Bekijk volle/desktop versie : Pedagogische opleiding mag pedofiel weigeren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

24-07-2012, 10:55
Universiteiten mogen de secretaris van de inmiddels ontbonden pedopartij PNVD weigeren.





Het Europees Hof gaat zijn klacht niet inhoudelijk beoordelen. Zijn verzoekschrift is vorige week niet-ontvankelijk verklaard. Dat laat de pedofiel, Norbert de Jonge, weten. De Jonge was naar het Hof gestapt om afwijzingen van verschillende universiteiten aan te vechten.

Hij had geprobeerd zich bij de Radboud Universiteit Nijmegen en de Universiteit Leiden aan te melden voor een pedagogische studie, maar werd steeds geweigerd vanwege zijn openlijke pedofilie.

Het College van Beroep voor het Hoger Onderwijs stelde de universiteiten in het gelijk. Daarop besloot De Jonge naar het Europees Hof te stappen.

24-07-2012, 11:00


Ipv dat men richt op salafisten, kunnen ze richten op pedofielen en daar iets aan doen. Deze mensen lijden aan een afwijking, waar ze zelf niet bewust van zijn. Maak ze impotent en doe dr wat aan!

24-07-2012, 11:37
O my gush, het wordt steeds gekker.


24-07-2012, 11:48
Pedagogische opleiding MAG pedofiel weigeren? Ik mag hopen dat ze dat MOETEN...

24-07-2012, 11:49



Citaat door misterXXX:
Ipv dat men richt op salafisten, kunnen ze richten op pedofielen en daar iets aan doen. Deze mensen lijden aan een afwijking, waar ze zelf niet bewust van zijn. Maak ze impotent en doe dr wat aan!
Aan pedofilie kun je niets 'doen', net zoals je aan homoseksualiteit of heteroseksualiteit niets kunt 'doen'. Zolang een pedofiel niet overgaat tot handelen, is er niets aan de hand.
Volgens mij bedoel jij pedoseksuelen...

24-07-2012, 11:50

Citaat door Disputatio:
Pedagogische opleiding MAG pedofiel weigeren? Ik mag hopen dat ze dat MOETEN...
Logisch dat ze weigeren, het is begot de kat bij de melk zetten.

24-07-2012, 16:58
MisterXXX je hebt echt gelijk!


28-07-2015, 14:38
Typisch Pedohollanders

Volgens mij komen die Hollandse mannen veel tekort bij Hollandse vrouwen, waardoor het grootste gros nu op kinderen valt tfoeee

28-07-2015, 14:43
''Zolang een pedofiel niet overgaat tot handelen, is er niets aan de hand.''

Ach, houd toch je mond. Zo'n zieke pedofiel is een tikkend tijdbom. We moeten preventief te werk gaan door ze preventief te castreren.

28-07-2015, 15:27
Wedden dat hij die studie op z'n minst wilde doen om pedoseksualiteit te vergoelijken.

28-07-2015, 15:33

Citaat door Dunya1990:
''Zolang een pedofiel niet overgaat tot handelen, is er niets aan de hand.''

Ach, houd toch je mond. Zo'n zieke pedofiel is een tikkend tijdbom. We moeten preventief te werk gaan door ze preventief te castreren.
Een erg goed idee waar weinig mensen het mee oneens zullen zijn. Heb je ook een idee hoe je een pedofiel kan herkennen, als hij er nog niet naar gehandeld heeft?

28-07-2015, 15:35

Citaat door Redactie:
Universiteiten mogen de secretaris van de inmiddels ontbonden pedopartij PNVD weigeren.





Het Europees Hof gaat zijn klacht niet inhoudelijk beoordelen. Zijn verzoekschrift is vorige week niet-ontvankelijk verklaard. Dat laat de pedofiel, Norbert de Jonge, weten. De Jonge was naar het Hof gestapt om afwijzingen van verschillende universiteiten aan te vechten.

Hij had geprobeerd zich bij de Radboud Universiteit Nijmegen en de Universiteit Leiden aan te melden voor een pedagogische studie, maar werd steeds geweigerd vanwege zijn openlijke pedofilie.

Het College van Beroep voor het Hoger Onderwijs stelde de universiteiten in het gelijk. Daarop besloot De Jonge naar het Europees Hof te stappen.
Men begint het eindelijk te begrijpen hier in NL

28-07-2015, 15:37



Citaat door Hamza_T:
Wedden dat hij die studie op z'n minst wilde doen om pedoseksualiteit te vergoelijken.
Waar je het laatst over had: die jaren zeventig en tachtig waar "alles open besproken moest worden", toen waren pro-pedo opvattingen een tijd wel "salonfähig". (Brongersma, van der Lek etc.).
Als hij die studie wilde doen om zijn gelijk te halen is hij decennia te laat. De discussie is gevoerd, aspecten zijn terdege onderzocht en het staat -wetenschappelijk- echt absoluut vast dat het soort pedoseksualiteit dat hij zoekt alleen maar schadelijk is en geen enkel "positief effect op de ontwikkeling van het kind" heeft, zoals ooit verdedigd dor bovengenoemde senatoren.
De pro-pedobeweging is dood en gelukkig niet meer te reanimeren. Terecht besluit dus, hopelijk is dit ook het definitief einde van dat foute gedachtegoed.

28-07-2015, 15:42

Citaat door Vakidioot:
Waar je het laatst over had: die jaren zeventig en tachtig waar "alles open besproken moest worden", toen waren pro-pedo opvattingen een tijd wel "salonfähig". (Brongersma, van der Lek etc.).
Als hij die studie wilde doen om zijn gelijk te halen is hij decennia te laat. De discussie is gevoerd, aspecten zijn terdege onderzocht en het staat -wetenschappelijk- echt absoluut vast dat het soort pedoseksualiteit dat hij zoekt alleen maar schadelijk is en geen enkel "positief effect op de ontwikkeling van het kind" heeft, zoals ooit verdedigd dor bovengenoemde senatoren.
De pro-pedobeweging is dood en gelukkig niet meer te reanimeren. Terecht besluit dus, hopelijk is dit ook het definitief einde van dat foute gedachtegoed.
Nou daar durf ik zo 1,2,3 niet mn geld op te zetten...
ik zou zeggen dat er eerder een revival van het pedoïsme aanstaande is. Zeker als je ziet hoe frequent er gepedoriseert wordt door Hollandse mannen de afgelopen tijd!....ook wil men de discussie weer openbreken en het algemeen bespreekbaar maken.

28-07-2015, 15:42
Vakidioot, mooi gezegd.

Alleen begint, bij mij, het idee te dagen dat systematische problemen als pedofilie en criminaliteit bij de hier overwegend aanwezige etniciteiten op dit forum gebagatelliseerd en geïndividualiseerd worden om het onder het tapijt te vegen. Dus als het voorkomt een beetje wegkijken waardoor het kan gedijen zeg maar.

Persoonlijk heb ik voorbeelden zat, dingen als 'maar het is verder een goeie jongen/man'.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9