Bekijk volle/desktop versie : Gebroken vliezen



Pagina's : [1] 2

26-07-2012, 01:20
Hoi dames,

Wie kan me meer vertellen over je vliezen breken, hoe ging dat....? Deel je ervaring, was het veel of weinig.
Kon je het herkennen of niet.

Ben echt benieuwd, .....

Ik ben namelijk bang dat ik het niet ga herkennen

26-07-2012, 04:02


Bij beide kids zijn me vliezen gebroken door de vk,de eerste keer kwam er in een keer heel veel water en daarna paar druppels maar, tweede keer was overdreven veel
Als je vliezen normaal breken voel je zeg maar n knap,of er vloeit ineens water die je niet kan inhouden zeg maar ,ik denk wel dat je t zult herkennen hoor komt weinig voor.

26-07-2012, 06:49
Bij mij zijn ze de eerste keer in mijn slaap gebroken, ik werd plotseling wakker!2e keer moet nog blijken

Ze zeggen dat je bij twijfel gewoon moet ruiken vruchtwater schijnt zoet te ruiken! Ik hoefde niet ruiken, want bij t opvangen zag ik helder water met vlokjes en baby haartjes hihi

26-07-2012, 07:48
In mijn bed. Toen ik moest hoesten!

26-07-2012, 09:37


Nou je merkt het wel hoor. Ik stond af te wassen en ineens plop, kwam ook echt een hele plons vruchtwater uit ik moest dweilen als het vruchtwater is blijft het ook stromen hele tijd vooral wanneer je loopt of druk op je buik komt bijvoorbeeld.

26-07-2012, 10:11

Citaat door Zafina:
Nou je merkt het wel hoor. Ik stond af te wassen en ineens plop, kwam ook echt een hele plons vruchtwater uit ik moest dweilen als het vruchtwater is blijft het ook stromen hele tijd vooral wanneer je loopt of druk op je buik komt bijvoorbeeld.
dit moet je maar overkomen haha... hoeveel uurtjes daarna ben je bevallen?

26-07-2012, 10:17

Citaat door Jouriyyah:
dit moet je maar overkomen haha... hoeveel uurtjes daarna ben je bevallen?
ja ik schrok me echt rot. Ik weet nog dat ik helemaal in paniek de vk belde, die zei gewoon heel droog 'rustig maar, er is nog niks aan de hand hoor'
Ik was pas 32 uur later bevallen van mijn zoontje.. de weeën wilden maar niet doorzetten dus uiteindelijk ingeleid.
Jij bent ook hoogzwanger zie ik zo heerlijk gevoel he die grote buik en bewegingen.. waqfa sahla insha'Allah!

26-07-2012, 11:57
toevallig vannacht mijn vliezen gebroken maar ik herkende het totaal niet ik voelde geen knap of wat dan ook het enige wat me deed twijfelen was dat ik kleine golfjes water verloor in de loop van de nacht. het was zo weinig dat ik twijfelde of het echt vocht was of waterig slijmverlies. Maar de vk is net langs geweest en bevestigd dat het vruchtwater is nu afwachten.
Ghair Incha'Allah

26-07-2012, 13:55

Citaat door pregnant-:
Bij mij zijn ze de eerste keer in mijn slaap gebroken, ik werd plotseling wakker!2e keer moet nog blijken

Ze zeggen dat je bij twijfel gewoon moet ruiken vruchtwater schijnt zoet te ruiken! Ik hoefde niet ruiken, want bij t opvangen zag ik helder water met vlokjes en baby haartjes hihi
ja klopt ze zeggen als je twijfeld, ik ben bang dat ik het niet herken aangezien ik moeilijk mijn urine kan inhouden elhmdoulah, lukt het nu wel maar je weet maar nooit. maar ghair insallah. ben wel benieuwd

26-07-2012, 13:55

Citaat door Zafina:
Nou je merkt het wel hoor. Ik stond af te wassen en ineens plop, kwam ook echt een hele plons vruchtwater uit ik moest dweilen als het vruchtwater is blijft het ook stromen hele tijd vooral wanneer je loopt of druk op je buik komt bijvoorbeeld.
hahahahhahhahahahhahahahhahahah

26-07-2012, 13:57

Citaat door gwn_ikkj:
toevallig vannacht mijn vliezen gebroken maar ik herkende het totaal niet ik voelde geen knap of wat dan ook het enige wat me deed twijfelen was dat ik kleine golfjes water verloor in de loop van de nacht. het was zo weinig dat ik twijfelde of het echt vocht was of waterig slijmverlies. Maar de vk is net langs geweest en bevestigd dat het vruchtwater is nu afwachten.
Ghair Incha'Allah
daar ben ik ook bang voor, maar hb je het opgevangen dat de vk het kon zien of het vruchtwater was. maar massallah allah 3tik wakfa sehla insalah en een spoedige bevalling insallah

26-07-2012, 15:54
bij mijn dochtertje zijn de vliezen gebroken door de vk in het ziekenhuis met 5 cm ontsluiting
nu vind ik het dus ook erg spannend, hoe dat in zn werking gaat
ik kan me niet voorstellen dat ik ineens opsta en dat er dan water loopt ofzo

26-07-2012, 16:05



Citaat door aischa89:
bij mijn dochtertje zijn de vliezen gebroken door de vk in het ziekenhuis met 5 cm ontsluiting
nu vind ik het dus ook erg spannend, hoe dat in zn werking gaat
ik kan me niet voorstellen dat ik ineens opsta en dat er dan water loopt ofzo
haah ja ik ook lijk me wel grappig, maar je geeft aan dat je vleizen zijn gebroken door de vk, maar hoe wist je dat je ging bevallen en ontsluiting had, was je slijmpropje verloren

26-07-2012, 16:07

Citaat door WeddingShoots:
haah ja ik ook lijk me wel grappig, maar je geeft aan dat je vleizen zijn gebroken door de vk, maar hoe wist je dat je ging bevallen en ontsluiting had, was je slijmpropje verloren
omdat ik wel weeeen krijg maar de ontsluiting niet meer vorderd
met mijn dochtertje ging ik niet veder dan 5 cm en braken ze de vliezen

en nu zit ik al 2 dagen achterelkaar met weeen in het ziekenhuis en 4 cm ontsluiting maar ze willen de vliezen niet doorpriken omdat ik nog geen 37 weken ben

26-07-2012, 16:11

Citaat door aischa89:
omdat ik wel weeeen krijg maar de ontsluiting niet meer vorderd
met mijn dochtertje ging ik niet veder dan 5 cm en braken ze de vliezen

en nu zit ik al 2 dagen achterelkaar met weeen in het ziekenhuis en 4 cm ontsluiting maar ze willen de vliezen niet doorpriken omdat ik nog geen 37 weken ben

òke, subhannallah, allah 3tik wakfa selha, lijkt me niet prettig, maar ghair insallah,

Pagina's : [1] 2