Bekijk volle/desktop versie : Onfortuinlijke Braziliaan laat medaille vallen en wil nieuwe



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

31-07-2012, 11:00
Een Braziliaan was gelijk gehecht aan zijn medaille en nam deze mee de douche in.

Een Braziliaanse judoka die zaterdag een bronzen plak won in Londen wil een nieuwe medaille van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Felipe Kitadai was zo gehecht aan zijn medaille dat hij hem meenam in de douche, waar het eremetaal vervolgens beschadigd raakte.Kitadai probeerde onder de douche te voorkomen dat de medaille nat zou worden, maar liet hem vallen.

Het deel van de medaille waar het koord aan vast zit raakte beschadigd, waardoor Kitadai de bronzen plak niet meer om zijn nek kan dragen. Ook zit er een deuk in de medaille. Het Braziliaanse olympisch comité zei een nieuwe medaille te zullen aanvragen, ondanks het feit dat het IOC niet verplicht is een nieuwe medaille te geven.

31-07-2012, 11:15




Sorry, klein leed...

31-07-2012, 12:06
mooiste medaille verhaal is van Muhammed Ali

31-07-2012, 12:06
Wat een domoor.

31-07-2012, 12:18


't is maar een bronzen, hij is er duidelijk hartstikke, met een t, blij mee, dus geef 'm een nieuwe.

31-07-2012, 12:19

Citaat door massin_:
mooiste medaille verhaal is van Muhammed Ali
Ken ik niet, vertel?

31-07-2012, 12:25

Citaat door Abracadaver:
Ken ik niet, vertel?
nou Muhammed ali had dus de gouden plak gewonnen, eenmaal thuis denkt hij dit te gaan vieren bij zijn plaatselijke hamburger restaurant.

dus hij met die plak om zijn nek apetrots naar de bali.

hij: hello, can I have 2 cheeseburgers please?
zij: we dont serve blacks.
hij well, I dont eat blacks, now give me a cheeseburger.

toen is ie eruit gezet, keek naar zijn medaille en dacht... ik ben Olympische kampioen. met een goude plak. en kan in mijn hometown nieteens een cheeseburger krijgen. nutteloos ding eigenlijk dacht hij.... zodoende deed hij zijn plak af en gooide hij die in de ohio rivier. hij heeft een aantal jaar terug bij een grote basketbal match een nieuwe gehad.

beknopt samen gevat., je moet het interview maar opoeken op youtube

31-07-2012, 12:27

Citaat door massin_:
nou Muhammed ali had dus de gouden plak gewonnen, eenmaal thuis denkt hij dit te gaan vieren bij zijn plaatselijke hamburger restaurant.

dus hij met die plak om zijn nek apetrots naar de bali.

hij: hello, can I have 2 cheeseburgers please?
zij: we dont serve blacks.
hij well, I dont eat blacks, now give me a cheeseburger.

toen is ie eruit gezet, keek naar zijn medaille en dacht... ik ben Olympische kampioen. met een goude plak. en kan in mijn hometown nieteens een cheeseburger krijgen. nutteloos ding eigenlijk dacht hij.... zodoende deed hij zijn plak af en gooide hij die in de ohio rivier. hij heeft een aantal jaar terug bij een grote basketbal match een nieuwe gehad.

beknopt samen gevat., je moet het interview maar opoeken op youtube

31-07-2012, 12:30

Citaat door massin_:
nou Muhammed ali had dus de gouden plak gewonnen, eenmaal thuis denkt hij dit te gaan vieren bij zijn plaatselijke hamburger restaurant.

dus hij met die plak om zijn nek apetrots naar de bali.

hij: hello, can I have 2 cheeseburgers please?
zij: we dont serve blacks.
hij well, I dont eat blacks, now give me a cheeseburger.

toen is ie eruit gezet, keek naar zijn medaille en dacht... ik ben Olympische kampioen. met een goude plak. en kan in mijn hometown nieteens een cheeseburger krijgen. nutteloos ding eigenlijk dacht hij.... zodoende deed hij zijn plak af en gooide hij die in de ohio rivier. hij heeft een aantal jaar terug bij een grote basketbal match een nieuwe gehad.

beknopt samen gevat., je moet het interview maar opoeken op youtube
Dat vind ik nogal een stomme conclusie. Ok, je kunt er niks van kopen want zelfs een goude plak is voor 90% van zilver maar het is zijn prestatie, iets om wellicht trots op te zijn, je prestaties zijn voor jezelf en niet voor een of ander hamburger joint in Ohio.

31-07-2012, 12:31

Citaat door massin_:
nou Muhammed ali had dus de gouden plak gewonnen, eenmaal thuis denkt hij dit te gaan vieren bij zijn plaatselijke hamburger restaurant.

dus hij met die plak om zijn nek apetrots naar de bali.

hij: hello, can I have 2 cheeseburgers please?
zij: we dont serve blacks.
hij well, I dont eat blacks, now give me a cheeseburger.

toen is ie eruit gezet, keek naar zijn medaille en dacht... ik ben Olympische kampioen. met een goude plak. en kan in mijn hometown nieteens een cheeseburger krijgen. nutteloos ding eigenlijk dacht hij.... zodoende deed hij zijn plak af en gooide hij die in de ohio rivier. hij heeft een aantal jaar terug bij een grote basketbal match een nieuwe gehad.

beknopt samen gevat., je moet het interview maar opoeken op youtube
Da's een nog beter verhaal.

31-07-2012, 12:33

Citaat door marokkia_1:
Dat vind ik nogal een stomme conclusie. Ok, je kunt er niks van kopen want zelfs een goude plak is voor 90% van zilver maar het is zijn prestatie, iets om wellicht trots op te zijn, je prestaties zijn voor jezelf en niet voor een of ander hamburger joint in Ohio.
Hmmm je prestatie wordt gemeten t.o.v. anderen en dan is er nog een heel circus omheen op dat niveau wat ook leeft van jouw prestaties, kan me er wel wat bij voorstellen.

31-07-2012, 12:35

Citaat door Abracadaver:
Hmmm je prestatie wordt gemeten t.o.v. anderen en dan is er nog een heel circus omheen op dat niveau wat ook leeft van jouw prestaties, kan me er wel wat bij voorstellen.
Ik niet maar we'll just agree to disagreee

31-07-2012, 12:35



Citaat door marokkia_1:
Dat vind ik nogal een stomme conclusie. Ok, je kunt er niks van kopen want zelfs een goude plak is voor 90% van zilver maar het is zijn prestatie, iets om wellicht trots op te zijn, je prestaties zijn voor jezelf en niet voor een of ander hamburger joint in Ohio.
hij dacht er anders over toen.
en jij heb de luxe om nu anders te denken.

31-07-2012, 12:39

Citaat door massin_:
hij dacht er anders over toen.
en jij heb de luxe om nu anders te denken.
Hoezo de luxe? Ik heb geen medaille, dan zou ik die "luxe" pas hebben.

31-07-2012, 12:42
[video=youtube;UMchcGU4gU4]http://www.youtube.com/watch?v=UMchcGU4gU4[/video]


kijk van 7 minuten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8