Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ga je weleens uit?

Pagina's : [1] 2 3

mtalsi
19-01-2003, 00:01

Dit is alleen voor de jongens bedoeld.. Gaan jullie weleens uit?

SweetRose
19-01-2003, 00:03
sholly...:( ik heb al gestemd..en dan pas zag ik dat het voor de jongens bedoeld was...ik heb op NOOIT gestemd..plzz forgive me :o :D

rahmona
19-01-2003, 00:04
nou jah zeg...alleen voor jongens weer.....:(

mtalsi
19-01-2003, 00:05
Origineel gepost door zin 'n midar sholly...:( ik heb al gestemd..en dan pas zag ik dat het voor de jongens bedoeld was...ik heb op NOOIT gestemd..plzz forgive me :o :D hahaha, safi geeft niet joh.. alleen omdat je op nooit had gestemd.. anders was ik :kwaad: :D

mtalsi
19-01-2003, 00:06

Origineel gepost door rahmona nou jah zeg...alleen voor jongens weer.....:( Ach, weet je dan open ik er ook een voor vrouwen, alhoewel ik denk dat minimaal 80% nooit gaat.

rahmona
19-01-2003, 00:09
Origineel gepost door mtalsi Ach, weet je dan open ik er ook een voor vrouwen, alhoewel ik denk dat minimaal 80% nooit gaat. haha dat denk ik ook maar jah.....joh wou even gek doen je weet ze3ma ik ga uit:D :zwaai:

mtalsi
19-01-2003, 00:10
Origineel gepost door rahmona haha dat denk ik ook maar jah.....joh wou even gek doen je weet ze3ma ik ga uit:D :zwaai: Tuurlijk niet.. want anders weet je wat je te wachten staat :D

SweetRose
19-01-2003, 00:11
Origineel gepost door mtalsi hahaha, safi geeft niet joh.. alleen omdat je op nooit had gestemd.. anders was ik :kwaad: :D sholly man...........:o :maf2:

rahmona
19-01-2003, 00:14
Origineel gepost door mtalsi Tuurlijk niet.. want anders weet je wat je te wachten staat :D wat dan:confused: :D

tamazeert
19-01-2003, 00:17
Wat bedoelje precies, met uitgaan? disco ofzo? nee, ik hou wel van marokaanse feesten of met Collega's ergens heen zoals caffe wat lekker drinken en gezellig kletsen( Friss)natuurlijk!

mtalsi
19-01-2003, 00:19
Origineel gepost door tamazeert Wat bedoelje precies, met uitgaan? disco ofzo? nee, ik hou wel van marokaanse feesten of met Collega's ergens heen zoals caffe wat lekker drinken en gezellig kletsen( Friss)natuurlijk! Jah met uitgaan, bedoel ik dan naar de disco

mtalsi
19-01-2003, 00:20
Origineel gepost door rahmona wat dan:confused: :D Een preek van hier tot tokyo :D

rahmona
19-01-2003, 00:23

Origineel gepost door mtalsi Een preek van hier tot tokyo :D oh jah dat.....laat dan maar hahhah...geen preek van mtalsi dat moet ik niet hebben......:D

RealCasawia
19-01-2003, 01:02
Ewa ja ik ga ook uit weten jullie waar de beste discotheek van heel Nl is -------------------------------------> MIJN KOEZINA mijn vader zet die beats met pannen en pollepels mijn moeder zingt en mijn broer doet de lichten aan en uit Allaaaaah dat is pas uitgaan !!!! Ik heb alleen nog een mannetje nodig om alles af te wassen op het einde :D :p

younesel18
19-01-2003, 01:05
Origineel gepost door RealCasawia Ewa ja ik ga ook uit weten jullie waar de beste discotheek van heel Nl is -------------------------------------> MIJN KOEZINA mijn vader zet die beats met pannen en pollepels mijn moeder zingt en mijn broer doet de lichten aan en uit Allaaaaah dat is pas uitgaan !!!! Ik heb alleen nog een mannetje nodig om alles af te wassen op het einde :D :p Daaaaaanger!!!! Go girl go girl Wallah die is goed. Hoe kan jij zo laat nog zoiets grappigs bedenken! :D

Pagina's : [1] 2 3