Bekijk volle/desktop versie : Net mijn lach ingehouden niet normaaal ik ging bijna neerr!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

01-08-2012, 04:47
net he wolah ik heb me lach ingehouden adners zou ik niet meer nu op m.nl zijn maar omw to lijkwassing ofso!
Mijn broer broertje en ik altijd lachen en praten tijdens eten of als we in de woonkamer zitten
ewa wij praten lachen praten lachen maar me pa net pas wakker geworden enso.
Opeens me pa! Klaaaaar stillll wajoww wesh kan ik noooit normaal eten en aan me eten denken en genieten. Hoorme broer jaaaa! Net met lmagreb S..... was er niet heerlijk rustig nu gelijk rwina. Hoor me pa tegen me broer! Ska ska neee jij niet! flash je vader flash! en ik begon te lachen maar me pa begon ineens allerlei dingen erbij te halen! en ik dacht oh shit klaar hij is nu paraa en dood serieuss!! MAar ik kreeg de slappe lach!!!! en wollah moest zo fucking hard lachen! hij begon met ik kan nooit normaal eten jullie doen alsof jullie noooit eten hebben geziern altijd lachen praten 3ajekkk als mensen hier zijn ook praten en lachen mensen nadoen!! imiteren! jullie lopen hele tijd heen en weer!! En ik ging in mijn hoofdd helemaal stukkkk!! Maar ik kon echt niet lachen als i kzou lachen zou hij mij verrot schelden!!!! en zou er rwina komen gaat hij denken deze mensen respecteren mij niet meer!! Maar ik wist als ik dat moment mijn broer zou aankijken ik geheidd gestrekt zou gaan!!! Ik heb nog noooit zo lang naar een tafel gestaaard!! MAar me lippp verraad mij hij was al beetje in lachstand en ik mijn hoofd nog meer naar beneden zakken zodat hij die lip niet ziet
omgggg!! wollah was echt moeilijkkk!!! toen ik net wegliep ik ging naar balkon ging ik giechelen ik ging gestrektt!!!

hooor deze vorig jaaar
we zaten met zijn allen in de woonkamer me broer naast me en naast me broer me vader
aan de andere kant mijn ma!

We zitten zo mijn pa mediamarkt krantje lezen!! opeens me broer HIJ MOEST KAPOT NODIG SCHEET LATEN, die zwerver hij schuift zo zijn bil mijn kant op en laat wahed kapot zachte scheet!!!
Mijn pa hoort dat en hij denkt nee toch??? Hij gaat zo met zijn hoofd boven dat krantje kijkt links rechts nikss... hij kijkt weer naar zijn krantje..

IK: TFOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VIEZE TERINGLIJERRRR IK SLA ME BROER MET SHIE 5 STOTEN FUCKING ZWIJNNNNN KAWEDDDD WAT LAAT JE SCHEET OP ME!!!
OPEENS MIJN PAAAA HIJ STAAT OP
JULLIE SCHAMEN JULLIE NIET AWLED LE7RAM!!! opeens begint hij op mij af te reageren terwijl ik niks had gelaten maar me broer!! je schaamt je niet stel je voor er waren hier mensen! allahysgata3likkk wegwezen ga de kamer uit aqa je stinktt!
ik sprak geeneens ik zat met tranen te lachen lachen lachen lachen me broer lachen lachen lachen me pa hij kon ons wel schieten als hij pistool had (volgend ochtend telegraaf, #VADER SCHIET KINDEREN DOOD OM SCHEET#
wollah die dag strekken ik met tranen en lachen de kamer uit gelopen me broer looopt me achterna zegt ie a 7ajaouan!! waarom deed je zo m3ajek hij hoorde eerst niet

01-08-2012, 04:50


Ik zie het helemaal voor me!! Preciessssssssssssss mijn vader

01-08-2012, 04:51
Freaking veel leestekst op dit tijdstip. Damn. Doet mij denken aan citotoets. Samenvatting graag?

01-08-2012, 04:52
Ayemaaaaaaaaaaaaaaaaa hij moest ook mij gewooon hebben he!! Net toen ik had gebeden !
Ik ging me oplader zoeken van bb! gevonden alles hij was ergens in wahed hoek in de woonkamer maar mijn pa was daar aan het bidden!
Ik ga zo naar mijn kamer maar ik wisthij was parraaa en ik wou op lapppiee gaan! ik zo lappiee verstoppen onder kussen, oplader zehma zijkant opgerold want als hij eri zat zou hij zeuren over elektriciteitsverbruik! ineeens ja hooor zoals ik al wist!! hij komt mijn kamer binnen!! GAA SLAPEN HELE TIJD LOOP JE RONDJES!! IK jaa moest ff me oplader zoeken!! niks oplader zoeken ga slapen ik zo jaa jaa! deed die deur dicht ik nog sniper oren activeren wachten tot hij zijn deur dicht gaat van slaapkamer! oordopjes in de laptop voordat jeineens die leipe windows startup geluid hooort! En doe maar aan!!

01-08-2012, 04:54



Citaat door Hell-Kitty:
Ik zie het helemaal voor me!! Preciessssssssssssss mijn vader

jaaa wollah hello kitty ik moest echt me lach inhouiden anders zou ik stuk gaan!!! niet normaal ik heb kapot lang naar die tafel zitten staren gewoon he!! als ik omhoog zou kijken naar me broer klaar tranen!! dan zou er rwina gebeuren hele buuurt zou wakker worden

Citaat door Separate.:
Freaking veel leestekst op dit tijdstip. Damn. Doet mij denken aan citotoets. Samenvatting graag?

Sorry meid je moet alles lezen er is geen samenvatting! kost mij weer teveel tikwerk! lees gewoon je hebt nu toch niks te doen

Citaat door Ayoub_B:
ayuuub wollah niet normaal! mijn broer is gewoon shitan! hahaha

01-08-2012, 04:54
Wij praten gewoon niet aan tafel, is het veiligst. Als je wat tegen mijn vader zegt met s7or reageert ie gewoon helemaal niet.

01-08-2012, 04:55
Mijn pa lacht ons juist uit.

01-08-2012, 04:55

Citaat door -Furby:
Wij praten gewoon niet aan tafel, is het veiligst. Als je wat tegen mijn vader zegt met s7or reageert ie gewoon helemaal niet.
wij zijn dieren wij!! wollah soms geef ik em wel gelijk! Maar ik heb liever lachen dan zitten bhel shie zombie fucking zielloos elkaar aanstaren! dan kan je liever stukgaan lachen is gezond!!

01-08-2012, 04:56

Citaat door Ayoub_B:
Mijn pa lacht ons juist uit.
Ayuuub jij hebt awesome dad!! andere gedachtegang! je maakt met hem fatoes dat je naar discotheek gaat how cool is that! bij mij gelijk mes door mijn strot

01-08-2012, 04:57
zo vaak die momenten gehad maar loop dan gewoon weg ik kan mij lach niet inhouden

01-08-2012, 04:57

Citaat door natos1001:
Ayemaaaaaaaaaaaaaaaaa hij moest ook mij gewooon hebben he!! Net toen ik had gebeden !
Ik ging me oplader zoeken van bb! gevonden alles hij was ergens in wahed hoek in de woonkamer maar mijn pa was daar aan het bidden!
Ik ga zo naar mijn kamer maar ik wisthij was parraaa en ik wou op lapppiee gaan! ik zo lappiee verstoppen onder kussen, oplader zehma zijkant opgerold want als hij eri zat zou hij zeuren over elektriciteitsverbruik! ineeens ja hooor zoals ik al wist!! hij komt mijn kamer binnen!! GAA SLAPEN HELE TIJD LOOP JE RONDJES!! IK jaa moest ff me oplader zoeken!! niks oplader zoeken ga slapen ik zo jaa jaa! deed die deur dicht ik nog sniper oren activeren wachten tot hij zijn deur dicht gaat van slaapkamer! oordopjes in de laptop voordat jeineens die leipe windows startup geluid hooort! En doe maar aan!!
Hahahahahahahaha, typisch!

01-08-2012, 04:57

Citaat door natos1001:
Ayuuub jij hebt awesome dad!! andere gedachtegang! je maakt met hem fatoes dat je naar discotheek gaat how cool is that! bij mij gelijk mes door mijn strot
Hahahaha ja hij is nog gezellig in tegenstelling tot mijn moeder, die is meestal zo boos.

01-08-2012, 04:58


hahahahahahahahahaha omg strekken wollah zie t helemaal voor me zo is t ook bij ons thuis en wij zn 3ad nog mett zn vele thuis hahahahaha we zn nu nog met 5 kinderen over gebleven en altijd gepraat en gelach en geschreeuw ons ouders mseken kunnen niet eens normaal eten hahahahaa me pa zat een x aan andere tafel met 1 broer en me ma en wij eettafel met mn andere broers en zussen opeens me broer zei iets gingen we allemaal gestrekt me pa deed ineens gewoon kapot snel zn slipper uit en gooide t bammm tegen mn broer de achterhoofd wollah k stikte in mn eten die dag van t lachen dat k ging rennen na mn wc omdat k bijna had geplast in mn broek hahahahaha wollah mseken ons ouders we maken ze ziek hahaha

01-08-2012, 05:00

Citaat door Zilverpoets:
zo vaak die momenten gehad maar loop dan gewoon weg ik kan mij lach niet inhouden
dit keer kon ik niet weglopen dit was echt zo eens serious moment you move you die!!

01-08-2012, 05:00

Citaat door Ayoub_B:
Mijn pa lacht ons juist uit.


Dit dus. Altijd zo die hoofd schudden van ''Allaahi7sen3awen.''


Citaat door natos1001:
wij zijn dieren wij!! wollah soms geef ik em wel gelijk! Maar ik heb liever lachen dan zitten bhel shie zombie fucking zielloos elkaar aanstaren! dan kan je liever stukgaan lachen is gezond!!
Naah, wij lachen ons ook kapot maar mijn vader reageert er gewoon nooit op. En als ik zeg papa, teh praat is tegen hem/haar dan zegt ie altijd kapot droog; ''Wollah troe7em deyes, zjeye trankier'' gaat ie verder met waar die mee bezig was.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18