Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse moppen.



Pagina's : [1] 2 3

29-07-2012, 15:17

Citaat:
Ik begrijp geen Arabisch, dus of met vertaling, of gewoon in het nederlands.

Dank u zeer.

29-07-2012, 15:33


ga je tyd besteden aan arabisch te leren ipv van wachten op moppen

29-07-2012, 15:37

Citaat door lwd:
ga je tyd besteden aan arabisch te leren ipv van wachten op moppen
Doe eens ff dan een mop plaatsen met vertaling.

29-07-2012, 15:39

Citaat:
In een park in Rotterdam, dichtbij Diergaarde Blijdorp, ligt een Marokkaan in ‘t gras te zonnen naast ‘n vijver.
Komt daar plotseling een ontsnapte krokodil uit Blijdorp uit die vijver!
HAP.....heel het lijf van die Marokkaan wordt opgeslokt behalve zijn hoofd, die hangt nog uit de bek van die krokodil!
Passeert er een oud koppel:
“Toe maar zeg”, zegt de man, “kijk dat nou......profiteren van een uitkering maar wel een dure slaapzak van Lacoste!!”
Droog. XD

29-07-2012, 15:58


wat is een turk met een zeemantasje??

29-07-2012, 16:00

Citaat door lwd:
wat is een turk met een zeemantasje??
Zakenman.


Een jongetje zit in de klas;En de leraar vraagt hoeveel 10-3 is,
Het jongetje:Wasinig(Ik weet het niet)
De leraar zegt tegen het jongetje als je morgen weer op school komt neem dan 10 koekjes mee...
De volgende morgen komt hij op school en zegt de leraar ;
Eet maar 3 koekjes op..
De jongen eet de 3 koekjes op ;
Vraagt de leraar:Ewaa Mindes i kimen(Ewa,Wat blijft erover??)
Jongetje:Ile erkes en ethee(Alleen een glas thee)

29-07-2012, 16:04

Citaat door Tatakiller:
Zakenman.


Een jongetje zit in de klas;En de leraar vraagt hoeveel 10-3 is,
Het jongetje:Wasinig(Ik weet het niet)
De leraar zegt tegen het jongetje als je morgen weer op school komt neem dan 10 koekjes mee...
De volgende morgen komt hij op school en zegt de leraar ;
Eet maar 3 koekjes op..
De jongen eet de 3 koekjes op ;
Vraagt de leraar:Ewaa Mindes i kimen(Ewa,Wat blijft erover??)
Jongetje:Ile erkes en ethee(Alleen een glas thee)
deze is leuk maar die krokodillengrap slaat helemaal nergens op haha

29-07-2012, 16:07

Citaat door hap:
deze is leuk maar die krokodillengrap slaat helemaal nergens op haha
Haha nee die was ook goed.

Een oude Marokkaanse vrouw zat in de Lift van een groot luxe hotel..
bij de 3de verdieping kwam er een jonge meid binnen met lekkere parfum op..
De oude vrouw zo ruiken..en die meid trekt haar neus op en zei : Channel Nr 2, 150 euro..
Op de 5e verdieping Komt er een andere meisje binnen, met ook lekkere parfum op en zei : Gucci 132 euro..
Op de 7e verdieping komt er nog een meid binnen.. voor ze kon praten Liet de oude vrouw een scheet ..en zei : broccoli van de aldi .; 67 cent


29-07-2012, 16:12
meneer z en meneer x en zijn zoon stonden bij de markt en ze stonden te kletsen. op een gegeven moment rijdt er een man langs met een dikke mercedes. toen zei meneer x wat een dikke auto heeft die miss en haram. waarop meneer z zegt je hebt nog niks gezien die miss en hram heeft 3 grote villa's en nog een paar auto's.
de volgende dag komt die zoontje van meneer x op school. een maal in de klas vraagt de lerares wat de leerlingen willen worden.
een aantal leerlingen zeggen dokter, politie en leraren. de zoontje van meneer x aan de beurt was en antwoorde met inshallah word ik miss en haram.



in het berbers is die mooier maar ja maak er maar wat van

29-07-2012, 16:15

Citaat door lwd:
meneer z en meneer x en zijn zoon stonden bij de markt en ze stonden te kletsen. op een gegeven moment rijdt er een man langs met een dikke mercedes. toen zei meneer x wat een dikke auto heeft die miss en haram. waarop meneer z zegt je hebt nog niks gezien die miss en hram heeft 3 grote villa's en nog een paar auto's.
de volgende dag komt die zoontje van meneer x op school. een maal in de klas vraagt de lerares wat de leerlingen willen worden.
een aantal leerlingen zeggen dokter, politie en leraren. de zoontje van meneer x aan de beurt was en antwoorde met inshallah word ik miss en haram.



in het berbers is die mooier maar ja maak er maar wat van

29-07-2012, 16:15
Sousie vraagt aan zijn zoon achmed ga even naar de buren en vraag een hamer. Achmed komt terug; pa ze hebben geen hamer. Oke ga naar je oom en vraag hem. Zoon kom terug; pa hij heeft ook geen hamer. Ga naar je oom in Frankrijk, zoon komt terug; pa hij heeft het zelf nodig. Ga naar marokko en vraag je oom daaar om een hamer. zoon komt vermoeid terug; paaaaaaaaa zijn hamer is vorige week stuk gegaan. pa gaat teleurgesteld zitten en zegt oke zoon pak de hamer dan maar uit de schuur.''

29-07-2012, 16:19
Een marokkaans meisje loopt met haar vriend in het park en zegt tegen haar vriend; liefje zeg me eens van die mooie woorden die mijn hart op hol zetten. Haar vriend zegt; je broer loopt achter ons.

29-07-2012, 16:23


3 soussies verveelden zich en besloten om naar zee te gaan om te gaan zwemmen , op een geven moment zegt 1van hen laten we een weddenschap aansluiten wie 't langst onder water blijft, diegene die als eerste naar boven komt moet de lunch betalen ! Msakin ze zijn alle drie nooit naar boven gekomen.

29-07-2012, 16:26
Voooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!

29-07-2012, 16:48

Citaat door Tatakiller:
3 soussies verveelden zich en besloten om naar zee te gaan om te gaan zwemmen , op een geven moment zegt 1van hen laten we een weddenschap aansluiten wie 't langst onder water blijft, diegene die als eerste naar boven komt moet de lunch betalen ! Msakin ze zijn alle drie nooit naar boven gekomen.
deze is goed

Pagina's : [1] 2 3