Bekijk volle/desktop versie : Je vriendin opgeven voor een man.



Pagina's : [1] 2 3 4

27-07-2012, 00:47
Stel je hebt een vriendin waar je heel close mee bent. Maar dan trouw je met de man van je leven. Je houdt zoveel van hem, maar je man kan je vriendin niet uitstaan, hij vindt haar geen 'goed' persoon. Zou jij dan je vriendinnen opgeven voor je man?


(Oh, dit slaat niet op mij of whatever.. Is gewoon een vraag)

27-07-2012, 00:49


hij zou best wel een klootzak zijn als hij zijn vrouw zo een keuze zou geven

27-07-2012, 00:51
Het is maar één vriendin en die zou hij dan net niet kunnen hebben, trouwens wie is hij om te oordelen over goed/slecht.
Nee, zolang die vriendin niets verkeerd doet waarmee ze z'n vrouw bij wil betrekken moet hij er geen punt van maken.

27-07-2012, 00:51
Doen best wel veel mannen hoor.. Veel vrouwen die vroeger een berg vriendinnen hadden en dan opeens contact hebben met niemand. Net of je naast je man geen sociale leven mag hebben.

27-07-2012, 00:51


Ik had wel een goede vriendin, ze is sinds 3 jaar getrouwd. We hadden in het begin wel veel contact maar werd steeds minder. Maar vind het niet erg want denk dat ze misschien andere prioriteiten heeft en verantwoordelijkheden. Gewoon uit elkaar gegroeid zeg maar.

27-07-2012, 00:53

Citaat door Unreachble:
Het is maar één vriendin en die zou hij dan net niet kunnen hebben, trouwens wie is hij om te oordelen over goed/slecht.
Nee, zolang die vriendin niets verkeerd doet waarmee ze z'n vrouw bij wil betrekken moet hij er geen punt van maken.


En stel dat onderwer zorgt voor problemen in jouw huwelijk.. Zou dan alsnog door gaan in jouw keus om je vriendin niet op te geven?

27-07-2012, 00:53
iedere man die een vrouw huwt met marokkaanse vrindinnen zal haar vrindinnen verafschuwen

27-07-2012, 00:54

Citaat door jajajaja:
Ik had wel een goede vriendin, ze is sinds 3 jaar getrouwd. We hadden in het begin wel veel contact maar werd steeds minder. Maar vind het niet erg want denk dat ze misschien andere prioriteiten heeft en verantwoordelijkheden. Gewoon uit elkaar gegroeid zeg maar.


Ik kan me dat serieus niet voorstellen. Ik kan me niet voorstellen een leven zonder mijn beste vriendin. Ik denk dat ik er alles aan zou doen om vriendschap te behouden. Soms kan je ook iets opgeven om wat te gaan drinken met je vriendin.

27-07-2012, 00:56
Sowieso als mijn man dat van mijn vraagt:

27-07-2012, 00:56

Citaat door Krakeling:
Ik kan me dat serieus niet voorstellen. Ik kan me niet voorstellen een leven zonder mijn beste vriendin. Ik denk dat ik er alles aan zou doen om vriendschap te behouden. Soms kan je ook iets opgeven om wat te gaan drinken met je vriendin.
ik zou het niet erg vinden als ik thuis kom en ik zie dat ze haar vriendinnen heeft uitgenodigd is toch gezellig? dat kan ze gewoon doen dan onderhoudt ze ook nog contact met haar vriendinnen

27-07-2012, 00:58

Citaat door Krakeling:
Ik kan me dat serieus niet voorstellen. Ik kan me niet voorstellen een leven zonder mijn beste vriendin. Ik denk dat ik er alles aan zou doen om vriendschap te behouden. Soms kan je ook iets opgeven om wat te gaan drinken met je vriendin.
Ik wil er geen probleem van maken, haar geluk staat bij mij voorop. Ik weet ook niet echt of vriendinnen echt bestaan..

27-07-2012, 01:00

Citaat door Krakeling:
Stel je hebt een vriendin waar je heel close mee bent. Maar dan trouw je met de man van je leven. Je houdt zoveel van hem, maar je man kan je vriendin niet uitstaan, hij vindt haar geen 'goed' persoon. Zou jij dan je vriendinnen opgeven voor je man?


(Oh, dit slaat niet op mij of whatever.. Is gewoon een vraag)
Ik heb precies HET OMGEKEERDE. Mijn vriendin heeft een vriend en ik haat hem met heel mijn hart. Heel af en toe heb ik wel een moment waarin ik denk okè, eigenlijk is hij wel ok maar dan verpest hij het weer. Mohim, echt een rare jongen.

27-07-2012, 01:00


als ik van mezelf weet dat hij eigenlijk wel gelijk heeft dan wel jah
maar als dr niks mankeert aan haar, en hij gwn zijn zin door wil drammen zou ik dat niet doen.

27-07-2012, 01:01

Citaat door jajajaja:
Ik wil er geen probleem van maken, haar geluk staat bij mij voorop. Ik weet ook niet echt of vriendinnen echt bestaan..

Je kan haar wel een x meevragen. Veel getrouwde vrouwen denken ook van: Ik ben getrouwd, waarom zou iemand die niet getrouwd is met mij omgaan. Ze denken dat ze meteen saai geworden zijn voor ongehuwde meiden. En jij zegt: Haar geluk staat bij mij voorop.. als ik dit zo lees, dan denk ik dus wel dat er vriendschap bestaat. Jij geeft veel om je vriendin dat je haar alleen maar geluk wenst.


Citaat door KILLUMINATIII:
ik zou het niet erg vinden als ik thuis kom en ik zie dat ze haar vriendinnen heeft uitgenodigd is toch gezellig? dat kan ze gewoon doen dan onderhoudt ze ook nog contact met haar vriendinnen


Jouw vrouwtje zal heel gelukkig zijn met jou Isha Allah.

Citaat door Boodschappentas:
Sowieso als mijn man dat van mijn vraagt:


Geloof mij.. Gebeurd heel vaak.


Maar mijn man is terug van moskee.. ik smeer 'm! xx

27-07-2012, 01:02

Citaat door Krakeling:
Je kan haar wel een x meevragen. Veel getrouwde vrouwen denken ook van: Ik ben getrouwd, waarom zou iemand die niet getrouwd is met mij omgaan. Ze denken dat ze meteen saai geworden zijn voor ongehuwde meiden. En jij zegt: Haar geluk staat bij mij voorop.. als ik dit zo lees, dan denk ik dus wel dat er vriendschap bestaat. Jij geeft veel om je vriendin dat je haar alleen maar geluk wenst.



Jouw vrouwtje zal heel gelukkig zijn met jou Isha Allah.

Geloof mij.. Gebeurd heel vaak.

Maar mijn man is terug van moskee.. ik smeer 'm! xx
dan moet ik haar eerst vinden

inshaa'Allah

Pagina's : [1] 2 3 4