Bekijk volle/desktop versie : mannen die van marokko trouwen



Pagina's : [1] 2

27-07-2012, 01:11
Wlah geen leven, er zijn hier zat meisjes die willen trouwen, een eigen gezien willen maken en al die shit;
Ik ken zoveel mensen die willen trouwen, die gaan dan direct naar Marokko en kiezen ze daar ze3ma het knappe meisje die nooit vriendje heeft gehad, die nooit met een jongen heeft gepraat ewa o zid o zid.

Mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd. Het was zoooooooo'n goeie meisje dat je zou denken ik ga mijn alles aan haar geven.
Maar eens dat ze hier was en dat ze een kind heeft safi ze is nu zich graaf aan het voelen, ze roept tegen haar schoonbroer van 26, ze geeft die opmerkingen dat ik nooit eerder kon verwachten, ze geeft soms van die indirecte antwoorden of hoe het noemt. ze zegt iets maar ze bedoelt helemaal iets anders.

Wlah eh, geen leven, die meisjes die bij de handvraging zo verlegen uitkomen en naar de grond kijken en van die soort dingen doen om te laten zien ze3ma ik doe niets, ik ben braaf...
die zijn pas de ergste wlah, eens dat ze zien dat ze alles hebben ocha akicht teka net een hongerige heks die niets gewoon is.

Sorry voor dit allemaal maar het moest er echt uit wlah

27-07-2012, 01:13


Mijn schoonzus komt ook uit Marokko en die is een schat van een vrouw.. Het heeft niets te maken waar je je partner treft, maar de persoon die zij/hij is. Wees niet zo negatief naar die vrouwen, nergens voor nodig om te generaliseren.

27-07-2012, 01:13
kun je niet van te voren wete he

27-07-2012, 01:14
Zij hebben zelfrespect hun eer is toren hoog

Dat kan je hier niet zeggen !

( niet iedereen )

27-07-2012, 01:16



Citaat door Sphfe.III:
Dat zijn toch niet jouw zaken met wie iemand trouwt.
tuurlijk niet maar ik snap niet waarom mensen die willen trouwen, dan gaan die onmiddellijk voor eentje uit marokko

27-07-2012, 01:18

Citaat door riffi-boy:
Zij hebben zelfrespect hun eer is toren hoog

Dat kan je hier niet zeggen !

( niet iedereen )

27-07-2012, 01:18
echt niet, ga niet in de zomer dan zijn ze al voorbereid eh.
ze weten dat mensen op vakantie gaan komen en dat die willen trouwen. Als ze zien dat ze braaf is met andere woorden enzo dan kiezen ze haar.

Nee ga in tijden wanneer het geen vakantie is. dan zul je pas weten en zelf zien wat ze daar allemaal uitspoken....
wah ya sidi dat ze niet zoals die van hier zijn of nog erger

27-07-2012, 01:22
ach hou op iedereen en jij ook weet dat de meiden uit marokko echte vrouwen zijn die hun eer en geloof veel hoger hebben dan de meiden van hier, de los lopende euroknallers met hun verkaaste gedachten en uitgewonde anus

27-07-2012, 01:23

Citaat door fijne_suiker:
Wlah geen leven, er zijn hier zat meisjes die willen trouwen, een eigen gezien willen maken en al die shit;
Ik ken zoveel mensen die willen trouwen, die gaan dan direct naar Marokko en kiezen ze daar ze3ma het knappe meisje die nooit vriendje heeft gehad, die nooit met een jongen heeft gepraat ewa o zid o zid.

Mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd. Het was zoooooooo'n goeie meisje dat je zou denken ik ga mijn alles aan haar geven.
Maar eens dat ze hier was en dat ze een kind heeft safi ze is nu zich graaf aan het voelen, ze roept tegen haar schoonbroer van 26, ze geeft die opmerkingen dat ik nooit eerder kon verwachten, ze geeft soms van die indirecte antwoorden of hoe het noemt. ze zegt iets maar ze bedoelt helemaal iets anders.

Wlah eh, geen leven, die meisjes die bij de handvraging zo verlegen uitkomen en naar de grond kijken en van die soort dingen doen om te laten zien ze3ma ik doe niets, ik ben braaf...
die zijn pas de ergste wlah, eens dat ze zien dat ze alles hebben ocha akicht teka net een hongerige heks die niets gewoon is.

Sorry voor dit allemaal maar het moest er echt uit wlah
Zie o.t

27-07-2012, 18:20
Sorry ik ben het niet met je eens. Ach man, je moest eens weten hoeveel moenkar daar gebeurt...

27-07-2012, 18:24

Citaat door fijne_suiker:
Wlah geen leven, er zijn hier zat meisjes die willen trouwen, een eigen gezien willen maken en al die shit;
Ik ken zoveel mensen die willen trouwen, die gaan dan direct naar Marokko en kiezen ze daar ze3ma het knappe meisje die nooit vriendje heeft gehad, die nooit met een jongen heeft gepraat ewa o zid o zid.

Mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd. Het was zoooooooo'n goeie meisje dat je zou denken ik ga mijn alles aan haar geven.
Maar eens dat ze hier was en dat ze een kind heeft safi ze is nu zich graaf aan het voelen, ze roept tegen haar schoonbroer van 26, ze geeft die opmerkingen dat ik nooit eerder kon verwachten, ze geeft soms van die indirecte antwoorden of hoe het noemt. ze zegt iets maar ze bedoelt helemaal iets anders.

Wlah eh, geen leven, die meisjes die bij de handvraging zo verlegen uitkomen en naar de grond kijken en van die soort dingen doen om te laten zien ze3ma ik doe niets, ik ben braaf...
die zijn pas de ergste wlah, eens dat ze zien dat ze alles hebben ocha akicht teka net een hongerige heks die niets gewoon is.

Sorry voor dit allemaal maar het moest er echt uit wlah
Maar ook zat, die hun benen niet kunnen dichthouden.

27-07-2012, 18:25
Wjw Wjw Wjw

27-07-2012, 18:29


Daarom ga ik gewoon met een hollandse al dat gezijk van jullie de hele dag. denk je nou echt dat ze zo doet omdat ze van marokko is, a domme koe jullie zijn gewoon rotzooi of je nou van hier of daar bent wat snap je daar nou niet aan

27-07-2012, 18:32
a hollandse maghrabiat, waarom zo jaloers altijd op die vrouwen van marokko ?
mijn neven en vrienden die uit marokko zijn getrouwd hebben allemaal pracht van een vrouw. dus wat jullie ook verzinnen over die vrouwen, ze blijven in trek.

als ik niet op blondjes viel, had ik mijn vrouwtje ook uit marokko gehaald.

27-07-2012, 18:35

Citaat door Malafide:
Daarom ga ik gewoon met een hollandse al dat gezijk van jullie de hele dag. denk je nou echt dat ze zo doet omdat ze van marokko is, a domme koe jullie zijn gewoon rotzooi of je nou van hier of daar bent wat snap je daar nou niet aan

Pagina's : [1] 2