Bekijk volle/desktop versie : Zwembaden en strand zitten vol in Marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-07-2012, 01:13
hoor ik nu van een aantal mensen. Ik vind het best shockerend? In Tanger/Tetouan sowieso en nu hoor ik dat er zelfs op Saidia mensen op het strand liggen.

Dat is toch wel het laatste dati k had verwacht in de ramadan.

25-07-2012, 01:19


Klopt hoorde ik ook vandaag het is daar hetzelfde of het nou ramadan is of niet.

25-07-2012, 01:22
wat een lage mentaliteit hey
Je mag toch gewoon zwemmen, ramadan of niet als je je maar beschaafde kleding aanhebt en ik denk dat dat wel goed zit zolang er geen nederlandse-marokkaanse sletjes in marokko nog zwemmen

25-07-2012, 01:23
Vorig jaar niet zo druk als dit jaar zei m'n papa, best triest

25-07-2012, 01:24



Citaat door tangawi_08:
wat een lage mentaliteit hey
Je mag toch gewoon zwemmen, ramadan of niet als je je maar beschaafde kleding aanhebt en ik denk dat dat wel goed zit zolang er geen nederlandse-marokkaanse sletjes in marokko nog zwemmen
Dit dacht ik dus ook.

Ps: die Fransen kunnen er ook wat van, die lopen zelfs voor.

25-07-2012, 01:24
Blijf het ook raar vinden......

25-07-2012, 01:26

Citaat door tangawi_08:
wat een lage mentaliteit hey
Je mag toch gewoon zwemmen, ramadan of niet als je je maar beschaafde kleding aanhebt en ik denk dat dat wel goed zit zolang er geen nederlandse-marokkaanse sletjes in marokko nog zwemmen
zelfs al heb je kleren aan als je zwemt dan zie je alles zitten als je eruit komt. De figuren van de vrouw zijn dan zo te zien. Ik heb dat ook gedaan daar niet van . Zwemmen met kleren maar toch is haram want je ziet de vorm, vooral als een vrouw een figuur heeft.

25-07-2012, 01:26

Citaat door tangawi_08:
wat een lage mentaliteit hey
Je mag toch gewoon zwemmen, ramadan of niet als je je maar beschaafde kleding aanhebt en ik denk dat dat wel goed zit zolang er geen nederlandse-marokkaanse sletjes in marokko nog zwemmen
Weet je wat het is.. Ik zat te denken: als je gaat zwemmen, dan krijg je toch extra dorst omdat je in de zon ligt/bent . En waar denk je anders dat die meiden in zwemmen? In burkini's? In onze zwembad mag je niet eens met kleding zwemmen. Hidjaabmeisjes worden er msakien meteen uitgestuurd omdat ze geen gandora mogen dragen in 't zwembad.

En dit is niet mijn mentaliteit. Het verbaast mij gewoon dat er mensen zijn die zwemmen in de ramadan. Ik dacht dat het overdag gewoon dood zou zijn in Marokko op straat en op het strand en dat er 's nachts vele leven zou zijn.

25-07-2012, 01:29

Citaat door Menselijk:
zelfs al heb je kleren aan als je zwemt dan zie je alles zitten als je eruit komt. De figuren van de vrouw zijn dan zo te zien. Ik heb dat ook gedaan daar niet van . Zwemmen met kleren maar toch is haram want je ziet de vorm, vooral als een vrouw een figuur heeft.
Ach, dit komt toch zelden voor bij Marokkaanse meiden.

25-07-2012, 01:32

Citaat door alucardd:
Dit dacht ik dus ook.

Ps: die Fransen kunnen er ook wat van, die lopen zelfs voor.


Citaat door Menselijk:
zelfs al heb je kleren aan als je zwemt dan zie je alles zitten als je eruit komt. De figuren van de vrouw zijn dan zo te zien. Ik heb dat ook gedaan daar niet van . Zwemmen met kleren maar toch is haram want je ziet de vorm, vooral als een vrouw een figuur heeft.


Citaat door moOie_mOkor:
Weet je wat het is.. Ik zat te denken: als je gaat zwemmen, dan krijg je toch extra dorst omdat je in de zon ligt/bent . En waar denk je anders dat die meiden in zwemmen? In burkini's? In onze zwembad mag je niet eens met kleding zwemmen. Hidjaabmeisjes worden er msakien meteen uitgestuurd omdat ze geen gandora mogen dragen in 't zwembad.

En dit is niet mijn mentaliteit. Het verbaast mij gewoon dat er mensen zijn die zwemmen in de ramadan. Ik dacht dat het overdag gewoon dood zou zijn in Marokko op straat en op het strand en dat er 's nachts vele leven zou zijn.
ik snap best dat het de eerste keer van sommige mafkezen hier ramadan in marokko door te brengen maar er werd en wordt altijd in de ramadan gezwommen, al tig jaar.
Een duikje in het water kan erg verfrissend zijn als je ramadan hebt, heb ik ook vaak gedaan
en breek me de bek niet open over hijabmeisjes; heb liever een dame in een bikini dan een hoofddoeksletje Ramadan of niet

25-07-2012, 01:32
fuck 3 reacties in 1 keer
Je bent goed tangawi

25-07-2012, 01:39

Citaat door alucardd:
Ach, dit komt toch zelden voor bij Marokkaanse meiden.
Leuk dat je dat een uitzondering vindt.

25-07-2012, 01:39



Citaat door tangawi_08:
ik snap best dat het de eerste keer van sommige mafkezen hier ramadan in marokko door te brengen maar er werd en wordt altijd in de ramadan gezwommen, al tig jaar.
Een duikje in het water kan erg verfrissend zijn als je ramadan hebt, heb ik ook vaak gedaan
en breek me de bek niet open over hijabmeisjes; heb liever een dame in een bikini dan een hoofddoeksletje Ramadan of niet
Boeiend wat jij liever hebt?

25-07-2012, 01:42

Citaat door Menselijk:
Leuk dat je dat een uitzondering vindt.
Ik blijf het zeggen, ROND = geen vorm

25-07-2012, 01:43

Citaat door alucardd:
Ik blijf het zeggen, ROND = geen vorm
Ligt er aan waar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7