Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage/Assesment PwC, Deloitte, E&Y, KPMG



29-07-2012, 15:38
Wie heeft daar stage gelopen en hoe was de ervaring daar? En wat krijg je op je assesment?

29-07-2012, 15:58


KPMG

Ik heb hier mijn afstudeeropdracht (HBO) geschreven en ik heb daarnaast een aantal dagen meegelopen. Mijn ervaring is dat de sfeer heel gemoedelijk en open is (verschilt per kantoor/regio). De collega's staan open om jou praktijkervaring bij te brengen en jou dingen uit te leggen. Dit kan nogal verschillen per supervisor. De één is geduldiger dan de andere.

Verder ja ... Wat wil je weten?

29-07-2012, 16:03
Bij welke afdeling heb je afgestudeerd en waarom daar?

29-07-2012, 16:04

Citaat door NurAlHuda:
Bij welke afdeling heb je afgestudeerd en waarom daar?
Ik heb mijn afstudeerstage gevolgd bij de afdeling Audit. Waarom? Omdat ik Accountancy studeerde en daarin verder wilde ...

29-07-2012, 16:24



Citaat door HoceimaBoyZ:
Ik heb mijn afstudeerstage gevolgd bij de afdeling Audit. Waarom? Omdat ik Accountancy studeerde en daarin verder wilde ...
Shokran voor uw toelichting! Ik ben afgewezen bij PwC maar ik wil daar nog een keer solliciteren

29-07-2012, 16:26

Citaat door NurAlHuda:
Shokran voor uw toelichting! Ik ben afgewezen bij PwC maar ik wil daar nog een keer solliciteren
Waarom wil je persé bij PwC aan de slag?

29-07-2012, 16:28

Citaat door HoceimaBoyZ:
Waarom wil je persé bij PwC aan de slag?
Het gaat mij niet specifiek om PwC, maar wel om de big 4. Ik wil mijn uitgebreide kennis graag toepassen bij een groot bewijs waarbij ik veel van kan leren

29-07-2012, 16:34

Citaat door NurAlHuda:
Het gaat mij niet specifiek om PwC, maar wel om de big 4. Ik wil mijn uitgebreide kennis graag toepassen bij een groot bewijs waarbij ik veel van kan leren
Gaat het om een meeloopstage in de Accountancy? Om welke reden ben je afgewezen? In welke regio zoek je een stage? Wellicht dat ik wat voor je kan betekenen als je bij KPMG stage wilt lopen. Ik ken ook wel een aantal mensen bij Deloitte.

29-07-2012, 16:37

Citaat door HoceimaBoyZ:
Gaat het om een meeloopstage in de Accountancy? Om welke reden ben je afgewezen? In welke regio zoek je een stage? Wellicht dat ik wat voor je kan betekenen als je bij KPMG stage wilt lopen. Ik ken ook wel een aantal mensen bij Deloitte.
Meeloopstage voor Bedrijfseconomie. Mijn motivatie was niet goed genoeg ( ze belde mij op een verkeerde tijdstip:moe. Regio Den Haag, Rotterdam, en eventueel Amsterdam. Ja, dat zou zeer fijn zijn

Misschien kunnen we het beter handelen via de pm box.

29-07-2012, 16:42

Citaat door NurAlHuda:
Meeloopstage voor Bedrijfseconomie. Mijn motivatie was niet goed genoeg ( ze belde mij op een verkeerde tijdstip:moe. Regio Den Haag, Rotterdam, en eventueel Amsterdam. Ja, dat zou zeer fijn zijn

Misschien kunnen we het beter handelen via de pm box.
Je hebt een PM

29-07-2012, 16:43
En u ook

25-06-2014, 16:36
Hoe is dit verlopen?