Bekijk volle/desktop versie : Opa cel in voor ontucht met kleindochters



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-07-2012, 15:18
Een 79-jarige man uit Heemstede moet een half jaar de cel in wegens ontucht met twee kleindochters. Dit heeft de rechtbank in Almelo dinsdag beslist. De ontucht duurde enkele jaren en vond telken.

Een half jaar maar



ALMELO (ANP) - Een 79-jarige man uit Heemstede moet een half jaar de cel in wegens ontucht met twee kleindochters. Dit heeft de rechtbank in Almelo dinsdag beslist.

De ontucht duurde enkele jaren en vond telkens plaats als opa Fred B. op de kinderen van zijn zoon in Wierden paste. De slachtoffers waren in 2008, toen de ontucht begon, 2,5 en 4 jaar. Vorig jaar augustus kwamen de praktijken aan het licht toen een van de meisjes aan haar moeder vertelde dat ze pijn had aan haar geslachtsdeel. Bij navraag vertelde ze dat dat door opa kwam.



Bron: http://nieuws.nl.msn.com/opa-cel-in-voor-ontucht-met-kleindochters.



Smerige varkens zijn het !!

31-07-2012, 15:29


Tuurlijk hier word niet op gereageerd, als er stond Imaam misbruikte kleindochters, had je nu 100 reactie's met afkeurende walging gehad.

Maar het is geen moslim dus er is niks aan de hand toch ?

31-07-2012, 15:33

Citaat door danbelikdanawel:
waarom doen jullie dit?
Zal ik een foto plaatsen van wat ik wil doen?

31-07-2012, 15:36
Gadverdamme... wanneer blijven die 7lalef eindelijk met hun vieze poten van kleine kinderen af???

31-07-2012, 15:38



Citaat door truebeauty:
Dat zijn geen Saudi's, relnicht!
een half jaar is te schandalig.

31-07-2012, 15:53

Citaat door danbelikdanawel:
en het varken wil direct de aandacht afleiden van deze nlse cultuur uitspatting...
om waarschijnlijk zijn eigen misbruik voorliefde te verbergen? goed te praten?
Ik praats niet goed, ik ben geen rechter want ik stel bij dit soort mannen voor dat ze hun ballen op het hakblok leggen, krijgen ze de keus of ze zelf het mes erin slaan of dat ik het doe. Of mag je dat niet zeggen?

31-07-2012, 15:53
Een allochtone tasjesdief krijgt zelfs langer dan die pedo.

31-07-2012, 16:03
Sterkte, iedereen.

31-07-2012, 16:41
here we go again...

houden die kk kaaskoppen dan nooit es op. wat is het toch met hun? 24/7 bezig met kleine kindjes, je vraagt je af waar ze de tijd vandaan halen om ook nog fulltime islam-hater te zijn.

kan ik weeeeeer al die buitenlandse forums af waar ik lid ben om iedereen duidelijk te maken het hier alleen de blanke autochtone nederlanders betreft en niet de allochtonen

PS: ff voor al de verwesterde marokkaanse wijven hier...ik weet dit doet jullie pijn. maar als ik een beestje zie, dan noem ik het bij de naam. jallah, sue me!

31-07-2012, 16:45

Citaat door UrSuperior:
here we go again...

houden die kk kaaskoppen dan nooit es op. wat is het toch met hun? 24/7 bezig met kleine kindjes, je vraagt je af waar ze de tijd vandaan halen om ook nog fulltime islam-hater te zijn.

kan ik weeeeeer al die buitenlandse forums af waar ik lid ben om iedereen duidelijk te maken het hier alleen de blanke autochtone nederlanders betreft en niet de allochtonen

PS: ff voor al de verwesterde marokkaanse wijven hier...ik weet dit doet jullie pijn. maar als ik een beestje zie, dan noem ik het bij de naam. jallah, sue me!
Bron?

Nederlanders scoren erg laag in alle zedendelicten.


31-07-2012, 16:47
wat een viespeuk

31-07-2012, 16:48

Citaat door hork:
Bron?

Nederlanders scoren erg laag in alle zedendelicten.

nice try hork...

cijfers over discriminatie zeggen niet zoveel over zedendelicten

31-07-2012, 16:59


"Superieure cultuur"

31-07-2012, 17:01

Citaat door hork:
Bron?

Nederlanders scoren erg laag in alle zedendelicten.

???

Dat is een tabel over verschillende jaren en enkel discriminatiegronden behandelt waarmee je je duidelijk in eigen voet schiet

31-07-2012, 17:04

Citaat door UrSuperior:
nice try hork...

cijfers over discriminatie zeggen niet zoveel over zedendelicten
sorry ik bedoelde deze statistiek van herkomst van daders bij aangiftes in Nederland:



op het hakblok met hun ballen dus!

Pagina's : [1] 2 3 4 5