Bekijk volle/desktop versie : Geld inzameling kleding voor (wees) kinderen Al Eid!



Pagina's : [1] 2 3

01-08-2012, 00:36
Nieuw Project!!! Inzameling Al Eid kleding (wees)kinderen in Marokko.

Zoals jullie weten is dit de heilige maand Ramadan. Dat betekent natuurlijk dat Al Eid (suikerfeest) ook bijna nadert voor ons inchallah!

Massaal gaan wij als moslims op zoek naar nieuwe kleding in de winkels voor Al Eid.

Dit is voor velen onder ons niet vanzelfsprekend, heel triest, maar zo is het eenmaal.

Inchallah kunnen wij daar met zijn allen wat aan veranderen. Dit door middel van een geldinzameling voor kleding.

Alle kleine beetjes helpen, dus of je nou €1, stort of €100,-, het is allemaal welkom. Denk bijvoorbeeld aan zakat al fitr die je voor het einde van de ramadan nog moet uitgeven.

Wij zullen er persoonlijk voor zorgen dat de kleding wordt gekocht en uitgedeeld. We zullen tevens foto's hiervan maken.

Ons streven is om ieder (wees)kind te voorzien van Al Eid kleding t.w.v. +- €15,-.

Voor informatie overmaken donaties, mail eventjes, of laat een bericht achter.

Tip: Ben je eigenaar van een eigen zaak, wellicht kan je voor ons een potje neerleggen in de zaak voor donaties van je klanten.


Zie ook onze Facebook pagina

http://www.facebook.com/al.rahma.58

01-08-2012, 16:36


Kom op mensen!!!

Laten we deze kinderen een mooie Al Eid bezorgen inchallah!

01-08-2012, 16:43
upppppppp. kun je mij pmen met het rekeningnummer...

02-08-2012, 14:43

Citaat door lovely26:
upppppppp. kun je mij pmen met het rekeningnummer...
Zie je p.m.

02-08-2012, 14:57



Citaat door St.Al-Rahma:
Zie je p.m.
wil je mij ook svp de rekeningnummer pmen???

02-08-2012, 20:16

Citaat door hanandenhaag:
wil je mij ook svp de rekeningnummer pmen???


Zie je p.m.

02-08-2012, 20:34
Kan je het rekeningnummer niet hier plaatsen?

02-08-2012, 20:47

Citaat door Sentoper:
Kan je het rekeningnummer niet hier plaatsen?
Ik gebruik voorlopig nog mijn prive rekening, vandaar dat ik het niet openbaar plaats.

Ik verwachtte deze vraag al

We zijn bezig om officieel een stichting te worden, zodat we een rekening van de stichting zullen hebben.

Moet ik je het rekeningnummer pmen?

Liefs Stichting Al Rahma

02-08-2012, 23:52
ik heb nog een zak vol kleding, dat weinig of niet gedragen is.
Halen jullie dit op?

03-08-2012, 01:14
k wil niet raar doen ofzo, maar is dit geen lfasad, mensen hebben zat kleding thuis die de kinderen nog aankunnen, denk dat je met die geld beter voedsel kan geven aan de armen, nieuwe kleren is echt geen primaire behoefte

03-08-2012, 01:46

Citaat door Nrl:
ik heb nog een zak vol kleding, dat weinig of niet gedragen is.
Halen jullie dit op?
We zijn momenteel nog in Marokko, wanneer we terug zijn zou dat een optie kunnen zijn.

Ik houd je op de hoogte als we terug zijn inchallah .......

03-08-2012, 02:04

Citaat door Klavertje3:
k wil niet raar doen ofzo, maar is dit geen lfasad, mensen hebben zat kleding thuis die de kinderen nog aankunnen, denk dat je met die geld beter voedsel kan geven aan de armen, nieuwe kleren is echt geen primaire behoefte
Dat zou misschien nog eens een project voor de toekomst kunnen zijn inchallah wat voedsel betreft,, op dit moment zijn er al een hoop hiermee bezig. Inchallah zal dit ook goed lopen voor hen Amin.

Verder is het toch leuk voor die kinderen om iets nieuws in handen te krijgen wat nooit is aangetrokken door een ander. Deze kinderen mogen ook eens blij gemaakt worden op Al Eid.

Voor onze kinderen is dat allemaal vanzelfsprekend. Inchallah zullen er een hoop zijn die dit zullen beseffen, en een donatie zullen doen. Denk bijv. Aan zakat al fitr.

Dus kom op mensen help mee, deze kinderen een mooie dag te beZorgen op Al Eid.

Mocht je toch geld willen doneren voor een voedselpakket, kan ook, meld dat even erbij, zat mensen in Marokko die dit kunnen gebruiken.

03-08-2012, 02:22



Citaat door St.Al-Rahma:
Ik gebruik voorlopig nog mijn prive rekening, vandaar dat ik het niet openbaar plaats.

Ik verwachtte deze vraag al

We zijn bezig om officieel een stichting te worden, zodat we een rekening van de stichting zullen hebben.

Moet ik je het rekeningnummer pmen?

Liefs Stichting Al Rahma
Is dit een ''Turkse''stichting..??

03-08-2012, 04:06

Citaat door nadia2007:
Is dit een ''Turkse''stichting..??
Nee gewoon een islamitische, maar ik ben wel gewoon Marokkaanse

Ik heb al eens contact met je gehad onder een andere nicknaam, als het Goed is.

03-08-2012, 11:24

Citaat door St.Al-Rahma:
Nee gewoon een islamitische, maar ik ben wel gewoon Marokkaanse

Ik heb al eens contact met je gehad onder een andere nicknaam, als het Goed is.
Oa naam..??haha..vertel..ben jij ''Rahma'' ??

Pagina's : [1] 2 3