Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn de leuke leden :( ?



Pagina's : [1] 2

29-07-2012, 00:09
Salam alikoum dames,


Wil echt geen zeur topic maken maar ik mis de oude tijden hier waarbij je iedere dag wel dingen van mekaar leerde.
tips en leuke weetjes en zo nog meer dingen.

Ik zie nu opeens super veel mannen waar die allemaal vandaan komen??
en zoveel negatieve topics en reacties! zoveel ruzies en gescheld.
Eerder had je dat ook wel maar de laatste maanden zijn hier in grote getallen leden gekomen die de boel er niet gezellig op hebben gemaakt en vele leden vertrokken waardoor er totaal geen balans meer is.

Waar zijn de leuke leden

29-07-2012, 00:13



29-07-2012, 00:17
ja jij bent zeker leuk
er zijn ook heel veel leuke leden maar die balans is er niet meer eerder had je er rotte appels tussen zitten nu heb je er zoveel is niet leuk.

valt het jou niet op? ik was ook rond 2007 hier en ik weet nog dat ik dacht wat een leerzame site!

29-07-2012, 00:18
Welke oude leden bedoel je dan?

29-07-2012, 00:19


Wa alaykoem salaam!

29-07-2012, 00:19
ik denk dat de meeste getrouwd zijn en al kinderen hebben joh...
zo gezellig is het hier ook niet meer ik las vroeger veel leukere topics[/SIZE]

29-07-2012, 00:20

Citaat door nador_mocrolady:
Welke oude leden bedoel je dan?
Ik heb het meer over het algemeen er zijn veel leden weggegaan waar je echt veel van kon leren en die een topic zuiver konden houden enz.
er zijn de laatste tijd veel leden naar hier gekomen volgens mij van andere hoekjes en hebben onzinhoekje mentaliteit naar hier gebracht veel gescheld en ruzies en h0er hier en h0er daar enz.

29-07-2012, 00:22

Citaat door munten_drop:
ik denk dat de meeste getrouwd zijn en al kinderen hebben joh...
zo gezellig is het hier ook niet meer ik las vroeger veel leukere topics[/SIZE]
Toen waren ze ook allemaal getrouwd en meerdere kids enz.
ja klopt zo ervaar ik t ook.

29-07-2012, 00:22

Citaat door Biopower:
Ik heb het meer over het algemeen er zijn veel leden weggegaan waar je echt veel van kon leren en die een topic zuiver konden houden enz.
er zijn de laatste tijd veel leden naar hier gekomen volgens mij van andere hoekjes en hebben onzinhoekje mentaliteit naar hier gebracht veel gescheld en ruzies en h0er hier en h0er daar enz.
Klopt En ongetwijfeld komen ze hier ook hoor, van eentje weet ik het vrijwel zeker

29-07-2012, 00:22

Citaat door girlmagreb:
Wa alaykoem salaam!
wat lief

29-07-2012, 00:32

Citaat door Biopower:
Ik heb het meer over het algemeen er zijn veel leden weggegaan waar je echt veel van kon leren en die een topic zuiver konden houden enz.
er zijn de laatste tijd veel leden naar hier gekomen volgens mij van andere hoekjes en hebben onzinhoekje mentaliteit naar hier gebracht veel gescheld en ruzies en h0er hier en h0er daar enz.
Het gemiddelde leeftijd ligt vele malen lager nu..

29-07-2012, 00:34

Citaat door nador_mocrolady:
Klopt En ongetwijfeld komen ze hier ook hoor, van eentje weet ik het vrijwel zeker


Ach ja het is jammer, door deze nieuwe mentaliteit hier zijn er al veel leuke leden weggegaan en dat is heel jammer.

29-07-2012, 00:37



Citaat door Mimiedias12:
Het gemiddelde leeftijd ligt vele malen lager nu..
klopt, leeftijd is niet erg maar het niv. is zwaar omlaag gegaan.

29-07-2012, 00:38

Citaat door munten_drop:
ik denk dat de meeste getrouwd zijn en al kinderen hebben joh...
zo gezellig is het hier ook niet meer ik las vroeger veel leukere topics[/SIZE]
wat voor topics waren er toen dn?

29-07-2012, 00:49
ik was ook lid toen alleen weet mn account niet meer in 2006 maar zat toen voornamelijk op cuisine en mis de recepten van ellousia echt

Pagina's : [1] 2