Bekijk volle/desktop versie : vraagje over naamen baby



Pagina's : [1] 2 3

10-12-2004, 10:53

Citaat door imzoureninoe:
dames ik vroeg me af
wie heeft wel is mee gemaakt dat zij een naam had voor hun baby en dat de marokaanse conculaat die niet acsepteerde of kent iemand die dat heeft mee gemaakt
ben benieuwt
alvast bedankt
groetjes
imzoureninoe
.

10-12-2004, 12:40


jah mijn vriendin, 2 namen werden geweigerd. is wel lastig. Als er op een moment veel mensen een naam gebruiken, dan word ie tijdelijk geweigerd. en daarna mag het weer. zo mocht mijn nicht een keer Sava niet gebruiken. Nu mag het weer.

10-12-2004, 17:32
In marokko mogen heel veel namen ook niet mee, zoals anas, Josef en nog een paar

10-12-2004, 18:43
Amira mag ook niet heb ik vandaag toevallig gehord,omdat de vrouw van de koking nu la la amira genoemd word!!

10-12-2004, 20:02


wat een onzin allemaal zeg!!!

ik wil graag een kind op dit moment maar als zijn/ haar naam niet door de consulaat geaccepteerd wordt zal dat mij een worst wezen!!!!!!!!!!!!!

ik heb voor haar/ hem die naam gekozen en het is een islamitische naam dan hoeft het voor mij part niet door de consulaat goegekeurt te worden!!!1

DAN MAAR GEEN MAROKKAANSE NATIONALITEIT

10-12-2004, 20:45
Ja dan komt hij ook niet in de hanamadania van je man te staan!!
En daar zitten dan echt zo veel nadelen aan!!!

10-12-2004, 22:56
Sorry ik heb een naam ide ik mijn kind wil geven. Als ze hem gaan weigeren dan geef ik hem een andere naam, maar roepnaam de naam die ik wil. Dat noteer ik allebei

11-12-2004, 13:37

Citaat door ceuta:
Ja dan komt hij ook niet in de hanamadania van je man te staan!!
En daar zitten dan echt zo veel nadelen aan!!!
kun je me de nadelen geven dan!!!!

dat wil ik wel graag weten. maar wat ik heel raar vind is dat ik alleen de NL nationaliteit heb en toch op mn pa zn hanenmadenia sta duss of dat nou zoveel uitmaakt weet ik niet

11-12-2004, 14:36

Citaat door imzoureninoe:
dames ik vroeg me af
wie heeft wel is mee gemaakt dat zij een naam had voor hun baby en dat de marokaanse conculaat die niet acsepteerde of kent iemand die dat heeft mee gemaakt
ben benieuwt
alvast bedankt
groetjes
imzoureninoe
Ik heb het meegemaakt, in mei van dit jaar wilde ik mijn dochter amira noemen, maar het mocht niet, toen wilde ik na 2 dagen nadenken btissam noemen mocht ook niet het moest ibtissam, maar uiteindelijk heb ik haar toch btissam genoemd, ik vond het wel erg dat ik amira niet mocht noemen , toen mijn man vroeg waarom amira niet mocht werd hem verteld dat het van het koningshuis komt, toen vroeg mijn man waarom mag malika dan wel, want dat betekent koningin, toen stond die man met zijn mond vol tanden, want hij wist het ook niet, tegenwoordig bepalen zij wat jij ne kind gaat noemen, niet te geloven gewoon.

11-12-2004, 14:52

Citaat door senny:
kun je me de nadelen geven dan!!!!

dat wil ik wel graag weten. maar wat ik heel raar vind is dat ik alleen de NL nationaliteit heb en toch op mn pa zn hanenmadenia sta duss of dat nou zoveel uitmaakt weet ik niet
Je hebt alleen nederlandse nationaliteit maar als je wiltkan je morgen met die hanamadAnia van je pa een marokkaanse paspoort krijgen binnen 15 min!!
Card nationale bv zonder die kaart kom je marokko moeilijk binnen.

Nadelen denk aan bv als jullie een huis hebben in marokko dat hij die dan nooit kan erven!
Begraven in marokko ook niet,eigen bedrijf beginnen in Marokko,zo ook geen card national kan hij krijgen geen bankrekening in marokko.

Tuurlijk iedereen moet dat voor zich weten maar ik vind wel heel erg belangrijk dat mijn kindjes in de hanamadania van mijn man staan!!

Succes met naam kiezen.

11-12-2004, 20:56
ik heb meegmaakt dat mn zus geen illiass mocht doen maar nu zie ik dat het weer mag.dom he?

12-12-2004, 19:03
Sara deden ze ook moeilijk over..

14-12-2004, 00:51



Citaat door ceuta:
Je hebt alleen nederlandse nationaliteit maar als je wiltkan je morgen met die hanamadAnia van je pa een marokkaanse paspoort krijgen binnen 15 min!!
Card nationale bv zonder die kaart kom je marokko moeilijk binnen.

Nadelen denk aan bv als jullie een huis hebben in marokko dat hij die dan nooit kan erven!
Begraven in marokko ook niet,eigen bedrijf beginnen in Marokko,zo ook geen card national kan hij krijgen geen bankrekening in marokko.

Tuurlijk iedereen moet dat voor zich weten maar ik vind wel heel erg belangrijk dat mijn kindjes in de hanamadania van mijn man staan!!

Succes met naam kiezen.
Dat trouwboekje heet hala elmadania of kounasch. Ik heb sinds jaren geen Marokkaanse paspoort en een carte nationale en ik ga bijna elk jaar zonder enige moeite naar Marokko toe. Maar voor de rest heb je wel gelijk wat betreft bankrekeningen etc.

14-12-2004, 19:31

Citaat door Yara134:
Dat trouwboekje heet hala elmadania of kounasch. Ik heb sinds jaren geen Marokkaanse paspoort en een carte nationale en ik ga bijna elk jaar zonder enige moeite naar Marokko toe. Maar voor de rest heb je wel gelijk wat betreft bankrekeningen etc.
Halamadania of hoe je ook schrijft julie weten wat ik bedoel,heel erg raar dat je geen problemen hebt gekregen,want ik weeet dat ze echt moeilijk doen bij douane?Dan heb je echt geluk bij bab ceuta pff doen ze ergg moeilijk.Maar dan ben je ook niet getrouwd voor marokkaanse wet??
Want je moet daarvoor card hebben!!
Inieders geval ik vind heel belangrijk dat mijn kindjes daar in komen (hanamadani a) te staan, de een denkt hoeft voor mij niet en dat is uiteraard ieder voor zich!!!

14-12-2004, 19:37
sorry hoor maar als ik moet kiezen tussen marokkaans en nederlands, dan kies ik voor nederlandse. wat vakantie betreft. jaarlijks gaan er zoveel toeristen. ze hebben geen nationaliteitskaart of zo hoor.

Pagina's : [1] 2 3