Bekijk volle/desktop versie : ik schat de meeste in dit hoekje boven de 20 en toch reageren jullie



Pagina's : [1] 2 3

28-07-2012, 15:38
[ als kleine kleuters. De "vrouwen" moeten meteen kritiek leveren of je proberen te dissen zullen we maar zeggen. Laat ik als voorbeeld nemen die ene topic waarin ik vertelde dat het moeilijkste in mn leven was om het contact te verbreken met hem. Komen al die oude mensen van 20+ zeuren dat het niks is en ik me aanstel. Ga toch weg joh! Denk je iedereen leeft hetzelfde en we maken allemaal hetzelfde mee? Dus alleen die persoon die haar ouder is verloren heeft het recht om haar pijn te delen?Dan mis je hier en daar wat hersencellen..... Damn....
En de "mannen" schelden alsof hun leven ervan af hangt. In die 3 dagen dat ik nu hier in dit hoekje kom, zijn jullie onvolwassen voor je leeftijd. Ik voel me opeens zoooo volwassen, serieus :-\

Er zijn een paar lieve zusters die je fouten op een goeie manier corrigeren ipv mij af te kraken, en van het mannelijke geslacht is nou net die ene niet-moslim beter dan al die andere jochies die proberen hun gelijk te krijgen....

Ik hoop echt dat de rotte vrouwen en mannen die schelden en kritiek leveren nooit gaan trouwen. Zou wat zijn als ze vader of moeder worden van een kind :-\
Zelf mijn nichtje en neefje van 10 en 12 jaar zijn fatsoenlijker!!!!! ]

Zo dat was een stukje van mijn reactie alweer.
Dag sukkels en sukkelina`s

waag het niet om een grote bek te hebben en gedraag je ietsje volwassener.
Bevalt deze topic je niet? Verlaat t dan of zeg het op een respectvolle manier.

Ik heb geen zin om jullie op te voeden.....

En ik? Ik ben nog lang geeeen 20 mijn gedrag hangt af van hoe jij doet.
Dat zou een 20+ niet meer moeten doen...

28-07-2012, 15:44


Hoevaak moet men nog zeggen dat leeftijd niet altijd alles zegt?

28-07-2012, 15:46
Nice weather, isn't it?

28-07-2012, 15:47

Citaat door TYGER:
Hoevaak moet men nog zeggen dat leeftijd niet altijd alles zegt?
tuurlijk wel! Je moet niet voor niets belasting betalen als je 18 bent.
Je werkt dan je kan zelfstandig eten en drinken je kan praten je kan lezen en schrijven.
Je hebt genoeg geleerd. Nou dan mag je het in praktijk brengen van mij

28-07-2012, 15:48



Citaat door nador_lover:
tuurlijk wel! Je moet niet voor niets belasting betalen als je 18 bent.
Je werkt dan je kan zelfstandig eten en drinken je kan praten je kan lezen en schrijven.
Je hebt genoeg geleerd. Nou dan mag je het in praktijk brengen van mij
Kennelijk moet jij nog veel leren.

28-07-2012, 15:49

Citaat door The_Pretender:
Nice weather, isn't it?
jouw gedrag bevalt mij ook niet indd. Ik vind het knap van je dat je reageert dat geeft me een bepaald beeld

28-07-2012, 15:51

Citaat door TYGER:
Kennelijk moet jij nog veel leren.
ja dat staat er toch ook? jij ook met je een tatoeage op je piemel zetten. Sukkel.

28-07-2012, 15:51

Citaat door nador_lover:
jouw gedrag bevalt mij ook niet indd. Ik vind het knap van je dat je reageert dat geeft me een bepaald beeld
Hm?

28-07-2012, 15:52

Citaat door nador_lover:
ja dat staat er toch ook? jij ook met je een tatoeage op je piemel zetten. Sukkel.
Wil je m zien?

28-07-2012, 15:54
Ik ben 19 veel mensen op deze forums zijn gefrustreert het is beter om daar geen aandacht aan te besteden

28-07-2012, 15:54

Citaat door The_Pretender:
Hm?


:-)

Citaat door TYGER:
Wil je m zien?
Reageer niet meer op mij oke?

28-07-2012, 15:56

Citaat door The_Pretender:
Hm?


Citaat door KILLUMINATIII:
Ik ben 19 veel mensen op deze forums zijn gefrustreert het is beter om daar geen aandacht aan te besteden
zie je 19 en je bent volwassener dan de rest! Dat heb ik gemerkt. Toppie jij.
Is niet leukk zo word ik ook gefrustreerd en dat maakt het allemaal veel moeilijker.

28-07-2012, 15:57



Citaat door nador_lover:
:-)


Reageer niet meer op mij oke?
Ik houd van honing, met melk en rijst.

28-07-2012, 16:00
Ik ben het helemaal met je eens maar helaas zijn veel leden hier actief om hun tijd te doden en mensen te irriteren, zo voelt het voor ze aan alsof ze eindelijk wat meemaken in hun saaie nietszeggende leven, het geeft ze een kick als ze aandacht krijgen want die krijgen ze in het dagelijkse leven niet altijd.

En ik wil niet zeggen dat ik wel aandacht krijg want volgens mij ben ik degene die het minst aandacht krijgt en het bevalt me prima zo, maar alsnog zie ik niet waarom ik mensen zou moeten irriteren bovendien voel ik me sowieso snel schuldig als een ander door mij geirriteerd raakt. Maar helaas heeft niet iedereen inlevingsvermogen voor anderen.

Zo dit was m'n verhaaltje.

28-07-2012, 16:00

Citaat door The_Pretender:
Ik houd van honing, met melk en rijst.
probeer je nu indruk op mij te maken?

Pagina's : [1] 2 3