Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse collega's!



29-07-2012, 00:00
Pohahahaha twee Marokkaanse collega's gingen met elkaar aan de praat dus die ene met hoofddoek zei tegen die andere zonder hoofddoek wanneer ga je hoofddoek dragen? toen zei die andere wanneer ga jij stoppen met je wenkbrauwen te epileren


Helemaal stuk! Moraal van het verhaal beter milieu begint bij je zelf Knock out!

29-07-2012, 00:03



Citaat door QueenLife:
En wat zei zij toen?
Toen was ze stil en zei ja maar ik heb oerwoud straks gaan mensen me hand niet vragen en dan ga ik niet trouwen en trouwen is helft van je deen.

29-07-2012, 00:04

Citaat door QueenLife:
Zonde.
ja maar sommige meskinat hebben echt unibrow

29-07-2012, 00:08

Citaat door Pokadio:
Moet jij zonodig zeggen hahahaha, zei die graag een bekeerling wilt omdat ze blond haar hebben en blauwe ogen
Terwijl noord marokko voor 70% wel uit blauwe en groene ogen bestaat en blond en rood harige

Zeg gewoon dat de marokkaan jou niet wilt, en dat je graag liever een varkens geurtje hebt

In elke topic: Marokkanen zijn vies, ik wil een bekeerling!

En nou kom jij over moraal praten haha??

is maar een grap hoor denk je echt dat ik op hollanders val leuk dat ze moslim zijn maar zou nooit met een hollander leven straks word je shi imane arab

29-07-2012, 00:08



Citaat door QueenLife:
Onze deen is overduidelijk wat betreft deze zaak, wel goed dat ze het epileren heeft aangekaart, hopelijk zullen ze nu beiden nadenken en goed handelen ipv alleen dit wisselwoordje.
Ja echt he ze hebben van elkaar geleerd

29-07-2012, 00:10

Citaat door Raspberry:
Toen was ze stil en zei ja maar ik heb oerwoud straks gaan mensen me hand niet vragen en dan ga ik niet trouwen en trouwen is helft van je deen.

29-07-2012, 00:12

Citaat door Pokadio:
Hahahahahah zeg wollah, nee je liegt hahaha kijk je OT zegt wat anders hahaha
is maar provocatie hoor jeez

Citaat door Surfster:
Jij begrijpt!