zijn; maar aangezien er genoeg topics worden geopend over slechte Marokkaanse mannen/jongens en slechte Marokkaanse vrouwen/meisjes....is het ook weleens fijn om een topic te openen over de goede!!!

01-08-2012, 18:38
en moge Allah ze belonen voor het goede werk...ameen!

01-08-2012, 18:39

Citaat door LeilaMoslima:
Klopt helemaal, er is al zoveel negativiteit rondom de Marokkanen, dat het gewoon leuk is om af en toe een positief tegengeluid te laten horen!
Hell yeah

01-08-2012, 18:40

Citaat door diamond_princes:
je had beter ''deze Marokkanen zijn goed bezig'' in je titel kunnen zetten....ik vind dat kinderbueno best een punt heeft hoor
Misschien....maar zoveel nuance wordt er in andere topics (over de slechte) nu ook weer niet gebracht, dus waarom moet dat nu ineens wel....

01-08-2012, 18:44


Zijn ze goed bezig is het weer niet goed

01-08-2012, 18:45
ja ok......

01-08-2012, 18:45

Citaat door Kinder-bueno:
Je stelt dat de Marokkaan in het algemeen goed bezig is op basis van dit filmpje waarin een groep Marokkanen eten aan de armen geven.
Feit is dat je zowel slechte als goede Marokkanen hebt.
Ze zijn niet allemaal goed.

Net zoals het onzin is om te zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn als 1 Marokkaan iets fouts doet.
Je hebt overal rotte appels

Pagina's : [1] 2