Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid dames ik heb jullie hulp nodig!!



Pagina's : [1] 2

25-07-2012, 02:24
ik wil graag 7kilo afvallen maar het lukt mij maar niet. ik ben nu 3maanden getrouwd en daarvoor woog ik altijd 62 en sinds kort 67.5 ik walg van mezelf dames wollah! ik kan maar niet afvallen.. maar ik ben niet dik heb enkel alleen een buik en benen

25-07-2012, 02:39


Salaam

Kijk eerst waar het bij jou mis gaat, eet je teveel brood, pasta, zoetigheden, frisdrank , etc ...
Probeer dat te minderen & op den duur te vervangen door iets gezond.
Drink meer water & meer te bewegen.

Succes!

25-07-2012, 13:33
Ik heb altijd 64 gewogen tot ik ook trouwdde kwam 8kilo bij, ben er 4kwijt, weeg nu 68kg, ik moet zeggen bij mij kwam het zeker en vast door de pil, het houdt veel vocht vast en mijn hormonen veranderde ook, vroeger stelde ik nooit belang aan eten, maar na de trouw wel en snakte altijd naar ongezonde dingen,
sinds ik veranderd ben van de pil geraak ik het gewicht sneller kwijt, zelfs toen ik dieette met die andere pil ging er niets af..

26-07-2012, 13:52

Citaat door Nouwara.:
Ik heb altijd 64 gewogen tot ik ook trouwdde kwam 8kilo bij, ben er 4kwijt, weeg nu 68kg, ik moet zeggen bij mij kwam het zeker en vast door de pil, het houdt veel vocht vast en mijn hormonen veranderde ook, vroeger stelde ik nooit belang aan eten, maar na de trouw wel en snakte altijd naar ongezonde dingen,
sinds ik veranderd ben van de pil geraak ik het gewicht sneller kwijt, zelfs toen ik dieette met die andere pil ging er niets af..
Ik heb altijd 59 gewogen en sinds ik getrouwd ben ben ik ook 5 kilo bij , ik hoop dat mijn dieet wat verandering zal brengen anders ga ik gek worden , want ik krijg veel meer trek door de pil. Ben er ook 5 maanden mee gestopt en toen ging het veel beter en voelde ik mij ook veel beter.Ik ga morgen wegen

26-07-2012, 14:24



Citaat door krullebol_1:
Ik heb altijd 59 gewogen en sinds ik getrouwd ben ben ik ook 5 kilo bij , ik hoop dat mijn dieet wat verandering zal brengen anders ga ik gek worden , want ik krijg veel meer trek door de pil. Ben er ook 5 maanden mee gestopt en toen ging het veel beter en voelde ik mij ook veel beter.Ik ga morgen wegen
ja wollah bij mij ook soubhanallah. mag ik vragen welke jij neemt?
ja morgen

26-07-2012, 15:07

Citaat door Nouwara.:
ja wollah bij mij ook soubhanallah. mag ik vragen welke jij neemt?
ja morgen
Als ik niks ben afgevallen he Naowara ik ga me slipper opeten gewoon ! Ja ik heb die standaart pil
met die hele lange naaam : ethinylestradiol/levonorgestrel 0 03/0 15 . En jij ?

26-07-2012, 15:47

Citaat door krullebol_1:
Als ik niks ben afgevallen he Naowara ik ga me slipper opeten gewoon ! Ja ik heb die standaart pil
met die hele lange naaam : ethinylestradiol/levonorgestrel 0 03/0 15 . En jij ?
jou slipper opeten? zottemie toch!
Wtf ik heb nooit van die pil gehoord

ik nam eerst minulet kwam ik 8kg van aan! nu yasminelle en gaat beter...

26-07-2012, 16:20

Citaat door Nouwara.:
jou slipper opeten? zottemie toch!
Wtf ik heb nooit van die pil gehoord

ik nam eerst minulet kwam ik 8kg van aan! nu yasminelle en gaat beter...



Pfff echt hoor, al is het een halve kilo ben ik blij! Ze hebben de naam veranderd de oude naam was microgynon ofso.
Die yasminelle is dat een lichte pil ? heb er wel eerder van gehoord.

26-07-2012, 16:24

Citaat door krullebol_1:
Pfff echt hoor, al is het een halve kilo ben ik blij! Ze hebben de naam veranderd de oude naam was microgynon ofso.
Die yasminelle is dat een lichte pil ? heb er wel eerder van gehoord.
ik heb geen idee denk het wel... ohja microgynon klinkt me wat bekender in de oren. bij mij ook hoor al is het mr een halve kilo!
maar ik zou mijn regels moeten krijgen, heb gisteren en vandaag al wat buikkrampjes gehad dus tante rosa is op weg, alleen ben ik dan wat aan t twijfelen of ik morgen al dan niet zou moeten wegen, schijnt dat men vocht vasthoudt voor men regels krijgt..

26-07-2012, 16:30

Citaat door Nouwara.:
ik heb geen idee denk het wel... ohja microgynon klinkt me wat bekender in de oren. bij mij ook hoor al is het mr een halve kilo!
maar ik zou mijn regels moeten krijgen, heb gisteren en vandaag al wat buikkrampjes gehad dus tante rosa is op weg, alleen ben ik dan wat aan t twijfelen of ik morgen al dan niet zou moeten wegen, schijnt dat men vocht vasthoudt voor men regels krijgt..
Jaa , is toch niet leuk als we niks afvallen Ow jaa klopt, had het ook ergens gelezen dat men vocht vasthoudt voor je ongi word. Kijk het maar even aan , en als je gaat wegen haal er gewoon ongeveer kilo vocht vanaf ?

26-07-2012, 17:08

Citaat door krullebol_1:
Jaa , is toch niet leuk als we niks afvallen Ow jaa klopt, had het ook ergens gelezen dat men vocht vasthoudt voor je ongi word. Kijk het maar even aan , en als je gaat wegen haal er gewoon ongeveer kilo vocht vanaf ?


I like that idea

26-07-2012, 17:41

Citaat door Nouwara.:


I like that idea
Ja he ,

27-07-2012, 01:49



Citaat door Nouwara.:
Ik heb altijd 64 gewogen tot ik ook trouwdde kwam 8kilo bij, ben er 4kwijt, weeg nu 68kg, ik moet zeggen bij mij kwam het zeker en vast door de pil, het houdt veel vocht vast en mijn hormonen veranderde ook, vroeger stelde ik nooit belang aan eten, maar na de trouw wel en snakte altijd naar ongezonde dingen,
sinds ik veranderd ben van de pil geraak ik het gewicht sneller kwijt, zelfs toen ik dieette met die andere pil ging er niets af..
jaa volgens mij komt het ook door de pil want het is echt raar hoeveel ik ook at ik kwam maar niet bij ik bleef altijd 62 en nu ik getrouwd ben is alles veranderd is echt schokkend als ik naar mezelf kijk tegenover daarvoor!!

27-07-2012, 01:52
wat is de beste oplossing om aftevallen ik drink nu ook veel water en eet niet echt chips en snoep chocolade meer.. maaar toch zie ik geen verschil begrijp het niet

27-07-2012, 13:11

Citaat door _MiisNadoria_:
wat is de beste oplossing om aftevallen ik drink nu ook veel water en eet niet echt chips en snoep chocolade meer.. maaar toch zie ik geen verschil begrijp het niet
Meld je aan in mijn topic "afvallen in de ramadan
Daar kan je zien naar de eetverslagjes. je moet gewoon gezond eten, groene thee zet je metabolisme ook meer in werking, water is super goed! veel dingen hoor... neem daar eens een kijkje

Pagina's : [1] 2