Bekijk volle/desktop versie : Verslagjes Gemeentehuis (zo3zija) Ja-woord



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

28-07-2012, 01:44
Salaam lieve dames,


Iedereen viert het natuurlijk op zijn eigen manier de ene doet het groter dan de ander.
Ik ben benieuwd of er dames zijn die het groot hebben aangepakt of iets bijzonders hebben gedaan na het officiele ja-woord. Wat had jij aan en wat had je manneke aan.. etc
Als er genoeg aanwezige zijn zal ik insh`Allah mijn verslagje plaatsen. & maybe wat foto`s...


Citaat:
Laten we er een gezellige topic van maken.
En iedereen is welcome ..

Liefs.

28-07-2012, 01:48


Leuke foto


Aah zo'n topic hebben we nog niet gehad... Doe maar

28-07-2012, 01:51

Citaat door nicemarokina:
Leuke foto


Aah zo'n topic hebben we nog niet gehad... Doe maar
Mooi he, (is niet van mij hoor) ..
Inderdaad vandaar dat ik er 1 open sommige houden het groot, of doen iets speciaals.
Nou is altijd leuk om er over te praten. Ik heb het zelf ook groot gehouden.

Ben jij getrouwd meid x

28-07-2012, 01:54
Ik had laatst een turkste bruiloft en die begon om 7 uur, de ambtenaar kwam naar van der valk en deed daar het hele verhaal toen zeiden ze beide ja en toen gingen alle abi's en abla's los was heel leuk om te zien..

28-07-2012, 01:56



Citaat door Tranquila:
Ik had laatst een turkste bruiloft en die begon om 7 uur, de ambtenaar kwam naar van der valk en deed daar het hele verhaal toen zeiden ze beide ja en toen gingen alle abi's en abla's los was heel leuk om te zien..
hahahahahahahah geweldig.
Turken doen het anders als het gaat om het ja-woord.
Ben jij al voor de nederlandse en marokkaanse wet getrouwd.

28-07-2012, 01:59

Citaat door Riyhanna__:
hahahahahahahah geweldig.
Turken doen het anders als het gaat om het ja-woord.
Ben jij al voor de nederlandse en marokkaanse wet getrouwd.
Ja maar turken staan ook de hele avond met elkaar te schuivelen als verloofd/ getrouwd stel zie ons ech nie doen hahaha

Ben in in ondertrouw en jij?

28-07-2012, 02:00
Ik zit momenteel in een dillemma over wat aan te doen naar het gemeentehuis!

28-07-2012, 02:02

Citaat door Bidawiaanse:
Ik zit momenteel in een dillemma over wat aan te doen naar het gemeentehuis!
Ik zelf denk al aan een witte kokerrok met een witte blous of een andere zachte kleur erin. Of een Leuk wit jurkje zn beetje zakelijk model niet te feestelijk..

28-07-2012, 02:04

Citaat door Riyhanna__:
Mooi he, (is niet van mij hoor) ..
Inderdaad vandaar dat ik er 1 open sommige houden het groot, of doen iets speciaals.
Nou is altijd leuk om er over te praten. Ik heb het zelf ook groot gehouden.

Ben jij getrouwd meid x
Nops... Insh'Allah op een dag...

Wel hoe de meeste van onze familie het doen... Ze geven hun 'ja' woord in het gemeente. Dragen ze iets elegants vaak wit/gebroken wit... In de avond een klein feestje thuis...

28-07-2012, 02:04
Ja, alleen mijn probleem is dat ik het moet combineren met hoofddoek haha! Heb hele leuke simpele dingen gezien zonder hoofddoek, maar met wordt het een stuk moeilijker! En heb nog maar 3 weken

28-07-2012, 02:04

Citaat door Tranquila:
Ja maar turken staan ook de hele avond met elkaar te schuivelen als verloofd/ getrouwd stel zie ons ech nie doen hahaha

Ben in in ondertrouw en jij?
hahahaha wij kunnen niet lang op die tour op de dansvloer hangen. Die wormen zoals ze zeggen gaan nogal kietelen.
Ik ben op papier getrouwd. Marokkaanse wet stelt niks voor is echt boring. Maar bij de nederlandse wet heb ik uitgebreid gehouden. zowel in de gemeente als thuis..

Ondertrouw duurt 2 weekjes ongeveer toch. Bij ons kregen we al snel een bericht.

28-07-2012, 02:07

Citaat door nicemarokina:
Nops... Insh'Allah op een dag...

Wel hoe de meeste van onze familie het doen... Ze geven hun 'ja' woord in het gemeente. Dragen ze iets elegants vaak wit/gebroken wit... In de avond een klein feestje thuis...


Ghair insh´Allah, alles op zn tijd meid.

Oke gezellig met zn alle thuis vieren dat is leuk.

28-07-2012, 02:08



Citaat door Bidawiaanse:
Ik zit momenteel in een dillemma over wat aan te doen naar het gemeentehuis!
Meid ik zou zeggen trek iets aan waar jij je goed in voelt.
Ik kan tegen je zeggen trek een jurk aan, maar misschien voel jij je er niet prettig in.

Wil je voor iets langs gaan of kort (mantelpakje bijv.)

28-07-2012, 02:11

Citaat door Bidawiaanse:
Ja, alleen mijn probleem is dat ik het moet combineren met hoofddoek haha! Heb hele leuke simpele dingen gezien zonder hoofddoek, maar met wordt het een stuk moeilijker! En heb nog maar 3 weken


Hmmm dan wordt het idd beetje lastig wil je perse wit aan?

Citaat door Riyhanna__:
hahahaha wij kunnen niet lang op die tour op de dansvloer hangen. Die wormen zoals ze zeggen gaan nogal kietelen.
Ik ben op papier getrouwd. Marokkaanse wet stelt niks voor is echt boring. Maar bij de nederlandse wet heb ik uitgebreid gehouden. zowel in de gemeente als thuis..

Ondertrouw duurt 2 weekjes ongeveer toch. Bij ons kregen we al snel een bericht.
Hoe heb je dan allemaal gedaan echt met mooie auto daarheen met hele familie met DE kus en feestje thuis met muziek
?

Ben nou maandje in ondertrouw heb nog niets gehoord ligt denk ik ook aan je gemeente..

Ach die consulaat van ons allemaal gare mensen die daar werken echt een weerspiegeling van ons maatschappij

28-07-2012, 02:13
of een mooie witte jellabe

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14