Bekijk volle/desktop versie : moeders in gouda even een vraagje



24-07-2012, 13:40
salaam oe3alaikoem zusters, hoe maken jullie het in deze ramadan?? In cha allah goed

Niet dat het belangrijk ismaar dit isniet mijn account.

Mijn vraag is ik woon sinds kort in gouda, vroeg me af wat jullie doen met jullie kinderen in gouda,
waar zijn de speeltuinen etc?? ben er nog geen tegen gekomen behalve 1 de sluis ofzoiets.
vind dat er niks te doen is voor de kleine kinderen hier in gouda, weten jullie iets???

shokran alvast

24-07-2012, 16:18



Citaat door eigenaar:
up voor jou
dankje, veel bekeken maar walou tips???jammerr

24-07-2012, 16:38
Ik heb veel familie daar wonen en daar wel maandelijks te bekennen, maar als ik eerlijk ben vind ik Gouda 3x niks. Je hebt daar niks te doen en voor de kids ook niet zo. Jammer genoeg.

24-07-2012, 16:45
Ik ben zelf geboren in Gouda. De Sluis is een leuke speeltuin voor de kinderen.
Maar waar precies woon je dan kan ik je zo vertellen wat er allemaal is. Wat ik m nog kan herinneren.

24-07-2012, 16:50


bij het centrum, maar noem alles maar op joh, waar een speelplek is want heb er geen ondekt behalve de sluis.
nador mocrolady het is niet anders ik woon er al dus...

24-07-2012, 16:53
binnenkort heeft gouda speelpaleis erbij .. dat gaan ze nog bouwen .. dus hou de kranten goed in de gaten .

24-07-2012, 16:56

Citaat door moslimaatoen:
bij het centrum, maar noem alles maar op joh, waar een speelplek is want heb er geen ondekt behalve de sluis.
nador mocrolady het is niet anders ik woon er al dus...
Je hebt een kinderboederij in Bloemendaal.
De goudse hofsteden

Reeuwijkse plassen

24-07-2012, 16:59
Je kan toch ook naar reeuwwijkse plassen gaan.. Of het beekje.. Lekker wandelen in het bos.. Je kan naar kinderboerderij.. Gewone speeltuinen.. Sluis natuurlijk..

24-07-2012, 17:03
thanxx hoor steeds hetzelfde, sluis reeuwijkse plassen...
kinderboederij paar keer gweest sluis ook, reewijkse plassen vies, vooral met dit weer kan dat niet.
maar is dit alles, waar blijven de gewone speeltuinen met een glijbaan etc etrc speeltoestellen,,,zoals je in vele steden hebt.

maar bedankt dames...

24-07-2012, 17:06

Citaat door moslimaatoen:
thanxx hoor steeds hetzelfde, sluis reeuwijkse plassen...
kinderboederij paar keer gweest sluis ook, reewijkse plassen vies, vooral met dit weer kan dat niet.
maar is dit alles, waar blijven de gewone speeltuinen met een glijbaan etc etrc speeltoestellen,,,zoals je in vele steden hebt.

maar bedankt dames...
die heb je ook alleen dan moet je de wijken in ..


trouwens natuurspeeltuin zwembad tobbe is ook grooot


gairrr

24-07-2012, 17:06
Ik woon in oosterwei en hier heb je best veel speeltuinen.. Met glijbaan schommels wipwappen.. Klimrekken

24-07-2012, 17:09

Citaat door moslimaatoen:
thanxx hoor steeds hetzelfde, sluis reeuwijkse plassen...
kinderboederij paar keer gweest sluis ook, reewijkse plassen vies, vooral met dit weer kan dat niet.
maar is dit alles, waar blijven de gewone speeltuinen met een glijbaan etc etrc speeltoestellen,,,zoals je in vele steden hebt.

maar bedankt dames...
Ja gouda is best wel klein je moet er niet teveel van verwachten. Je had in Goverwelle een grote speeltuin in de buurt daar bij de winkelcentrum, daar hebben ze vann die speeltoestellen enzo..

Zwembad? tobbe