Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen, GEEN keuken!?



Pagina's : [1] 2 3 4

29-07-2012, 14:21
Voor de baby feestje van mijn zus hebben we eindelijk de geschikte zaal gevonden, alleen hebben we 1probleem ze hebben geen keuken!? Wat zijn eventuele oplossingen die cateraars hiervoor hebben? Iemand die dat weet aub?

Groetjes.

29-07-2012, 14:24


warm laten bezorgen ?

en afwasmachine ? is die er wel.

29-07-2012, 14:25

Citaat door AlMariam:
warm laten bezorgen ?

en afwasmachine ? is die er wel.
Doet catering dat ook? En thee enzo. Nee die is er ook niet.

29-07-2012, 14:38
Iemand die een oplossing kent?

29-07-2012, 14:44


Daar is hoogstwaarschijnlijk geen oplossing voor. Alleen warm laten bezorgen,maar meestal is het als het op tafel staat koud.

29-07-2012, 14:48

Citaat door Nimbooda:
Daar is hoogstwaarschijnlijk geen oplossing voor. Alleen warm laten bezorgen,maar meestal is het als het op tafel staat koud.
Wejoo, ik ga morgen even langs die zaal om te kijken of er wel daadwerkelijk geen keuken is. Als het wel zo is, dan hang ik hem aan de hoogste boom!

29-07-2012, 14:55

Citaat door Zijn-vrouw:
Voor de baby feestje van mijn zus hebben we eindelijk de geschikte zaal gevonden, alleen hebben we 1probleem ze hebben geen keuken!? Wat zijn eventuele oplossingen die cateraars hiervoor hebben? Iemand die dat weet aub?

Groetjes.
Wat je kunt doen is warm laten bezorgen en dan bedoel ik niet kant en klaar in borden, maar zelf alleen in borden doen.
Wij hebben dit een keer gedaan, en het eten was warm. Ze kwamen in speciale boxen. Je moet alleen wel een plek hebben waar je het eten kan opscheppen. Als je zus salade neemt dat kan gewoon wel kant en klaar vast gemaakt worden en gelijk opdienen.

29-07-2012, 14:59

Citaat door Riyhanna__:
Wat je kunt doen is warm laten bezorgen en dan bedoel ik niet kant en klaar in borden, maar zelf alleen in borden doen.
Wij hebben dit een keer gedaan, en het eten was warm. Ze kwamen in speciale boxen. Je moet alleen wel een plek hebben waar je het eten kan opscheppen. Als je zus salade neemt dat kan gewoon wel kant en klaar vast gemaakt worden en gelijk opdienen.
Bij wie hebben jullie dat laten bezorgen? Ze wil salade en kip, en natuurlijk fruit. Maar dacht aan thee waar je kan klaarmaken. Bij de bar toch?

29-07-2012, 15:03

Citaat door Zijn-vrouw:
Bij wie hebben jullie dat laten bezorgen? Ze wil salade en kip, en natuurlijk fruit. Maar dacht aan thee waar je kan klaarmaken. Bij de bar toch?
Je kan het laten bezorgen of ophalen, in Utrecht. is nog paar maanden geleden, eten was super lekker.
Wij hadden salade,bestilla vis, vlees. Ze bezorgen dan de pruimen in een bakje, nootjes in een bakje.
En de rest was wel kant en klaar in bord alleen het vlees niet omdat we dan niet wilde aangezien je op 2 gerechten moet wachten.

Thee kan je indd bij de bar klaar maken stel er is geen fornuis kan je een gasfles meenemen en een waterkoker. Neem aan dat ze wel een stopcontact hebben.

29-07-2012, 15:12

Citaat door Riyhanna__:
Je kan het laten bezorgen of ophalen, in Utrecht. is nog paar maanden geleden, eten was super lekker.
Wij hadden salade,bestilla vis, vlees. Ze bezorgen dan de pruimen in een bakje, nootjes in een bakje.
En de rest was wel kant en klaar in bord alleen het vlees niet omdat we dan niet wilde aangezien je op 2 gerechten moet wachten.

Thee kan je indd bij de bar klaar maken stel er is geen fornuis kan je een gasfles meenemen en een waterkoker. Neem aan dat ze wel een stopcontact hebben.
Ja, wat een gedoe allemaal. Ik laat die zaal zitten, yeh temara.

29-07-2012, 15:16

Citaat door Zijn-vrouw:
Ja, wat een gedoe allemaal. Ik laat die zaal zitten, yeh temara.
Waarom doe je het niet gewoon thuis, halen jullie de meubels eruit als er weinig ruimte is en huur je paar tafels als daar ruimte voor is. kan ook erg leuk zijn..

En welke omgeving zoek je een zaaltje dan misschien ken ik wel wat zaaltjes.

29-07-2012, 15:18

Citaat door Riyhanna__:
Waarom doe je het niet gewoon thuis, halen jullie de meubels eruit als er weinig ruimte is en huur je paar tafels als daar ruimte voor is. kan ook erg leuk zijn..

En welke omgeving zoek je een zaaltje dan misschien ken ik wel wat zaaltjes.
Ze verwachten 230 vrouwen hoe wil je dat in een huis proppen.
Omgeving maak niet uit, as het maar een mooie zaal is met een niet al te dure prijskaartje.

29-07-2012, 15:23



Citaat door Zijn-vrouw:
Ze verwachten 230 vrouwen hoe wil je dat in een huis proppen.
Omgeving maak niet uit, as het maar een mooie zaal is met een niet al te dure prijskaartje.
Zo zeg, dat is wel erg veel.. euhm
Heb je salena in almere geprobeerd? die hebben zowel een grote zaal en kleine..
Zalen zijn door de weeks ook wat goedkoper misschien is dat een optie.
In Hilversum heb je wat kleine zalen en niet heel duur,

29-07-2012, 15:24
230, dat is geen sebe3 maar bruiloft. Ik heb zelfs minder vrouwen voor mn bruiloft. ayemaa, ik raad je toch aan om verder te kijken en misschien kan iedereen wat bij leggen enzo toch een mooi/praktisch zaaltje huren. Succes.

29-07-2012, 15:25

Citaat door Riyhanna__:
Zo zeg, dat is wel erg veel.. euhm
Heb je salena in almere geprobeerd? die hebben zowel een grote zaal en kleine..
Zalen zijn door de weeks ook wat goedkoper misschien is dat een optie.
In Hilversum heb je wat kleine zalen en niet heel duur,
Die ga ik even opzoeken, die met 1 zwarte muur toch?

Pagina's : [1] 2 3 4