Bekijk volle/desktop versie : Dames uit Belgie?



27-07-2012, 11:30
Ik wil aanstaande maandag nog voor de Sale naar Belgie gaan..Heeft het nog nut? Of is het al voorbij?
En waar kan ik het beste naar toe? Antwerpen, Gent, Turnhout?

BarkaAllahou feekom..!

27-07-2012, 12:12


Solden zijn hier nog tot 31 juli. Misschien best naar de grote steden met de grote winkels, Antwerpen, Brussel, Gent?

27-07-2012, 12:31

Citaat door Nefertari:
Solden zijn hier nog tot 31 juli. Misschien best naar de grote steden met de grote winkels, Antwerpen, Brussel, Gent?
Ghayr..barka Allahou feek voor het antwoorden..
Denk je dat het nog nut heeft om te gaan?

27-07-2012, 12:56

Citaat door Elgair__:
Ghayr..barka Allahou feek voor het antwoorden..
Denk je dat het nog nut heeft om te gaan?
Moeilijk te zeggen, de meeste winkels hebben niet veel keus meer liggen, veel is al uitverkocht. Maar als je niet probeert zult je het nooit weten. Soms ga ik de laatste dag van de solden naar een winkel en vind ik nog leuke dingen...puur geluk misschien?
Als je echt niets nodig hebt zou ik niet gaan, zeker niet met deze hitte.

27-07-2012, 13:04



Citaat door Nefertari:
Moeilijk te zeggen, de meeste winkels hebben niet veel keus meer liggen, veel is al uitverkocht. Maar als je niet probeert zult je het nooit weten. Soms ga ik de laatste dag van de solden naar een winkel en vind ik nog leuke dingen...puur geluk misschien?
Als je echt niets nodig hebt zou ik niet gaan, zeker niet met deze hitte.
Maandag incha'Allaah koelt het al af..Ik moet zo ie zo naar Belgie..Dus ik denk dan combineer ik het zo..! En waar kan ik het beste naar toe? Welke centrum is het grootst..?

27-07-2012, 13:07

Citaat door Elgair__:
Maandag incha'Allaah koelt het al af..Ik moet zo ie zo naar Belgie..Dus ik denk dan combineer ik het zo..! En waar kan ik het beste naar toe? Welke centrum is het grootst..?
Dan kan je best gewoon centrum van Antwerpen gaan, of Brussel centrum, daar heb je ook veel winkels.

27-07-2012, 13:20
Sale stelt niet veel voor meer hoor.
Er hangt bijna niks meer alleen maar onzindingen.